تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816879548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام اسامي برندگان روزانه ويژه رمضان وب‌سايت تبيان مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: اعلام اسامي برندگان روزانه ويژه رمضان وب‌سايت تبيان مازندران
گروه خبرنگاران افتخاري / سيد جعفر فاطمي نوش آبادي: اسامي برندگان مسابقه روزانه ويژه رمضان 1387 وب‌سايت تبيان مازندران اعلام شد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، وب‌سايت تبيان مازندران در هر روز ماه رمضان يك مسابقه چهار‌جوابي برگزار مي‌كرد كه كاربران با پاسخ به آن‌ها در قرعه‌كشي شركت و صاحب جايزه مي‌شدند. كاربراني هم كه در تمام روزها در مسابقه شركت كرده و پاسخ صحيح داده بودند در قرعه‌كشي ويژه شركت داده شدند.

به نقل از پايگاه اينترنتي تبيان مازندران، اسامي برندگان روزانه، مسابقه ويژه ماه مبارك رمضان به اين ترتيب است: جوايز روزانه، روز اول: «مرضيه فلاح» از بابل، «ذوالفقار احمدي» از فارس؛ روز دوم: «زهرا حسن‌نيا» از بابل، «محمدحسين آقاجانزاده» از بابل، روز سوم «علي نجف‌نيا» از بابل، «آرزو جوانمرد گوگه» از تهران.

روز چهارم: «زهره حبيبي شانديز» از سرخس، «مرتضي محمدزاده داغمه‌چي» از بابل، روز پنجم «قربان براتي» از فارس، «اعظم بطياري» از گرگان. روز ششم: «نريمان مكوندي» از گچساران، سيد «حسين موسوي اصل» از قم.

روز هفتم: «باب‌الله پورآقاجان» از بابلسر، «امير ثابت‌قدم» از بوشهر. روز هشتم: «حامد يميني» از زنجان، «فاطمه براتي» از فارس. روز نهم: «رسول گل‌محمدي» از تهران، «فاطمه ناصري‌سراي» از اروميه.

روز دهم: «نسا ثانوي سوركي» از ساري، «امير فيض عارفي» از يزد. روز يازدهم: «امير فيض عارفي» از يزد، «ايمان چيت‌ساز» از اهواز. روز دوازدهم: «رويا قاسمي بغدادآبادي» از يزد، «ندا عباسيان» از نشتارود. روز سيزدهم: «رامين شجاعي» از كرمانشاه، «زهرا قرباني» از تهران.

روز چهاردهم: «دانيال خوش‌سيرت» از تهران، «سعيد مجيدايي» از بابل. روز پانزدهم: «ماندانا خوش‌قدم» از گلوگاه، «فاطمه فروردين» از بوشهر. روز شانزدهم: سيد «جعفر فاطمي نوش‌آبادي» از كاشان، «نجوا مكوندي» از كرمانشاه.

روز هفدهم: «رضا فلاح» از بابل، «فازمه ناصري‌سراي» از اروميه. روز هجدهم: «قاسم نوروزي» از يزد، «ابراهيم مؤمني» از تنكابن. روز نوزدهم: «علي حسن‌تبار» از بابل، «قربان براتي» از وفارس.

روز بيستم: «مولاكرم براتي» از فارس، «محمد ساجدي» از قم. روز بيست و يكم: «سارا حيدري» از كرج، «علي حسن‌تبار» از بابل.

روز بيست و دوم: «قاسم نوروزي» از يزد، «محرم بانو بحري» از نشتارود. روز بيست و سوم: «فاطمه براتي» از فارس، «مريم بهجت» از تهران. روز بيست و چهارم: «مرضيه براتي» از فارس، «عبدالله غفاري» از قم.

روز بيست و پنجم: سيد «كاظم خادم مسجد طزرجاني» از يزد، «قدرت‌الله فاضلي». روز بيست و ششم: «محمدزمان خليلي» از بندپي، «رضا آقااحمدي» از تهران. روز بيست و هفتم: «حجت محمدرضاپور املشي» از كرج، «فتانه احمدي» از فارس. روز بيست و هشتم: «معصومه زارع‌كوهي» از يزد، «زهره بشيري» از تهران. روز بيست و نهم: «عليرضا نجفي» از زابل، «علي فيض عارفي» از يزد.

اسامي برندگان ويژه ربع سكه بهار آزادي نيز عبارت است از: «سهيلا صفويه» از تهران، «زهرا شجاعي‌پور» از بوشهر، «مصطفي شاكرمي» از لرستان، «اكرم شاكري» از تهران، «وحيد فيضي» از اراك، سيده «نرجس علوي» از بهشهر، «حسن جانقربان لاريچه» از قم، «مجتبي رضواني» از شاهرود، «معصومه زارع كوهي» از يزد، سيد «مهدي موسوي‌اصل» از قم، «عباس ابوالقاسمي» از شاهرود، «فايزه موسوي‌اصل» از قم، «افسانه فيض‌عارفي» از يزد، «مريم اكبري گندماني» از چهارمحال و بختياري و «حسن آشفته» از هرمزگان.
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2699]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن