تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815331091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم واليبال نوجوانان دختر : ورزش بايد از سنين پايه آغاز شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرمربي تيم واليبال نوجوانان دختر : ورزش بايد از سنين پايه آغاز شود
سرمربي تيم واليبال نوجوانان دختر معتقد است، توجه به هر رشته ورزشي از سنين پايه مهم ترين راه توسعه ورزش قهرماني است و اين مساله فقط در سايه همكاري و تعامل جدي وزارت آموزش و پرورش و سازمانهاي ورزشي امكان پذير است.


"ميترا شعبانيان"روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا، تصريح كرد: استعداد يابي و شناسايي افراد با استعداد كه از فيزيك و توانايي خاصي برخودارند بايد از سنين پايه انجام گيرد، كه چنين امري نيز در مدارس و مراكز آموزش امكان پذير است.
وي ادامه داد: در جريان مسابقات واليبال قهرماني دختران نوجوان آسيا، با بسياري از مديران و مربيان تيم هاي شركت كننده بويژه تيم هاي برتر گفت و گوهايي انجام شده و تمام آنان در بريك نكته تاكيد داشتند كه كار شناسايي استعدادها در مدارس انجام شده و تمرين و آمادگي تيم ها نيز از سنين 10 تا 11 سالگي صورت گرفته است.
وي تصريح كرد: در ايران نيز بايد كار استعداد يابي با ايجاد چند مركز استعدايابي در سطح كشور انجام شود و سپس با بكارگيري مربيان بين المللي كار تمرين اين نفرات در همان مراكز و يا به شكل متمركز انجام شود.
شعبانيان با اشاره به نتيجه كسب شده توسط تيم نوجوانان (دختر) در فيليپين گفت: سطح بازيها بسيار بالا بود و تيم ها با قدرت كامل در اين رقابتها شركت كرده بودند و اساسا تيم چين در بخش بانوان جزو برترين تيم هاي جهان است.
به گفته اين مربي، تيم دختران نوجوان ايراني فقط شش ماه براي تمرين و آمادگي فرصت داشت كه يكماه آن نيز براي انتخاب نفرات صرف شد.
اين كارشناس گفت: متاسفانه در همين اردوي كوتاه مدت نيز مربيان بيشتر وقتشان براي رفع مشكل پنجه و ساعد بازيكنان و يا حركات مناسب پاي آنان صرف شد و فرصت زيادي براي اجراي تاكتيك ها و سيستم ها وجود نداشت.
وي ادامه داد: البته بازيكنانم حتي خيلي بهتر از آنچه تصور مي كرديم بازي كردند، و اگر نتوانستند نتيجه مطلوبي كسب كنند ناشي از بي تجربگي آنان بود.
مربي كشورمان بااشاره به سطح بالايي مسابقات نوجوانان آسيا (دختران) در فيليپين ، گفت: متاسفانه تيم ما با يك قرعه كشي نامناسب مواجه شد و ما در گروهي قرار گرفتيم كه دو تيم از بهترين هاي آسيا حضور داشتند.
شعبانيان ادامه داد: مي دانستم كه امكان صعود تيم با توجه به سطح آمادگي بازيكنان وجود ندارد، ولي اميدوار بودم كه بتوانيم در مقابل هند و سري لانكا نتيجه خوبي كسب كنيم كه آن هم به دليل كمبود تجربه نشد.
شعبانيان گفت: شركت تيم هاي نوجوانان در مسابقات برون مرزي در قالب رقابتهاي چهارجانبه داخلي و خارجي مي تواند، كمك موثري در رفع مشكل كم تجربگي بازيكنان انها داشته باشد و سطح آمادگي رواني آنان را براي حضور در چنين مسابقاتي افزايش دهد.
اين مربي بار ديگر بر توسعه همكاري و تعامل بين سازمانهاي ورزشي كشور و مراكز آموزشي تاكيد كرد و گفت: امروزه اهميت ورزش در حفظ سلامتي امري بديعي تلقي شده و كشورهايي كه مايلند در بعد قهرماني رشته هاي مختلف ورزشي نيز فعال باشند، به همكاري نزديك و بسيار جدي اين دو بخش توجه ويژه اي دارند.
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن