تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812841537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام بدون خداداد، باز هم برنده شد استقلال خود را باور كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پيام بدون خداداد، باز هم برنده شد استقلال خود را باور كرد
ديروز همه جا گلباران بود. فزون تر از همه در همدان كه ۶ بار دروازه ها فرو ريخت و سهم آبى پوشان تهرانى كه بهتر و منسجم تر ظاهر شدند، بيشتر شد. حالا ديگر قلعه نويى با اطمينان كافى مى تواند ادعا كند به تركيب اصلى تيمش دست يافته و تاكتيك مؤثرتر و نتيجه بخشى را در زمين پياده كند. در همدان، با آن كه از يدالله اكبرى، بيژن كوشكى و فرهاد مجيدى خبرى نبود و برهانى از آغاز به ميدان نيامد، اما نه اشتباه فاحشى در خط دفاع مشاهده شد نه در ميانه ميدان شتابزدگى و بى نظمى ديده شد. حاصل اين انسجام و تركيب هماهنگ اين شد كه هم عليزاده گل زد، هم برهانى كه در دقيقه ۷۹ جانشين او شد. دو گل ديگر هم سهم جبارى شد كه خوب بازى كرد. به موقع جلو دروازه ظاهر شد و شليك هاى زمينى و سرضرب او روى پاس هاى عالى جان واريو و اكبرپور، مهارناشدنى بود.
پاسى ها در ابتداى بازى چندان اسير نام و آوازه استقلال نبودند و پس از گل اول استقلال، حملاتى پراكنده و پرفشار داشتند و به رهبرى مهرداد كريميان فرصت هايى نيز بدست آوردند كه نتيجه نداد و با آن كه استقلال در ثانيه هاى آخر نيمه نخست مى توانست توسط جبارى به گل دوم دست يابد اما پاسى ها اميدشان را حفظ كرده و بگوويچ با تعويض دو بازيكن نيمه دوم را آغاز كرد. از قضا غلامى تازه وارد در پى يكى از اين حملات بود كه گل تساوى را زد و استقلال را كه كمى راضى به نظر مى رسيد از خواب بيدار كرد. دو ضربه سر شكورى و يك بار فرار منيعى و شليك خطرناك او مربوط به اين دوره بيدارى بود كه در دقيقه ۷۲ به گل دوم استقلال انجاميد. آبى ها كه از اين بيدارى نتيجه گرفته بودند، ديگر روى اين ذخاير نخوابيدند. بيدارتر از همه «جان واريو» و جبارى بودند كه مرد برزيلى پايه گذار دو گل ديگر شد و جبارى زننده گل هاى دوم و سوم تا برهانى كه در دقيقه ۸۸ يك گل مسلم را هدر داده بود در دقيقه ۹۱ زننده گل چهارم باشد. اما اندكى غفلت اجازه داد تا پاسى ها با يك شليك خوب از عمران زاده به گل دوم خود دست يابند(۹۳) ولى چه سود كه ۵ دقيقه وقت اضافى هم به سرعت گذشت و استقلال با اين سه امتياز حداقل جايش را در جدول رده بندى بالاتر از پرسپوليس حفظ كرد.
سومين برد پياپى پيام
ديدار پيام- ابومسلم، نخستين شهرآورد مشهد هم نتيجه جالبى در بر داشت. پيامى ها كه در دقيقه ۴۰ دروازه بان اصلى خود را با كارت قرمز روبه رو ديدند، آن قدر خوب بازى كردند و خوش اقبال بودند كه در دقيقه ۸۴ به يك ضربه پنالتى دست يافتند تا اشپتى ارفى آلمانى آن را به يك گل سه امتيازى تبديل كند و تيمش را با يك جهش دو پله اى به مكان دوازدهم بفرستد. اين سومين برد پياپى پيام در غيبت خداداد عزيزى محروم بود.
در شهرك اكباتان، راه آهن و صباباترى قم، با تساوى ۱-1 رسيدند. هر دو گل بازى در نيمه نخست زده شد. تقوى در دقيقه ۸ براى ميزبان و رضايى در دقيقه ۱۵ براى صبا، اما شكست خانگى مقاومت سپاسى در شيراز براى نخستين بار به مزاج شيرازى ها نساخت تا تيم خود را هو كنند. حاصل اين توهين استعفاى فورى پيروانى از سمت مربيگرى بود. 2 گل كاسترو (۴۶) و خلعتبرى (۸۱) نشان از بازى روان تر ذوب آهنى ها مى داد كه آمده بودند به هر تقدير صدر جدول را از پيكان پس بگيرند، اگرچه پيكانى ها فرصت دارند امروز در اهواز بر فولاد، فاتح پرسپوليس در اوايل هفته، چيره شوند و دوباره به صدر بنشينند.
در آخرين بازى ديروز استقلال اهواز هم توانست هر سه امتياز بازى را از ملوان بگيرد. ملوانان در اين روز هرگز نتوانستند خودنمايى كنند. گل هاى بازى در دقايق ،۴۱ ۸۳ و ۸۹ توسط دغاغله، شكرون و رجبى گواهى مى دهند كه ملوانان روز خوشى نداشتند. استقلال مى توانست در دقيقه ۲۰ هم با يك پنالتى به گل دست يابد كه غلامعلى زاد پاى شكرون را خواند و توپ را مهار كرد.
نگاهى كوتاه به نتايج روز يازدهم
راه آهن ۱ صبا ۱
گل ها: تقوى (۸) براى راه آهن - رضايى (۱۵) براى صبا، داور: منصور نورى
پيام ۱ ابومسلم صفر
گل: اشپتى (۸۴ - پنالتى)، اخراج: سنگچولى، دروازه بان پيام از دقيقه ،۴۰ داور: سعيد مظفرى زاده
پاس ۲ استقلال ۴
گل ها: عليزاده (۲۱)، جبارى (۷۱ و ۷۳) و برهانى (۹۱) براى استقلال، غلامى (۴۹) و عمران زاده (۹۳) براى پاس، داور محسن تركى
مقاومت صفر ذوب آهن ۲
گل ها: كاسترو (۴۶) و خلعتبرى (۸۱)، داور: غلامرضا جبارى
استقلال اهواز ۳ ملوان صفر
گل ها: دغاغله (۴۱)، شكرون (۸۳) و رجبى (۸۹)، داور: رحيم مهرپيشه
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن