تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815055369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري كنفرانس تحريم رژيم صهيونيستي در دمشق تحريم اسراييل ابزاري مشروع براي دفاع از حقوق اعراب است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: برگزاري كنفرانس تحريم رژيم صهيونيستي در دمشق "تحريم اسراييل ابزاري مشروع براي دفاع از حقوق اعراب است"
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - فلسـطيـن

مسوولان دفاتر منطقه‌يي و عربي تحريم رژيم صهيونيستي در هشتاد و يكمين كنفرانس خود در دمشق تحريم اين رژيم را ابزاري مشروع براي دفاع از حقوق اعراب دانستند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري سوريه (سانا)، محمد الطيب بوصلاعه، كميسيونر كل دفتر اصلي تحريم اسراييل طي سخناني در اين كنفرانس اظهار داشت: حقايق موجود حاكي از عدم وجود عزم و اراده‌ي سياسي و جديت طرف اسراييلي در تحقق صلح عادلانه و فراگيري است كه به بازگرداندن حقوق كامل مردم فلسطين منجر شود.

وي افزود: تحريم اسراييل يكي از ابزارهاي مشروع براي دفاع از حقوق كشورهاي عربي است كه نه تنها با قوانين بين‌المللي هماهنگ است بلكه عاملي براي تحقق صلح عادلانه و فراگير در منطقه محسوب مي‌شود.

وي ادامه داد: اسراييل با اشغال خاك كشورهاي عربي، تداوم در شهرك‌سازي‌ها، مخالفت با به رسميت شناختن حقوق ملي و مشروع مردم فلسطين و تداوم حملات عليه فلسطينيان مرتكب جنايات جنگي شده است كه با اصول، قوانين بين‌المللي و حقوق عربي مغاير است.

اين مقام دفتر تحريم اسراييل بر همبستگي ملت عرب با سوريه در باز پس گرفتن بلندي‌هاي جولان اشغال شده بر اساس قوانين بين‌المللي تاكيد كرد و افزود: راهكار عادلانه و فراگير براي صلح جز از طريق بازگرداندن بلندي‌هاي جولان به سوريه، مزارع شبعا و كفر شوبا به لبنان، تشكيل كشور مستقل فلسطين به پايتختي قدس شريف و ايجاد راهكاري عادلانه براي حل مشكل آوارگان فلسطيني امكان پذير نيست.

رييس اداره‌ي امور اسراييل در اتحاديه‌ي عرب نيز طي سخناني بر اهميت اين نشست در حمايت از موضع‌گيري كشورهاي عربي و فلسطين در برابر اقدامات نژادپرستانه‌ي اسراييل تاكيد كرد.

وي حملات مداوم رژيم صهيونيستي عليه مردم فلسطين و تحريم فعالانه‌ي اين رژيم عليه مردم غزه را جنايت جنگي و كشتار جمعي دانست.

اين مقام اتحاديه‌ي عرب گفت: تحريم اسراييل توسط كشورهاي عربي و اسلامي تاكيد بر اين امر است كه مردم مسلمان و عرب هرگز تداوم اشغالگري‌ها و جنايات اسراييل را نمي‌پذيرند و اين تحريم ابزار فشاري موثر و مهم بر اسراييل جهت پذيرش طرح صلح كشورهاي عربي بر اساس قوانين بين‌المللي است.

انور عبدالهادي، رييس دفتر تحريم اسراييل در فلسطين نيز بر اهميت اين تحريم و نقش آن در تحقق حقوق غصب شده‌ي مردم فلسطين تاكيد كرد.
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن