تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798645452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لس آنجلس تايمز از توزيع فيلم هاليوودي گلشيفته در تهران گزارش مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: لس آنجلس تايمز از توزيع فيلم هاليوودي گلشيفته در تهران گزارش مي دهد
فروشندگان فرياد مي زنند: "براي ديدن فيلم گلشيفته و دي كاپريو بشتابيد!، اين فيلم را بخريد و با زيرنويس فارسي ببينيد!، يك فيلم باكيفيت هاليوود! بشتابيد قبل از اينكه فيلم ها تمام شود!"
عصر ايران- فيلم اكشن – جاسوسي «مجموعه دروغ ها» ساخته رايدلي اسكات كارگردان آمريكايي ، بر روي پرده نقره اي سينماهاي آمريكا به نمايش درآمده است اما DVD اين فيلم اكنون به صورت گسترده در خيابان هاي تهران، پايتخت ايران، به فروش مي رسد و علت اين مساله تنها حضور ستاره هايي چون «لئوناردو دي كاپريو» و «راسل كرو» نيست.

به گزارش عصر ايران (asriran.com) وبلاگ لس آنجلس تايمز در گزارشي با اشاره به نقش آفريني «گلشيفته فراهاني» در فيلم هاليوودي «مجموعه دروغ ها» نوشت: "گلشيفته، بازيگر جوان و خبرساز ايراني در اين فيلم در نقش يك پرستار اردني ظاهر مي شود كه توجه يك جاسوس آمريكايي (با بازي دي كاپريو)را به خود جلب مي كند."

به نوشته لس آنجلس تايمز شايد اين براي اولين بار در تاريخ باشد كه يك بازيگر تمام و كمال ايراني به هاليوود راه مي يابد و شايد به خاطر اين فيلم وي با برخي دردسرها و گرفتاري ها در كشورش مواجه شده باشد.

فراهاني، 25 ساله و دانشجوي سابق موسيقي در 17 فيلم در كشورش ايفاي نقش كرده است. وي پيش از اين يك ستاره در سينماي جمهوري اسلامي محسوب مي شد اما بعد از ظاهر شدن مقابل دي كاپريو به يك بازيگر فوق العاده بزرگ تبديل شده است.

طي چند روز اخير فروشندگان كتاب و فيلم هاي DVD در تهران به فروش نسخه هايي از فيلم «مجموعه دروغ ها» پرداخته اند.

فروشندگان فرياد مي زنند: "براي ديدن فيلم گلشيفته و دي كاپريو بشتابيد!، اين فيلم را بخريد و با زيرنويس فارسي ببينيد!، يك فيلم باكيفيت هاليوود! بشتابيد قبل از اينكه فيلم ها تمام شود!"

براساس اين گزارش زنان جوان در چادرهاي مشكي تمام قد، زناني با پوشش هاي تنگ و روسري هاي رنگي، مردان جوان با شلوارهاي جين آبي و نيز مرداني با لباس هاي مشكي رسمي و پيراهن سفيد مقدس ماب ، خريداران اين فيلم هستند.

يك مرد جوان در داخل يك دكه كنار خيابان مي گويد كه وي روزانه حدود 100 نسخه از فيلم را به قيمت حدود يك دلار به فروش مي رساند. DVD هاي فيلم اغلب كيفيت پاييني دارند. عمدتا يك دوربين ويدئويي در محل نمايش فيلم (در آمريكا) مستقر مي شود، فيلم ضبط شده به ايران فرستاده شده و در آنجا در نسخه هايي تكثير مي شود.

گلشيفته در اين فيلم ابتدا با يك روسري ظاهر مي شود اما در نهايت روسري خود را برمي دارد تا موهاي تيره فرفري اش نمايان شود؛ مساله اي كه اصلا در صنعت فيلم سنت گراي ايران به چشم نمي خورد.

فراهاني پيشتر در مصاحبه اي با نيويورك تايمز به مشكلاتش با مسئولان ايراني در پي نقش آفريني در اين فيلم اشاره كرد و گفت: "من به خاطر اين فيلم با مشكلات زيادي روبرو شدم... مسئولان گذرنامه من را گرفتند. چند بار از من بازجويي كردند و در نهايت قاضي گفت كه ما بايد اين فيلم را ببينيم و سپس درباره شما تصميم گيري كنيم."

گلشيفته در عين حال گفت: "گرچه اين فيلم وي را به محبوب ترين بازيگر ايراني بر روي پرده سينما تبديل كرده اما ممكن است در زمان بازگشت به ايران زندگي وي با مشكلاتي مواجه شود."

وي مي گويد: "من كاملا به ايران عشق مي ورزم، خانواده ام آنجا هستند. اما من براي فيلم «شاهزاده فارسي» فرصت تست فيلم را از دست دادم، ديگر براي آن آمادگي ندارم."

لس آنجلس تايمز در پايان مي نويسد: "بسياري از ايراني ها نگرانند كه اگر گلشيفته در خارج مستقر شود تلويزيون دولتي پخش فيلم هاي وي را متوقف كند."
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن