تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امان از اين ورزش نتيجه گرا


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: امان از اين ورزش نتيجه گرا
فوتبال شايد بيش از هر ورزش ديگري در ايران نتيجه گرا باشد، همه ما علاقه مندان فوتبال بازي هاي تيم هاي ملي نوجوانان در مسابقات قهرماني آسيا و مسابقات تيم ملي فوتسال در مسابقات جام جهاني را دنبال مي كرديم و از پيروزي هاي اين تيم ها لذت برده ايم و عليدوستي و حسين شمس سرمربي هاي اين دو تيم را ستايش مي كنيم، اما آيا مربي هاي قبلي اين دو تيم را در ذهن داريم؟

به نوشته روزنامه سرمايه، قطعاً آنها زحمات بسياري براي تيم هاي خود كشيده بودند ولي حالا آنها فراموش شده هستند. اگر تيم حسين شمس هم در مرحله مقدماتي، به صرف فقط يك نتيجه بد يا يك غفلت حذف مي شد، يا اگر تيم ملي نوجوانان در اثر يك حادثه يك بازي خود را از دست مي داد و حذف مي شد، حالا آيا اين دو مرد اين طور ستايش مي شدند؟ و آيا بسيار سريع در مورد تمديد قرارداد و ادامه همكاري با آنها تصميم گيري مي شد؟

حسين شمس سرمربي تيم ملي فوتسال قبل از سفر به برزيل گفته بود كه پس از اين مسابقات به دليل بي مهري ها نسبت به فوتسال استعفا خواهد داد، اما درخشش تيم او در مسابقات حالا او را به يك فاتح بدل كرده كه شرايط اش مورد پذيرش قرار مي گيرد و تمام خواسته هايش اجابت مي شود.

روز گذشته بود كه از سوي مسوولان فدراسيون فوتبال اعلام شد هر دو كادر فني تيم هاي موفق نوجوانان و فوتسال به كار خود ادامه مي دهند و با آنها قراردادهاي طولاني مدت در نظر گرفته مي شود. در حالي كه در فوتبال ايران قراردادها، حتي قراردادهاي ملي معمولاً به صورت يك يا دو ساله منعقد مي شود روز گذشته مسوولان فوتسال ايران اعلام كردند حسين شمس و عليدوستي احتمالاً چهار سال در سمت خود باقي خواهند ماند.

روز گذشته محمد علي آبادي رئيس سازمان تربيت بدني در مراسم استقبال از ملي پوشان نوجوان در مورد عملكرد كادر فني اين تيم گفت: «بسيار خوشحالم كه مربيان اين تيم همه ايراني بودند و اين افتخار را آنها براي ايران ثبت كردند. مطمئناً بحث عمده موفقيت اين تيم حاصل تلاش اين مربيان است كه بسيار دلسوزانه و با تمام وجود براي موفقيت اين تيم تلاش كردند. گروه مربيان و بازيكنان اين تيم عملكرد بسيار موفقي داشتند و قطعاً آنها به طور كامل مورد حمايت ما قرارداشته و خواهند داشت.»

در همين حال نايب رئيس فدراسيون هم خبر داد فدراسيون از عليدوستي برنامه چهار ساله خواسته است. مهدي تاج در مصاحبه با فارس گفت: «بعد از مسابقات قهرماني آسيا از سرمربي تيم نوجوانان برنامه چهار ساله خواستيم. ما رضايت صددرصد از اين كادر داريم و اميدواريم اين تيم در جام جهاني نتايج خوبي بگيرد.»

حرف هاي تاج به آن معناست كه عليدوستي احتمالاً تا چهار سال بعد در كنار اين تيم خواهد ماند اما اگر تيم ملي نوجوانان در جام جهاني خوب نتيجه نگيرد باز هم عليدوستي از اين ميزان حمايت برخوردار خواهد شد؟

در همين حال روز گذشته اعلام شد حسين شمس هم قراردادي چهار ساله با فدراسيون فوتبال منعقد كرده است. در جلسه مهدي تاج با حسين شمس پيشنهاد تمديد قرارداد سرمربي تيم ملي فوتسال به مدت چهار سال به او ارائه شد و شمس كه بيش از حضور تيمش در برزيل از «عدم حمايت فدراسيون فوتبال» انتقاد كرده بود با تغيير چرخش عملكرد مديران سازمان تربيت بدني و فدراسيون فوتبال موافقت خود براي تمديد قرارداد خود به مدت چهار سال را اعلام كرد و حالا قرار است تا چند روز آينده قرارداد جديدي بين فدراسيون فوتبال و حسين شمس منعقد شود.

در مورد اين دو تيم نكته جالب اينكه روز گذشته بحث در مورد پاداش هاي اين دو تيم هم داغ بود و اخبار ضد و نقيض زيادي در اين مورد منتشر شد. به هر حال چنين واكنش هايي دقيقاً يادآور اين است كه در فوتبال ايران و در كليت ورزش ايران «نتيجه» مهم ترين عامل است و زحمات چندماهه و چندساله مربيان و كادر فني تيم ها شايد تنها در گرو نتيجه گرفتن و خوب نتيجه گرفتن باشد نه چيز ديگر.
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن