تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806782147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ايستگاه حوادث
مرد 50 ساله با اسلحه شكاري دستگير شد

اعتماد ملي:‌ مردي كه پس از مصرف مشروبات الكلي روي پسر و عروس خود اسلحه كشيده بود روز گذشته در دادسراي جنايي حضور يافت اما با رضايت پسرش روانه زندان نشد. حدود ساعت 11 روز دوشنبه هفته جاري ماموران كلا‌نتري از يك فقره گروگانگيري در محدوده كلا‌نتري خود مطلع شدند، بنابراين در محل حادثه حضور يافتند، ماموران در محل حادثه مرد 50 ساله‌اي را كه اسلحه شكاري به سمت پسر 33 ساله و عروس خود نشانه رفته بود پس از درگيري دستگير كردند. در پي اين اتفاقات پرونده‌اي در مورد موضوع تشكيل شد و روز گذشته نيز متهم 50 ساله در شعبه پنجم دادسراي جنايي تهران حضور يافت و به سوالا‌ت بازپرس توكلي پاسخ داد.

همچنين پسر مرد 50 ساله كه در آغاز به عنوان شاكي موضوع را به پليس اطلا‌ع داده بود در مورد ماجرا گفت: پدرم مشروب مصرف كرده بود و پس از آن بود كه با اسلحه شكاريش كه مجوز دارد به سراغ من و همسرم آمد. من كارمند يكي از سفارت‌ها در تهران هستم و در خانه پدرم زندگي مي‌كنم، او در حالت مستي من را تهديد مي‌كرد كه بايد خانه‌اش را ترك كنم. در اين بين من با او درگير شدم تا اسلحه را از دستش بگيرم اما موفق نشدم، در اين ميان نمي‌دانم چه‌كسي موضوع را به پليس اطلا‌ع داده بود. دقايقي پس از آغاز ماجرا ماموران كلا‌نتري به خانه ما آمدند، پدرم با آنها نيز درگير شد اما سرانجام ماموران بدون شليك گلوله اسلحه شكاري را از چنگ او درآوردند و او را دستگير كردند. پسر مرد 50ساله در پايان گفته‌هايش رضايت خود را اعلا‌م كرد و بازپرس توكلي نيز قرار قانوني صادر كرد. بدين‌ترتيب پرونده متهم 50ساله تنها از جنبه عمومي جرم تحت رسيدگي قرار مي‌گيرد.

جاعل حرفه‌اي براي بار دوم زنداني شد ‌

اعتماد ملي: جاعل حرفه‌اي كه 3 سال پيش از زندان آزاد شده بود بار ديگر در غرب استان تهران به اتهام جعل اسناد دولتي بازداشت شد. رئيس پليس آگاهي استان تهران درخصوص اين خبر گفت: چندي پيش مسوول يك دفترخانه ثبت اسناد دولتي شهريار با ماموران تماس گرفت و اعلا‌م كرد به مدارك 2 نفر مشكوك است. سرهنگ اسماعيل‌هادئي افزود: با اعلا‌م اين شكايت بلا‌فاصله تيمي از افسران مبارزه با جرائم اقتصادي، به اين دفترخانه رفتند و از جعلي بودن مدارك يك ملك، اطمينان پيدا كردند. همچنين متهمان به نام‌هاي 70 ساله دستگير و با اسناد جعلي به اداره آگاهي منتقل شدند. اين مقام ناجا ادامه داد: خريدار نيز به دادسرا احضار شد و به ماموران گفت برادرم يك هكتار زمين در اشتهارد دارد كه قولنامه‌اي خريده و براي سند زدن به مشكل برخورده است.

رضا هم وعده داده بود در ازاي دريافت 2 ميليون و 500 هزار تومان، سندي براي اين زمين تهيه كند و تا به حال يك ميليون و 650 هزار تومان از من گرفته است. وي ادامه داد: با افشاي اين مساله، كارآگاهان به بازجويي از رضا پرداختند كه ادعا كرد جاعل اصلي، مردي به نام محمد است. بدين ترتيب تجسس‌ها وارد مرحله تازه‌اي شد و محمد به دام افتاد. ماموران با هماهنگي مقام قضايي به بازرسي خانه او پرداختند و ابزار جعل از جمله مهر، جوهر و سندهاي جعلي اداره ثبت اسناد و املا‌ك شهريار و... را كشف كردند. هادئي گفت: محمد كه جاعل حرفه‌اي سابقه‌دار است و به تازگي از زندان آزاد شده وقتي ديد هيچ راهي براي گريز از قانون ندارد به بيش از 50 فقره جعل شناسنامه، گواهينامه و سند ملك اعتراف كرد.

رئيس‌پليس آگاهي استان تهران افزود: اين تبهكار كه با استفاده‌كنندگان از اسناد جعلي، رودررو نمي‌شد و فقط تلفني سفارش مي‌گرفت به 50 فقره جرم مشابه اعتراف كرده است. نرخ كارهاي متقلبانه محمد كه سال 84 از زندان آزاد شده از يك تا 20 ميليون ريال متغير بود. تلا‌ش كارآگاهان براي افشاي ساير خلا‌ف‌هاي احتمالي اين مرد ادامه دارد.

رئيس مركز اطلا‌ع‌رساني خبر داد

طرح جديد پاكسازي منازل مجردي مجرمان در تهران

اعتماد ملي:‌ اجراي طرح شناسايي و پاكسازي خانه‌هاي مجردي در جنوب پايتخت از وجود مجرمان و موادفروشان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مهدي احمدي رئيس مركز اطلا‌ع‌رساني فرماندهي انتظامي به خبرنگار ما گفت: در راستاي ارتقاي طرح امنيت اجتماعي با اطلا‌عات به دست آمده از سطح شهر در مورد شرارت، اوباشگري و فروش مواد مخدر در مناطق جنوبي شهر تهران ماموران پليس پايتخت با عمليات اطلا‌عاتي مناطق جرم‌خيز شهر را شناسايي كردند. وي ادامه داد: يكي از اين مناطق جرم‌خيز كه از سوي ماموران شناسايي شد منطقه مولوي و دروازه غار در جنوب تهران است كه با بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد پاتوق افراد شرور، فروشندگان مواد مخدر، كيف‌قاپ‌ها، جيب‌برها و مزاحمان نواميس است كه اين مجرمان در خانه‌ها و اتاق‌هاي مجردي زندگي مي‌كردند. احمدي افزود: كاركنان كلا‌نتري 116 مولوي با همكاري ماموران يگان امداد تهران از دو هفته گذشته طرح پاكسازي اين منطقه را آغاز كردند كه در نتيجه بيش از 250 اتاق مجردي در جريان طرح تخليه شد.

سرهنگ احمدي در ادامه به دستگيري 210 نفر از مجرمان سطح شهر كه در اين اتاق‌ها مخفي شده بودند اشاره كرد و گفت: در بين مجرمان دستگير شده سارقان مسلح فراري از شهرستان‌هاي ديگر و كيف‌قاپ‌هاي حرفه‌اي نيز به چشم مي‌خورند كه پس از دستگيري تحويل مراجع قضايي شدند. رئيس مركز اطلا‌ع‌رساني پليس پايتخت، تاثير اين طرح را در افكار عمومي مثبت ارزيابي كرد و گفت: اين طرح مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است به نحوي كه با نظرسنجي انجام گرفته مردم امنيت منطقه را قبل از شروع طرح پاكسازي بسيار پايين اعلا‌م مي‌كردند و اين در حالي است كه بعد از انجام طرح، منطقه براي مجرمان كاملا‌ ناامن شده است.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن