تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820959998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
ترك اعتياد به شيوه آدم ربايي
چهار مرد اجير شده كه با ربودن مرد معتادي قصد ترك دادن وي را داشتند دستگير شدند. نيمه شب دوشنبه ماموران گشت كلانتري آزادي حين گشت زني در جاده مخصوص كرج متوجه حركت مشكوك يك خودرو پيكان با 5 سرنشين شدند. بلافاصله ماموران پليس خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن توانستند مرد جواني كه با زنجير و طناب بسته شده بود را پيدا كنند.همچنين در بازرسي هاي بيشتر موفق شدند تعدادي چاقو، قمه و باتوم كشف كنند. به گزارش برنا،صبح ديروز و با انتقال متهمان به دادسراي امور جنايي،چهار مرد آدم ربا در بازجويي ها به سليماني داديار شعبه دوم گفتند: چون كه اين فرد به مواد مخدر اعتياد داشت ما از طرف يك فرد ناشناس اجير شديم تا اين مرد را با خود به بيابان برده و وي را ترك دهيم زيرا ما عضو انجمن معتادين گمنام بوده و داراي مركز ترك اعتياد هستيم.مرد گروگان نيز در بازجويي ها به داديار سليماني گفت: ساعت 30:10 شب گذشته از خانه ام در اكباتان خارج شدم كه 4 مرد قوي هيكل به من حمله كردند و پس از پاره كردن لباسم به زور مرا سوار خودرو كردند.گفتني است هنوز انگيزه اصلي آدم ربايان مشخص نشده است و متهمان با قرار قانوني بازداشت شدند.

سيرك بزرگ ايتاليا در تبريز طعمه حريق شد
سيرك بزرگ كشور ايتاليا كه از هفته گذشته در تبريز به اجراي برنامه مي پرداخت روز گذشته طعمه حريق شد. دلايل آتش سوزي در سيرك بزرگ ايتاليا اعلام نشده و موضوع از سوي نهادهاي ذيربط در حال پيگيري است.بر اساس اطلاعات موثق از سازمان آتش نشاني تبريز اين حادثه خسارت جاني نداشته، اما خسارات مالي بسياري به همراه داشته است.دو تمساح گرانقيمت و دو مار نادر دست آموز كه در بخشهاي مختلف اين سيرك به اجراي برنامه مي پرداختند در اين آتش سوزي از بين رفتند.سيرك بزرگ ايتاليا در كنار مجموعه تفريحي باغلارباغي تبريز مستقر شده و همه شب علاقمندان بسياري به خود جلب مي كرد.بهاي بليت اين سيرك اروپايي بسته به جايگاه و محل استقرار تماشاگران بين 18 تا 40 هزار تومان بود و تقريبا خانواده هاي متوسط به بالا امكان استفاده از آن را داشتند.اين سومين حريق طي يكماه اخير در تبريز محسوب مي شود.

جوان افغاني اشتباهي به قتل رسيد
پسر جواني كه در يك درگيري مرگبار پسر افغاني را اشتباهي به قتل رسانده بود در حال محاكمه است. چندي قبل درگيري مرگبار 2 نوجوان به ماموران پليس اطلاع داده شده بلافاصله اكيپي از ماموران در صحنه قتلگاه پسر جوان افغاني رفتند. در تحقيقات اوليه مشخص شد، "سيد ضيا»" در درگيري با فردي به نام "داوود" كشته شده كه بلافاصله قاتل دستگير و به اداره آگاهي انتقال داده شد. "داوود" در بازجويي مدعي شد، چند روز بود كه (زهرا) يكي از همكارانم خيلي ناراحت بود و هر لحظه با تلفن همراه با كسي جر» و بحث مي كرد و من براي كنجكاوي از او سوال كردم كه آيا مشكلي برايش پيش آمده و گفت محمد همان پسري كه 6 ماه پيش از كارخانه اخراج شد مزاحم من است و هر روز به تلفن من تماس مي گيرد و از من مي خواهد كه با او ارتباط برقرار كنم و من كه حاضر به اين كار نشدم به من بد و بيراه مي گويد. يك روز كه (محمد) در حين بد و بيراه گفتن به زهرا بود گوشي را از زهرا گرفتم و به محمد براي ترساندنش او را تهديد كردم روز حادثه متوجه شدم كه محمد و سيد ضيا» دوستش جلوي زهرا را گرفتن تا نشاني مرا از او بگيرند و من جلو رفتم و گفتم كه داوود من هستم محمد از موتور پياده شد و ما به جر و بحث پرداختيم كه سيد ضيا» دوست محمد ما را از هم جدا كرد و محمد را سوار موتور كرد. حين رانندگي متوجه شدم محمد قصد دارد با موتور به من حمله كند و من از ترس بلافاصله چوبي را از روي زمين برداشتم و به سمت محمد پرتاب كردم كه منحرف شود تا به من حمله نكند كه ناخواسته به گيجگاه سيد ضيا» اصابت كرد و آن را به زمين پرتاب كرد ولي من قصد كشتن وي را نداشتم قصد داشتم كاري كنم كه من نزديك نشود. به گزارش برنا، دومين جلسه محاكمه "داوود" در دادگاه كيفري تهران برگزار شد كه داوود در اين جلسه از خود به دفاع پرداخت و قاضي تردست براي ناقص بودن پرونده جلسه را به جلسه بعدي دادگاه موكول كرد.

تقليد صداي دخترانه براي كشتن مزاحم تلفني
فردي كه با ادعاي ايجاد مزاحمت يك جوان 18 ساله براي خواهرش مرتكب قتل وي شده، با تشخيص بازپرس ويژه قتل تهران مجرم شناخته شد. عصر روز 9 خردادماه سال گذشته قاضي محمد حسين شاملو بازپرس كشيك قتل پايتخت از طريق گزارش ماموران كلانتري 112 ابوسعيد در جريان به قتل رسيدن جواني به نام حميد در بازارچه خيابان وحدت اسلامي قرار گرفت و بلافاصله با حضور در محل به همراه عوامل تخصصي بررسي صحنه جرم، تحقيقات خود را آغاز كرد. در بررسي هاي اوليه مشخص شد اين جنايت در حالي روي داده است كه دختر 18ساله اي به نام فريبا، مجبور به بيان ارتباط خود با حميد به برادر ناتني اش به نام مجتبي شده است. سپس مجتبي به بهانه ادب كردن حميد، با وي قرار گذاشته و او را با ضربات كارد از پاي درآورده است. متهم به قتل كه مدتي متواري بود، نهايتا پس از گذشت چند ماه از وقوع جنايت به اداره دهم آگاهي مراجعه و خود را معرفي كرد. مجتبي به بازپرس جنايي گفت: من از مدتي قبل به تلفن هايي كه به خواهرم مي شد مشكوك بودم تا اينكه يك روز تلفن زنگ زد و من صداي پسري را از پشت خط شنيدم. به همين دليل صدايم را نازك كردم و پسر جوان هم كه فكر مي كرد در حال صحبت با فريبا است، با من قرار گذاشت. وقتي موضوع را از خواهرم پيگيري كردم گفت كه پسري به اسم حميد مدتي است با او در تماس است. من هم چون فكر مي كردم حميد براي خواهرم مزاحمت ايجاد كرده، عصباني شدم و با برداشتن چاقويي براي ترساندن او به محل قرار رفتم. وقتي به محل رسيدم، حميد متوجه شد و سوار بر موتورسيكلت خود شروع به فرار كرد. من هم با موتور به تعقيب او پرداختم اما نمي دانم چه اتفاقي افتاد كه موتور سيكلت هاي ما در يك لحظه از پهلو به هم مماس شد و چاقو ناگهان به سينه حميد فرو رفت. قاضي شاملو در اين زمينه به ايسنا گفت: با توجه به ادله موجود در صحنه، شهادت شهود و بازسازي صحنه قتل، اظهارات مجتبي مبني بر اينكه قتل ناخودآگاه صورت گرفته بي پايه به نظر مي رسد; لذا براي وي قرار مجرميتي به اتهام يك فقره قتل عمدي صادر شد و پرونده جهت صدور كيفرخواست در اختيار داديار اظهارنظر قرار گرفت.

اختلافات خانوادگي جان دختر 32 ساله را گرفت
ابتكار-درگيري خانوادگي پدر با هسمر و دختر منجر به مرگ دختر شد. پايگاه اطلاع رساني پلسي گزارش داد: بر اثر وقوع يك درگيري خانوادگي از يكي از مناطق شهر لاهيجان پدر خانواده با استفاده از كارد آشپزخانه همسر 52 ساله و دختر 32 ساله خود را به شدت مجروح كرد. در بررسي هاي پليس مشخص شد اين فرد كه علي نام و 62 ساله است دراثر درگيري پس از مجروح ساختن همسر و دختر خود آنان را به بيمارستان انتقال داده ولي متاسفانه دختر خانواده در اثر شدت جراحات در بيمارستان جان سپرده است. پليس پس از دستگيري قاتل وي را به مقامات قضايي تحولي داد.
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن