تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816279815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون پرورشي آموزش و پرورش در پاسخ به چرايي تكراري بودن فعاليت پرورش در مدارس اجراي برنامه هاي تكراري ذات فعاليت هاي آموزش و پرورش است// تكليف نيروهاي پرورشي حق التدريس مشخص مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: معاون پرورشي آموزش و پرورش در پاسخ به چرايي تكراري بودن فعاليت پرورش در مدارس اجراي برنامه هاي تكراري ذات فعاليت هاي آموزش و پرورش است// تكليف نيروهاي پرورشي حق التدريس مشخص مي شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: معاون پرورش و تربيت بدني وزارت آموزش در پاسخ به ايسكانيوز مبني بر تكراري بودن فعاليت هاي پرورش درمدارس گفت: ذات آموزش و پرورش اجراي برنامه هاي روتين و تكراري است كه هر سال به نوعي ارتقا مي يابد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، سيد مهدي اميني معاون پرورشي و تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در نشست خبري خود كه بهانه اي تشريح فعاليت هاي اين معاونت در سال تحصيلي جديد در ساختمان علاقه مندان (شماره2) وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به فعاليت اين معاون از زمان تصدي وي به عنوان معاون پرورشي و تربيت بدني اهم فعاليت هاي صورت گرفته در تابستان سال جاري را طرح بهسازي و مرمت مدارس ، فعاليت پايگاه هاي تابستاني و اجراي اردوهاي دانش آموزي عنوان كرد و افزود: نكته قابل توجه در اين نشست مساله دانش آموزان و نحوه مشاركت آنها در فعاليت هاي مديريتي مدارس است كه امسال سعي داريم به معناي همه جانبه شوراهاي دانش آموزي را تقويت كنيم.
وي در پاسخ به اين سوال خبرنگار ايسكانيوز مبني بر اينكه شوراهاي دانش آموزي، حج عمره دانش آموزي و پايگاه هاي دانش آموزي از جمله برنامه هاي اين وزارتخانه است كه سال ها در حال اجراست و براي دانش آموزان تكراري و روتين شده است ، گفت: ذات فعاليت اين وزارتخانه فعاليت هايي پرورشي تكراري است كه هر سال سعي داريم آنها را به نوعي ارتقا دهيم.

**5 هزار نيروي حق التدريس در اولويت استخدام هستند
اميني در ادامه در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه عاقبت استخدام پنج هزار نيروي پرورشي حق التدريس در اين وزارتخانه به كجا رسيد ، اظهار داشت: آموزش و پرورش براي استخدام 10 هزار معلم حق التدريس فعاليت هاي زيادي انجام داده است اما در سال 87 به دليل مشكلات اعتباري كه وجود دارد اين امر با تاخير رو به رو شد.معاون پرورشي و تربيت بدني افزود: همه كارهاي انجام شده تا پنج هزار نيروي حق التدريس دراولويت استخدام قرار گيرند و اميدواريم با ارسال لايحه اعتبارات آموزش و پرورش كه از سوي دولت به مجلس تقديم مي شود اين مشكل را حل كنيم.
وي با تاكيد بر اينكه مربيان پرورش در اولويت استخدام در آموزش و پرورش قرار دارند گفت: تمام ظرفيت ها فراهم شده است و با ارسال لايحه اين مشكل حل مي شود.
بر اساس اين گزارش عدم پاسخگويي شفاف و صحيح اميني درخصوص استخدام اين نيروها واكنش خبرنگاران حاضر در جلسه را برانگيخت و اميني در پاسخ گفت: مساله استخدام اين بچه ها حل مي شود و هر استخدام در آموزش و پرورش در اولويت مربيان پرورشي است.

**153 ميليارد تومان بودجه معاونت پرورشي و تربيت بدني
معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش بودجه متمركز معاونت پرورشي و تربيت بدني در ستاد وزارتخانه را 42 ميليارد تومان خواند و با بيان اين كه 111 ميليارد تومان نيز بودجه استاني براي معاونت‌هاي پرورشي و تربيت بدني استان‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: از 42 ميليارد تومان بودجه متمركز وزارتخانه براي اين معاونت، 56 درصد معادل 25 ميليارد تومان نيز به استان‌ها تعلق خواهد گرفت كه با اين اوصاف، در مجموع معاونت پرورشي و تربيت بدني، 153 ميليارد تومان در حوزه ستادي و استاني براي سال تحصيلي جديد بودجه دريافت كرده است كه از اين ميزان 136 ميليارد تومان آن، استاني و 17 ميليارد تومان، ستادي و متمركز است.

** هيچكس مثل علي احمدي وقت خود را صرف بودجه آموزش و پرورش نكرده است
معاون پرورش و تربيت بدني در پاسخ به سوال كه چرا از موقع تصدي گري علي احمدي به عنوان وزير آموزش و پرورش ، بحث كمبود اعتبارات آنقدر مطرح شده است و چرا بودجه اين وزارتخانه بايد اينقدر نابسامان مديريت شود كه تكليف اين نيروها كماكان معلوم نباشد ، گفت: بودجه آموزش و پرورش از زمان علي احمدي بسته نشد و اين در حالي است كه در طول اين ساليان كه در بدنه آموزش و پرورش حضور دارم هيچ وزير را نديده ام كه مانند علي احمدي اينقدر وقت خود را صرف بودجه آموزش و پرورش كند.

**در بحث اعتياد در مدارس استكبار جهاني دقيقا مدارس ما را هدف قرار گرفته است
تشكل سازمان يافته‌اي براي مواد مخدر در مدارس وجود ندارد
به گزارش ايسكانيوز ، در ادامه اين نشست خبري سيد مهدي اميني در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه با توجه به حضور 30 هزار دانش آموز معتاد در مدارس به استناد به آمار غير رسمي ، معاونت پرورشي وزارت آموزش و پرورش چه برنامه اي پيشگيري از اين مسئله دارد.گفت:
استكبار جهاني دقيق مدارس ما را هدف قرار گرفته است و حتما دشمن سرمايه گذار خود را بر روي مدارس گذاشته است.
وي كه با اين پاسخ با واكنش شديد خبرنگاران مبني بر اينكه برنامه هاي شما براي مقابله با اين تهاجم چيست ، مواجه شد و گفت: با ارتباطي كه با ستاد مبارزه با مواد مخدر داريم سعي مي كنيم پيشگيري را مقدم كنيم و درصد آن هستيم كه اين وظيفه را در سطح ملي انجام دهيم..
اميني همچنين در پاسخ به ديگري كه چرا آموزش و پرورش در عين حال كه آمار دانش‌آموزان معتاد يا در معرض اعتياد را همواره تكذيب مي‌كند، خود اقدام اساسي در اين زمينه تحت اين بهانه كه «ما اعتياد دانش‌آموزي را موجه نمي‌دانيم، لذا آمار هم نمي‌گيريم» انجام نداده است؟ در مورد آمار دانش‌آموزان معتاد، بيان كرد: ما همواره گفته‌ايم كه تشكل سازمان يافته‌اي وجود ندارد
اميني در ادامه اين نشست خبري در پاسخ به سوال يكي ديگر از خبرنگاران ساحت تربيت بدني را يكي از ساحت هاي اصلي تربيتي در مدارس خواند و اذعان داشت: معتقديم اگر مي خواهيم در عرصه هاي منطقه اي و آسيايي و جهاني موفق ظاهر شويم بايد به زير ساخت هاي ورزش دانش آموزي توجه كنيم.
وي افزايش ساعات ورزش در مدارس را يكي از راه هاي توسعه ورزش دانش آموزي خواند و خاطرنشان كرد: هم اكنون دانش آموزان در مدارس دو ساعت ورزش مي كند و اين در حالي است كه ما بايد ورزش دانش آموزي را در مدراس به چهار ساعت افزايش دهيم..
اميني با اشاره به اينكه با توجه به پژوهش صورت گرفته يك بيماري پنهان در مدارس ما وجود دارد ،گفت: شانه هاي نامتقارن ،پشت كج ،كمر گود، زانوهاي ضربه و زانوهاي پرانتزي از جمله مشكلاتي و بيماري هاي پنهان دانش آموزان است كه هم اكنون در مدارس وجود دارد.

به كارگيري طب وزرشي در مدارس كشور !!؟
وي در ادامه از بكارگيري طب ورزشي در ساعت هاي ورزش مدارس خبر داد و افزود: اگر بخواهيم زيرساخت هاي ورزش كشور بسازيم بايد به اين مسايل دقت كنيم و به دنبال آن هستيم كه دو ساعت در مدرسه به نرمش و دو ساعت ديگر به ورزش هاي سنگين پرداخت شود..
معاون پرورش و تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ساخت هاي تربيتي دانش آموزان در 14 بخش به عنوان رويكرد اصلي فعاليت تربيتي در مدارس گفت: ما در اول انقلاب پديده اي را به عنوان مربي پرورشي داشتيم و عنصري به عنوان مربي تربيتي را شهيدان باهنر و رجايي مطرح كردند كه به عنوان احيا كننده اين معاونت بودند.
وي افزود: بايد در اين معاونت همان كاركرد مربي پرورشي را با نگاه ديني و ظرفيت هاي تربيتي داشته باشيم و ساخت هاي تربيتي مورد نظر را جدي بگيريم.

**جاي خالي فضاي مجازي و اينترنت در ساحت هاي تربيتي
وي در پاسخ به ايسكانيوز مبني بر اينكه چرا در ساحت هاي 14 گانه تربيتي در آموزش و پرورش فضاي مجازي و دنياي تكنولوژي و اينترنت وجود ندارد و نامي از آن برده نشده است ، گفت: مربي پرورشي بر اساس اين ساحت ها و با تكيه بر شناسنامه تربيتي و تحصيلي دانش آموزان وظيفه دارد به دانش آموز مشاوره تربيتي تحصيلي دهد و مشكلات درسي دانش آموز و مشكلات وي در محله و خانه او را حل كنند.
پاسخ اميني به اين سوال واكنش خبرنگار ايسكانيوز و ساير خبرنگاران رابر انگيخت و از پاسخ به اين سوال كه آيا در جهان امروز فضاي مجازي اينترنت و تكنولوژي هاي روز بيش تر بر تربيت دانش آموز تاثير دارد يا محله وي ، سرباز زد..

**اولين نشست خبري پس از 6 ماه و حواشي آن !!؟..
به گزارش ايسكانيوز، عدم پاسخگوي شفاف به سوالات از سوي سيد مهدي اميني معاون پرورش و تربيتي بدني وزارت آموزش و پرورش واكنش خبرنگاران در طول برگزاري اين جلسه را برانگيخت اين در حالي است كه مسوولين برگزار كننده جلسه در ادامه و به بهانه بخش اذان ظهر و با هدف انجام مصاحبه هاي اختصاصي خبرنگاران صدا و سيما اقدام به متوقف كردن جلسه كردند كه اين اقدام از سوي مسوولين برگزار كننده جلسه اعتراض شديد خبرنگاران رسانه هاي مكتوب را بر انگيخت..
براساس اين گزارش اين اقدام باعث شد خبرنگاران رسانه هاي مختلف كشور همچون خبرگزاري هاي ايرنا ، ايسنا ، مهر، موج ، ايسكانيوز و روز نامه هاي ايران ، اطلاعات ، جمهوري اسلامي ، آفرينش و ... جلسه را ترك كنند و نشست خبري سيد مهدي اميني معاون پرورشي و تربيت بدني به دليل اين اقدام از مسوولين برگزار كننده به طور غير رسمي جلسه مختوم اعلام شود.
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن