تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812713222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آرين‌منش: استيضاح وزير كشور در راستاي زدودن غبار از چهره دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آرين‌منش: استيضاح وزير كشور در راستاي زدودن غبار از چهره دولت است
خبرگزاري فارس: نايب رئيس كميسيون فرهنگي مجلس‌ گفت: اگر امروز بحث استيضاح وزير كشور در مجلس مطرح است، به اين دليل نيست كه مجلس قصد تخريب چهره دولت را دارد بلكه در مسير زدودن غبار از چهره دولت گام برمي‌دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، جواد آرين‌منش عصر امروز ‌در حاشيه ديدار با جمعي از مسئولان فرهنگي استان افزود: با توجه به شرايط پيش‌ آمده بهتر است خود كردان از اين مسند كنار رود تا از حرف‌ و حديث‌هاي بيشتر جلوگيري شود.
وي ادامه داد: در شان وزير يكي از مقتدرترين وزارت‌خانه‌هاي جمهوري اسلامي نيست كه مدام با پيامك تحقير شود و ادامه اين شرايط به نفع كشور نيست.
نماينده مشهد و كلات خاطرنشان كرد: با توجه به انتخابات بزرگ و سرنوشت‌ساز سال آينده بهتر است وزارت مجري اين اتفاق مهم از هر حرف و حديثي به ‌دور باشد.
وي با اشاره طرح استيضاح وزير كشور نيز گفت: قرار بود هفته گذشته اين طرح از سوي هيئت‌ رئيسه اعلام وصول شود، اما باتوجه به تعطيلات مجلس در هفته جاري، اين طرح يكشنبه هفته آينده از سوي هيئت‌رئيسه اعلام وصول مي‌شود.
نايب رئيس كميسيون فرهنگي مجلس تاكيد كرد: اين استيضاح به معناي آن نيست كه كردان فرد شايسته‌‌اي نيست، بلكه براي حفظ شخصيت خود وزير و زدودن غبار از چهره دولت اين اقدام مجلس ضروري به ‌نظر مي‌رسد.
آرين‌منش همچنين پيرامون انتخابات سال آينده نيز گفت: يكي از مهم‌ترين و اصلي‌ترين گزينه‌هاي اصولگرايان در انتخابات آينده احمدي‌نژاد است، هر چند روي گزينه‌هاي ديگر هم فكر مي‌كنيم.
وي خاطرنشان‌ كرد: انتخابات رياست جمهوري دوره دهم از مهم‌ترين و حساس‌ترين مقاطع كشور است كه با توجه به حملات همه ‌جانبه دشمنان بايد كماكان اتحاد خود را حفظ كنيم.
اين نماينده اصولگراي مجلس هشتم اظهار داشت: در انتخابات سال آينده به دنبال اشتراكاتي هستيم كه در انتخابات مجلس هشتم روي ‌داد.
وي همچنين با اشاره به طرح ادغام سازمان ميراث ‌فرهنگي در وزارت ارشاد گفت: با توجه به كارشناسي نبودن طرح و مخالفت كميسيون‌هاي فرهنگي و اجتماعي مجلس اين طرح از دستور كار خارج شده ‌است.
اين طرح زماني مطرح شد كه اظهاراتي از جانب رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در ارتباط با رژيم اشغال‌گر قدس ايراد شد كه با اصول پذيرفته شده نظام در تناقض بود.
وي ادامه داد: به دنبال اين اظهارات مباحثي همچون سئوال از رئيس جمهور و طرح تحقيق و تفحص از سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در مجلس مطرح شد كه نتيجه اين بحث‌ها منجر به بررسي طرح ادغام اين سازمان در وزارت ارشاد‌ شد.
وي اضافه‌ كرد: البته اين طرح مبناي فكري هم داشت و آن ايجاد سازوكاري براي نظارت بر سازمان ميراث فرهنگي بود كه از حقوق اوليه مجلس و نمايندگان مردم است.
وي خاطرنشان كرد: بر اساس قانون مجلس نمي‌تواند از معاونان رئيس‌ جمهور سئوال كند كه با اين طرح بنا بود اين نقيصه برطرف شود.
آرين منش تاكيدكرد: با توجه به جايگاه سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كه با تعداد زيادي از نهادها و وزارتخانه‌ها در ارتباط است، نياز بود كه اين سازمان در سطح بالاتري قرار گيرد و به همين دليل سازمان ميراث‌ فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري كشور از چند سال پيش به رتبه معاونت رياست‌ جمهوري ارتقا يافته‌ است.
نماينده مشهد و كلات در مجلس اظهار داشت: از آنجايي كه اين طرح بر مبناي كار كارشناسي نبود، بنابراين در كميسيون‌هاي فرهنگي و اجتماعي مجلس راي نياورد و از دستور كار خارج شده است.
انتهاي پيام/ص
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن