تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812923103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متهم مدعی است مقتول خانواده برادرش را به بیراهه کشانده بود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: متهم مدعی است مقتول خانواده برادرش را به بیراهه کشانده بود




مردی که ادعا می کند برای دور نگه داشتن خانواده برادرش از آسیب های یک زن بی اخلاق مرتکب قتل شده است در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

این زن و مرد شیرازی پس از آنکه زنی ۵۰ ساله را به قتل رساندند برای فرار از دست پلیس به شهر دیگری رفتند اما ردیابی های تخصصی، آنها را به دام انداخت.
پلیس زمانی در جریان این جنایت قرار گرفت که مردی به آنها گزارش داد همسرش لاله به طرز مشکوکی گم شده است.
چند روز بعد از اعلام این گزارش پلیس جسد زنی را پیدا کرد که در آتش سوخته بود. زمانی که خانواده لاله برای شناسایی جنازه در پزشکی قانونی حاضر شدند هویت وی را تایید کردند.
بررسی ها نشان داد این زن آخرین بار در پی یک مکالمه تلفنی از خانه خارج شده بود. شماره تلفن به دست آمده متعلق به زن و مردی بود که در نزدیکی خانه مقتول زندگی می کردند.
با ردیابی های انجام گرفته مشخص شد این زن و مرد که زیبا و حسین نام دارند خانه را ترک کرده و به یکی از شهرهای شمالی رفته اند. به این ترتیب اکیپ ویژه یی از ماموران برای دستگیری زیبا و حسین آماده و به شمال اعزام شد.
ماموران در آنجا با شناسایی محل زندگی متهمان آنها را در یک عملیات غافلگیر کننده بازداشت کردند. در حالی که تحقیقات از این دو متهم آغاز شده بود پزشکی قانونی اعلام کرد علت مرگ لاله سوختگی نبوده است بلکه این زن ابتدا بیهوش و سپس مجاری تنفسی او مسدود شده است، در واقع عاملان قتل او را خفه کرده و بعد جنازه را به آتش کشیده اند.
این نظریه با اعترافات متهمان همخوانی داشت چرا که حسین ساعاتی بعد از بازداشت به قتل اقرار کرد و ابتدا درباره همدستش گفت؛ مدتی قبل از این حادثه زیبا و شوهرش در کارگاه پدر من کار می کردند اما به خاطر مشکلاتی که داشتند آنجا را ترک کردند.
چند ماه بعد از این ماجرا بود که زیبا به سراغ من آمد و گفت از شوهرش جدا شده است. ما که از قبل به هم علاقه داشتیم تصمیم گرفتیم با هم زندگی کنیم.
حسین سپس به تشریح علت اختلافش با مقتول پرداخت و گفت؛ در آن زمان موضوعی خیلی ذهن مرا مشغول کرد و آن کاری بود که لاله با همسر و دختر برادرم کرده بود. متوجه شده بودم لاله آن دو را اغفال کرده و به بیراهه کشانده است. لاله مشکلات اخلاقی داشت و اگر به کاری که داشت با خانواده برادرم می کرد ادامه می داد آنها را نابود می کرد.
بنابراین تصمیم گرفتم هر طور شده است او را از زندگی خانواده برادرم حذف کنم. روز حادثه از زیبا خواستم با او تماس بگیرد و قرار بگذارد. زیبا هم این کار را کرد. لاله به خانه یی که من و زیبا در آن زندگی می کردیم آمد و من با او جر و بحث کردم.
وی ادامه دارد؛ در یک لحظه عصبانی شدم با دسته چرخ خیاطی به سرش کوبیدم. او بیهوش روی زمین افتاد و بعد از آن با دستانم خفه اش کردم. سپس او را به کمک زیبا داخل حمام بردیم و غسل دادیم.
با کمک زیبا جسد را پشت صندوق عقب گذاشتم و به بالای پلی در آن اطراف بردیم و او را از بالای پل به پایین پرتاب کردیم. بعد یک لاستیک کامیون روی بدن او گذاشتیم و وی را آتش زدیم و به شمال کشور فرار کردیم.
با اعترافات متهم و تایید این گفته ها توسط زیبا و تکمیل پرونده و صدور کیفرخواست متهمان برای محاکمه به دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شدند.
آنها در جلسه محاکمه و بعد از اینکه اولیای دم در جایگاه حاضر شدند و تقاضای قصاص کردند به دفاع از خود پرداختند و اظهارات قبلی شان را تکرار کردند. بعد از پایان جلسه محاکمه هیات قضات وارد شور شدند و متهم ردیف اول را به قصاص و متهم ردیف دوم را به جرم معاونت در قتل به ۱۰ سال حبس محکوم کردند.
این حکم مورد اعتراض متهمان قرارگرفت و دیوان عالی کشور آن را مورد بررسی قرار داد اما اعلام کرد رای صادره کاملاً قانونی است.
به این ترتیب پرونده دو متهم برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای شیراز فرستاده شد. اکنون مرد جنایتکار در لیست اعدامیان قرار گرفته است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن