تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810180052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سينما - سايه‌‌هاي هجوم


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: سينما - سايه‌‌هاي هجوم
سينما - سايه‌‌هاي هجوم

ساسان گلفر www.cinemaglobe.blogfa.com:اليور استون، بري لوينسن و نيل برگر در فاصله‌اي كوتاه از انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا با كمدي، درام‌هاي سياسي، اجتماعي و انتقادي خود به نفع حزب دموكرات آمريكا به پرده هجوم آورده‌اند و فيلم «زندگي مخفي زنبورها» درباره مسائل نژادي و حتي كمدي موزيكال «پليدي و خِرَد» به كارگرداني مدونا نيز كما بيش در همين جهت حركت مي‌كنند. از اينها كه بگذريم، از جمعه گذشته مستند «نور صبحگاهي» درباره مسابقه چند جوانك قايق‌سوار، اكشن پر از كشتار و خونريزي «مكس پاين» و فيلم «سلطان فيل» درباره زيبايي‌ها و شگفتي‌هاي قاره آسيا به روي پرده رفته‌اند.

دبليو W0
زندگي و دوران رياست‌جمهوري جورج دبليو بوش، دوران بي‌بند و باري جواني و ناخرسندي پدرش از وضع و حال او، تولد دوباره و كنار گذاشتن ميخوارگي و تبديل شدن به يك مسيحي متعصب و بالاخره، پا در جاي پدر گذاشتن و رئيس‌جمهور شدن و جنگ افغانستان و جنگ عراق در تازه‌ترين فيلم اليور استون و سومين فيلم «رئيس‌جمهوري» او كه با عجله توليد شد تا اندكي پيش از انتخابات و كنار رفتن جورج بوش روي پرده برود. فيلمنامه اين كمدي درام زندگينامه‌اي را استنلي وايزر نوشته و جاش برولين (جورج دبليو بوش)، اليزابت بنكز (لورا بوش)، دنيس بوتسيكاريس (پل ولفوويتز)، الن برستين (باربارا بوش)، جيمز كرامول (جورج بوش پدر)، ريچارد دريفوس (ديك چني)، اسكات گلن (دونالد رامسفلد)، يوآن گرافاد (توني بلر)، سعيد بودريا (صدام حسين)، توبي جونز (كارل روو)، آلن كلمن (ولاديمير پوتين)، تندي نيوتن (كاندوليزا رايس)، جفري رايت (كالين پاول) و... در آن بازي كرده‌اند.
مكس پاپين Max payne
تازه‌ترين تبديل بازي ويدئويي به فيلم سينمايي، برگرفته از ويدئوگيم سال 2001 به همين نام، فيلمي به كارگرداني جان مور با بازي مارك والبرگ، ميلا كانيس، بوبريجز، كريس اودانل، لوداكريس و الگاكوريلنكو، اين درام دلهره‌آور جنايي اكشن ماجراي همكاري يك مامور پليس (والبرگ) كه خانواده‌اش در توطئه‌اي به قتل رسيده‌اند و يك زن قاتل (كانيس) كه جوياي انتقام قتل خواهرش است و مقابله آنها با پليس، گنگسترها و يك شركت بسيار خطرناك و بي‌رحم است. اين فيلم كه به علت شدت خشونت‌اش – تحت تاثير بازي ويدئويي- در ابتدا درجه R گرفته بود، در بازنگري و با كوتاه كردن صحنه‌هاي بيش از حد خونين‌اش به درجه 13-PG رسيده است. زمان نمايش فيلم 99 دقيقه است و در لوكيشن‌هاي شهر تورنتو كانادا فيلمبرداري شده است.
زندگي مخفي زنبورها The Secret Life of Bees
كاروليناي جنوبي، سال 1964. راوي داستان، ليلي اونز (داكوتا فانينگ) دختر نوجواني است كه مادرش را از دست داده و از پدر بداخلاقش مي‌گريزد و همراه با دوست سياهپوستش رزالين (جنيفر هادسن) به نزد سه خواهر سياهپوست، آگوست (كويين لطيفه)، مي (سوفي اوكندو) و جون (آليشياكيز) مي‌رود تا مدتي در مزرعه زنبورداري آنها مشكلاتش را فراموش كند. فيلم اقتباسي است از رماني به همين نام نوشته سو مونك كيد به كارگرداني جينا پرينس بيت‌وود كه ويل اسميت و همسرش جادا پينكت اسميت آن را تهيه كرده‌اند. زمان نمايش اين درام 110 دقيقه است.
چه اتفاقي افتاد؟ ?What Just Happened
خاطرات آرت لينسن، تهيه‌كننده هاليوود، مبناي اين كمدي بري لوينسن قرار گرفته كه قرار است روي ديگر سكه كارخانه رويابافي‌ هاليوود را به نمايش بگذارد. رابرت دونيرو، بروس ويليس، استنلي توچي، جان تورتورو، كاترين كينر و رابين رايت پن از بازيگران اين فيلم 110 دقيقه‌اي هستند. ماجراي فيلم در هاليوود كاليفرنيا و كن فرانسه مي‌گذرد؛ تهيه‌كننده‌اي كه زمان كوتاهي براي جبران مشكلات فيلم در دست توليدش دارد و با مشكلات خانوادگي‌اش دست و پنجه نرم مي‌كند و بازيگراني كه هر كدام ساز خودشان را مي‌زنند در ماجراهاي پيچيده‌اي درگير مي‌شوند. اين فيلم در لوكيشن‌هاي كاليفرنيا، كانكتيكات و كن فيلمبرداري شده است.
خوش‌شانس‌ها The Lucky Ones
كمدي/ درام تازه‌اي كه به حواشي جنگ عراق مي‌پردازد را نيل برگر (كارگردان «شعبده‌باز») كارگرداني كرده است و فيلمنامه‌اش را برايان كاپلمن و ديويد ليواين نوشته‌اند. سه سرباز بازگشته از عراق، كالي (ريچل مك آدامز) كه قصد دارد گيتار دوست كشته شده در جنگش را به خانواده او برساند، تي‌كي (مايكل پنيا) كه جراحت‌هاي جنگ، مشكلاتي خانوادگي براي او پديد آورده و چيور (تيم رابينز) كه با مشكلات اقتصادي و نگراني تامين هزينه كالج پسرش دست و پنجه نرم مي‌كند، بعد از لغو پروازشان در يك سفر جاده‌اي طولاني همراه مي‌شوند و به شناخت تازه‌اي از يكديگر و از زندگي مي‌رسند. زمان فيلم 115 دقيقه و درجه‌بندي آن R است.
سلطان فيل The Elephant King
مرد جواني براي يافتن و به خانه بازگرداندن برادرش به تايلند مي‌رود اما متوجه مي‌شود كه خودش هم دلش مي‌خواهد در آن كشور آسياي جنوب شرقي بماند. اين درام عاشقانه كه ست گروسمن نوشته و كارگرداني كرده است، در زمان توليد «تابستان در سيام» نام داشت. فيلم محصول مشترك ايالات متحده و تايلند است و در سال 2006 به زبان‌هاي انگليسي و تاي توليد شده است. زمان فيلم 92 دقيقه، درجه‌بندي‌اش R و بازيگرانش الن برستين، تيت الينگتن، فلورانس فيور و جونو رابرتز هستند.
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن