تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815607635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

***راديو ايران

ـ «باجه مطبوعاتي فرهنگي» و «پنجره» از چهارشنبه ‌١ آبان با مطالب شنيدني و جذاب به روي آنتن مي‌رود.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي راديو ايران «باجه مطبوعاتي» فردا چهارشنبه ‌١ آبان ساعت ‌٩:30 ساخت اخراجي‌هاي ‌٢، نقد فيلم دعوت و تقدير از جشنواره‌ي سن‌سپاستين از مريل استريپ را بررسي مي‌كند.

هم‌چنين در همين روز ساعت ‌١٠ در برنامه‌ي «پنجره» نمايشگاه ميراث ماندگار در كاخ سعد‌آباد با حضور محمدحامد اسدي مدير اين نمايشگاه بررسي مي‌شود. گفتني است دوبرنامه‌ي «برنامه‌ي مطبوعات فرهنگي» و «پنجره» كه به سردبيري تهيه‌كنندگي مهدي ساعي است هردو كاري از گروه ايران و فرهنگ راديو ايران است.

***راديو سلامت

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، فراسو: عنوان برنامه اي از گروه صبحگاهي راديو سلامت است كه هر روز به يكي از بيماريها و موضوعات پزشكي مي پردازد. اين برنامه چهارشنبه با حضور دكتر مهري رايكا متخصص زنان و زايمان به موضوع بايدها و نبايد هاي فعاليت بدني دوران بارداري مي پردازد . فراسو ساعت ‌٨/١٥ پخش مي شود.

ـ سفره سلامتي:عنوان برنامه اي است از گروه نيم روزي راديو سلامت كه به بررسي نوع تغذيه مناسب با شرايط جسماني افراد از قبيل تغذيه شير خواران ، تغذيه كودكان ، تغذيه نوجوانان و جوانان ، تغذيه سالمندان ، تغذيه ورزشكاران ، تغذيه مادران باردار و شيرده ميپردازد اين برنامه چهار شنبه با حضور كارشناس تغذيه به موضوع تغذيه و عوارض چاقي مي پردازد . سفره سلامتي هر روز به سردبيري دكتر خواجه اي ساعت ‌١٣/٣٠ پخش مي‌شود.

ـ تاريخ پزشكي ايران: عنوان برنامه اي است كه به روند علم پزشكي در ايران باستان تاكنون مي پردازد و آن را مورد بررسي قرار مي دهد . اين برنامه فردا به موضوع پزشكي در دوران قبل از اسلام مي پردازد اين برنامه به سردبيري يوسفي هر روز بجز جمعه ها ساعت ‌١٣/٤٥ پخش مي شود .

ـ بزهكاري و نوجواني: عنوان برنامه اي است از گروه عصر گاهي راديو سلامت كه به بررسي علل بزهكاري در جامعه و راهكارهاي پيشگيري از آن ميپردازد و موضوعاتي همچون دروغ گويي ، غيبت هاي پنهاني از مدرسه و ... را كه منجر به جرم مي شود را مورد بررسي قرار مي دهد . برنامه بزهكاري و نوجواني فردا به كارشناسي دكتر چگيني روانشناس به موضوع مشكلات خانوادگي و بزهكاري . اين برنامه روزهاي چهارشنبه ساعت ‌١٣ پخش مي شود.

ـ آهنگ زندگي ( برنامه جديدراديو سلامت ): عنوان برنامه زنده جديدي است از گروه صبحگاهي راديو سلامت كه به موضوع بهداشت روان و مسائل تاثير گزار بر آن مي پردازد.م خضري سر دبير اين برنامه گفت : بهداشت رواني موضوع بسيار مهمي در زندگي انسان امروزي است كه ما با پرداختن به اين موضوع سعي بر ارتقاء آن داريم و راههاي پيشگيري و درمان آن را بررسي دهيم . ايشان در ادامه گفت : بسياري از موضوعات همچون خانواده ، محيط كا ر، جامعه ، سازمانها و... بر سلامت روان تاثير ميگذارد و ما سعي داريم از سازمانها و صنايع براي ازارتقا سلامت روان كمك بگيريم . اين برنامه فردا با حضور دكتر محمد كاظم عاطف وحيد رئيس انجمن روانشناسي باليني ايران و دكتر بلهري روانپزشك به موضوع نش رسانه در بهداشت روان مي پردازد . اين برنامه به سردبيري خضري و تهيه كنندگي درويشي چهار شنبه ها ساعت ‌٩/٠٥ تا ‌١٠ پخش مي شود .

***راديو تجارت

ـ توسعه كار آفريني در " يك حركت ، هزار بركت "

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، برنامه " يك حركت ، هزار بركت " با موضوع كارآفريني و اشتغال زايي تهيه مي شود .اين برنامه روزهاي زوج هفته از ساعت ‌١٦:15 تا ‌١٦:45 دقيقه با سردبيري مهسا ميرچي پخش مي شود . در برنامه روز چهارشنبه سي و يكم مهر ماه نقش دولت در گسترش كار آفريني و جايگاه كار آفريني در سند چشم انداز پنج ساله دولت ، راههاي توسعه و موانع گسترش آن در كشور مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد . ميهمان برنامه مهندس محمد مجمودي كارشناس در امور كار آفريني حضور دارد و پاسخگوي سوالات است .

ـ " يك پرسش ، يك پاسخ " با روز آمار

برنامه " يك پرسش ، يك پاسخ " عنوان برنامه اي از راديو تجارت است كه هر روز هفته از ساعت ‌١٣:45 دقيقه پخش مي شود . اين برنامه ‌١٥ دقيقه است و در هر روز گزارشگر برنامه با حضور در ميان مردم مسائل و مشكلات اقتصادي جامعه را به گوش مسئولان مي رساند . پاسخ مسئولان و كارشناسان برنامه نيز تكميل كننده صحبت ها است . در برنامه روز چهارشنبه سي و يكم مهر ماه در رابطه با روز آمار است . در ادامه پاسخ مسئولان را مي شنويد .

ـ " صبح و تجارت " بودجه سال ‌٨٨

برنامه صبحگاهي " صبح و تجارت " با بخش هاي متنوع و جذاب با رويكرد اطلاع رساني در باره مسائل اقتصادي ، تجاري و بازرگاني است . اين برنامه هر روز به غير از روزهاي جمعه از ساعت ‌٨تا ‌٩ از شبكه راديويي تجارت پخش مي شود . ويژ گيهاي بودجه سال ‌١٣٨٨ موضوع برنامه روز چهارشنبه اين برنامه است . در اين روز سلطاني و جمعي از كارشناسان حوزه هاي اقتصادي حضور دارند و به سوالات مطرح شده پاسخ مي دهند .

ـ بازار خبر " هر روز از راديو تجارت "

برنامه " بازار خبر " برنامه اي تحليلي با حضور كارشناسان مختلف است كه به بررسي اخبار و وقايع اقتصادي و تجاري در حوزه هاي توليد ، بازرگاني داخلي ، مناطق آزاد تجاري ، گمرگ ، ترانزيت ، كشاورزي ، بورس ، مسكن ، بانك ، بيمه و غيره ..... مي پردازد . اين برنامه خبري هر روز هفته به غير از روز جمعه از ساعت ‌١٠ تا ‌١١ صبح از راديو تجارت پخش مي شود . خبر هاي حاشيه اي اقتصاد موضوع روز چهارشنبه سي و يكم مهر ماه است . در اين برنامه شريف كارشناس فناوري اطلاعات و دكتر محمد پور عمران كارشناس اقتصاد بين الملل حضور دارند .گزارشگر برنامه نيك زاد ، سردبير ماكنعلي و گوينده برنامه زهره هاشمي است .

ـ معضلات ترافيك در " آينه در آينه "

برنامه " آينه در آينه " از سري برنامه هاي جديد راديو تجارت است كه در گروه ايران و تجارت تهيه مي شود در اين برنامه روش هاي مديريت اقتصادي در كشورهاي ديگر به ويژه كشورهايي كه با ايران داراي اشتراكات فرهنگي هستند با حضور كارشناسان مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد . و در مورد امكان بهره گيري از تجربه هاي موفق اقتصادي اين كشورها در ايران بحث و تبادل نظر مي شود . همچنين امكانات بالقوه موجود در كشور براي ايجاد فرصت هاي شغلي سرمايه گذاري هاي كلان و افزايش توليد در سطوح مختلف باز شناسي و در مورد چگونگي بهره گيري از امكانات و فرصت ها تبادل نظر مي شود . هدف ار تهيه و ارائه برنامه آينه در آينه ايجاد زمينه هم شناختي و همگامي بيشتر با مسئولين اجرائي و مديريت اقتصادي كشور در جهت استفاده از توانمندي هاي افراد و سرمايه هاي انساني و مالي حتي در ظرفيت هاي اندك و ظاهرا غبر قابل اعتنا است كه ميتواند در چرخه اقتصاد عمومي عامل مهمي در افزايش سطح در آمد هاي ملي و رفاه عمومي است . اين برنامه به سردبيري هوشنگ اعلم و به تهيه كنندگي سيد محمدي است كه داراي بخش هاي مختلفي از جمله يك سرزمين ، يك خانه ، اشتغال از زاويه ديگر و غيره .... است و هر هفته روزهاي چهارشنبه از ساعت ‌١٤ تا ‌١٥ از شبكه راديو تجارت پخش مي شود . نويسنده و پژوهشگران برنامه هم فرناز تبريزي است .

انتهاي پيام
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 353]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن