تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816356457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در همايش روز جهاني استاندارد شركت توليدي آرد جرعه به عنوان واحد نمونه استاندارد كشو معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: در همايش روز جهاني استاندارد شركت توليدي آرد جرعه به عنوان واحد نمونه استاندارد كشو معرفي شد
اصفهان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : همايش روز جهاني استاندارد با حضور معاون اول رئيس جمهور در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما در اين مراسم معاون اول رئيس جمهور وزير صنايع و معادن وزير مسكن و شهرسازي و رئيس موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي از 22 واحد نمونه توليدي در رعايت موازين استاندارد مسئولان كنترل كيفيت نمونه كشور و دبيران نمونه تدوين استاندارد كشور منتخب سال گذشته با اهداي تنديس و لوح سپاس قدرداني كردند.
وزير صنايع و معادن در اين همايش از رشد 45 درصدي تدوين استانداردهاي ملي كشور در سه سال ابتداي برنامه چهارم توسعه نسبت به 3 سال پيش از آن خبر داد و افزود : صدور گواهي استاندارد نيز در اين مدت با 87 در صد رشد همراه بوده است .
علي اكبر محرابيان با تاكيد بر اين كه سخت گيري در صدور گواهي استاندارد و كيفيت سنجي مداوم پس از توليد در ارتقاي كيفيت محصولات و جلب اعتماد مشتريان ضروري است گفت : در تدوين استانداردها بايد نكات بومي و فرهنگي را مورد توجه قرار داد زيرا در غيراينصورت اتلاف منابع كشور افزايش خواهد يافت .
وي با اشاره به اينكه بازار كشور از سوي كالاهاي نامرغوب تهديد مي شود بيان داشت : موسسه استاندارد موظف است با شناسايي مبادي ورودي و خروجي كشور و استقرار آزمايشگاه هاي همكار كيفيت اين كالاها را مورد نظارت بيشتري قرار دهد.
وزير صنايع و معاون در بخش ديگري از سخنان خود بر ضرورت سرمايه گذاري در مراكز تحقيق و توسعه تاكيد كرد و گفت : با راه اندازي و ارتقا كيفيت فعاليت هاي تحقيقاتي به ارتقا كيفيت استانداردها كمك شاياني خواهد شد.
وزير صنايع و معادن با بيان اينكه بسياري از وظايف استاندارد در سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران متمركز نيست گفت : لايحه اي براي تجميع وظايف استاندارد در اين موسسه در حال تدوين است كه به مجلس ارائه خواهد شد.
در ادامه اين مراسم رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي نيز با تاكيد بر لزوم رفع موانع قانوني توسعه استاندارد سازي در كشور گفت : مسئولان سازمان استاندارد مي توانند اين موارد را شناسايي كرده و به مجلس ارائه دهند.
عزت الله اكبري تصريح كرد : مجلس در خصوص رفع موانع قانوني ترويج و گسترش استفاده از استانداردها آماده است .
وي با تاكيد بر لزوم افزايش نقش بخش خصوصي در فعاليت هاي سازمان استاندارد تصريح كرد : براي شكل دهي كنسرسيوم هاي بخش خصوصي بايد هسته اي مركزي ايجاد شود و از طريق آن بخش خصوصي و سازمان هاي توسعه اي تقويت و ساماندهي شوند.
وي باتاكيد بر لزوم افزايش نقش بخش خصوصي در فعاليت هاي سازمان استاندارد تصريح كرد : براي شكل دهي كنسرسيوم هاي بخش خصوصي بايد هسته اي مركزي ايجاد شود و از طريق آن بخش خصوصي و سازمان هاي توسعه اي تقويت و ساماندهي شوند.

لازم به ذكر است واحدهاي نمونه مورد تقدير در اين جلسه از بين 58 واحد توليدي و خدماتي برتر در سال 1386 و با ارزيابي 14 معيار انتخاب شدند.
حفظ ويژگي محصول سير بهبود تكميل و نوآوري قدمت پروانه بهره برداري رعايت استانداردهاي زيست محيطي و ميزان صادرات از جمله معيارهاي ارزيابي اين واحدها بود.
بنابراين گزارش 8 كميته فني در موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي براي انتخاب اين واحدها فعاليت داشتند .
همچنين در اين مراسم از 10 نفر از مسئولان نمونه كنترل كيفيت كشور و 3 نفر از دبيران نمونه تدوين استاندارد با اهداي لوح سپاس قدرداني شد.
محمد عصارزادگان مدير عامل مجتمع كارخانجات آرد جرعه نيز از جمله برگزيدگان استان اصفهان در اين مراسم بود كه براي سومين سال متوالي به عنوان واحد نمونه كشور معرفي شد و لوح تقدير خود را از دست معاون رييس جمهور به عنوان واحد نمونه استاندارد كشور دريافت كرد تا افتخار ديگري را براي اين استان رقم زند.
مسئول روابط عمومي و امور بين الملل مجتمع كارخانجات آرد جرعه در حاشيه اين مراسم در گفت و گو با خبرنگار ما در تشريح دلايل اين موفقيت طي سه سال متوالي گفت : نزديك به ربع قرن از شروع و راه اندازي نخستين فاز توليدي آرد جرعه با ظرفيت 50 تن آرد مي گذرد و اين شركت طي اين مدت توانسته است مقتدرانه در بلنداي صنعت آرد كشور خود نمايي نمايد به گونه اي كه هم اكنون به عنوان يك مجتمع عظيم توليدي با ظرفيت توليد روزانه 600 تن انواع آرد در كانون توجه برنامه ريزان و دست اندركاران كلان اقتصادي كشور قرار گيرد.
وي با اشاره به اين كه هم اكنون به روزترين تجهيزات و فن آوري هاي جهاني در اين مجتمع به كار گرفته مي شود از شناسايي به روز خواسته ها و نيازمندهاي مشتريان و پايبندي به اصول و حقوق مصرف كنندگان به عنوان عوامل موثر در معرفي مجتمع آرد جرعه به عنوان واحد نمونه استاندارد استان اصفهان و كشور ياد كرد.
به گفته وي كسب افتخار انتخاب و معرفي آرد جرعه به عنوان واحد نمونه از سوي اداره كل نظارت بر مواد غذايي آشاميدني آرايش و نيز ISO 00022 و5002 HACCP ISO 10041 ISO 1009 و0002 و بهداشت فردي و ايمني غذا در 3 سال متوالي براساس الگوهاي ديگر اسناد افتخارآميز اين مجموعه و نشان پيشتازي آرد جرعه در عرصه هاي ملي و بين المللي است . OHSAS 10081
مسئول روابط عمومي و امور بين الملل مجتمع بزرگ آرد جرعه ادامه دارد : وجود ضايعات گندم و نان در مقياس وسيع در مراحل ذخيره سازي و طبخ نان كه باعث بروز دل نگراني هايي براي دولت مردان و آحاد مردم شده است مديران شركت توليدي آرد جرعه را بر آن داشت تا با اتخاذ رويكردهاي علمي و موشكافانه شناسايي گلوگاه اين مشكلات را در دستور كار قرار داده و از طريق تبادل نظر با متخصصان داخلي و خارجي طرح منحصر به فرد احداث سيلوي يكصد هزار تني شركت گندمداران اصفهان و توليد نان صنعتي شركت نان سپاس « زنده رود » با ظرفيت توليد روزانه يكصد تن را در مجاورت كارخانجات توليد آرد جرعه برنامه ريزي و اجرا نمايد تا در نهايت با به كارگيري برترين روش ذخيره سازي گندم آرد مطلوب را توليد و ناني در خور و شايسته همه ايرانيان را مطابق با بالاترين استانداردهاي كيفي براي سلايق مختلف عرضه كند.
وي در پايان اظهار داشت : از استراتژي هاي كلان اين شركت حضور در بازارهاي جهاني بوده و اميد است با ايجاد و فراهم سازي زير ساخت هاي لازم بتوانند نقش به سزايي در بازار تجارت جهاني ايفا نمايد.
وزير صنايع و معادن : تدوين استانداردهاي ملي كشور نسبت به سه سال ابتداي برنامه چهارم توسعه 45 درصد رشد داشته و صدور گواهي استاندارد نيز طي اين مدت از رشدي معادل 87 درصد برخوردار بوده است
در اين همايش مجتمع كارخانجات آرد جرعه اصفهان براي سومين سال متوالي به عنوان واحد نمونه كشور معرفي شد و آقاي محمد عصارزادگان مديرعامل اين مجتمع لوح تقدير خود را از دست معاون رئيس جمهور دريافت كرد تا افتخار ديگري را براي استان اصفهان رقم بزند
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن