تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816279337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاص بودجه 153 ميليارد توماني به معاونت پرورشي و تربيت بدني16هزار مربي در بخشهاي پرورشي و تربيت بدني كمبود داريم


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اختصاص بودجه 153 ميليارد توماني به معاونت پرورشي و تربيت بدني16هزار مربي در بخشهاي پرورشي و تربيت بدني كمبود داريم
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ معاونت پرورشي و تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش گفت: 153 ميليارد تومان اعتبار به معاونت پرورشي و تربيت بدني اختصاص داده شد.
به گزارش خبرنگار موج، سيد مهدي اميني معاون پرورشي و تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش در نشست خبري امروز ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: كل بودجه معاونت پرورشي و تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش، 153 ميليارد تومان بوده كه از اين ميزان، 42 ميليارد تومان به فعاليت هاي متمركز در حوزه معاونت پرورشي و بيش از 103 ميليارد تومان براي فعاليت هاي استاني اختصاص داده شده است.
وي تصريح كرد: همچنين بيش از 8 ميليارد تومان اعتبار براي پايگاه هاي تابستاني دانش آموزان در نظر گرفته شده، بودجه 153 ميليارد تومان، جداي هزينه حقوق و مزاياي كارمندان اين مجموعه مي باشد.
وي در خصوص وضعيت 5 هزار مربي كه براي استخدام در سال گذشته آزمون داده بودند اما هنوز برسر كار نرفته اند ،ابراز داشت: با توجه به اينكه عمده ترين مشكلات ما در سال 87، تامين اعتبارات بوده، وزارت آموزش و پرورش تمامي تلاش خود را براي حل اين مشكل از طريق مراجعي قانوني كرده است.
وي افزود: اين تعداد از مربيان، در اوليت استخدام بوده و به محض تصويب لايحه كسري بودجه اي كه با مساعدت رياست جمهوري تقديم مجلس شده اين تعداد از افراد استخدام به كار گرفته خواهند شد.
اميني ضمن اشاره به نبود تشكل هاي سازمان يافته براي مواد مخدر در مدارس، گفت: در خصوص مبارزه با معضل اعتياد در مدارس، با ستاد مبارزه با مواد مخدر ارتباط برقرار كرده و در اين زمينه اعتبارات قابل توجي نيز از اين ستاد دريافت كرده ايم.
وي اظهار داشت: ستاد مبارزه با مواد مخدر براي اجرايي شدن اين طرح بيش از 2 ميليارد تومان و معاونت پرورشي و تربيت بدني بيش از 3 ميليارد تومان اعتبار به اين زمينه اختصاص داده است.
وي در رابطه با بخش تربيت بدني اين معاونت تصريح كرد: يكي از معضلات و مشكلات عمده در زمينه تربيت بدني دانش آموزان، با بيماري پنهاني با نام رفتارهاي قامتي مواجه هستيم كه از آن جمله مي توان به سر به جلو بودن، پشت كج بودن، پشت گرد بودن، كمر گود، زانو پرانتزي، شست پاي كج و .... اشاره كرد.
وي ابراز داشت: ما در حوزه تربيت بدني با 680 هزار دانش آموزش مواجه هستيم كه همه اين افراد توسط مربيان تربيت بدني به ساختارهاي قامتي آنها توجه مي شود، اين امر سبب شده تا مطابق بند الف ماده 117 درس ورزش در مقطع راهنماي از 2 ساعت به 3 ساعت افزايش پيدا كند.
وي افزود: نزديك به 11 هزار مربي ورزش در مدارس كشور كمبود داشته و در حال حاضر از مربيان موجود حق التدريسي در اين زمينه كمك گرفته مي شود.
معاونت پرورشي و تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اهميت ورزش در كشور و تندرستي دانش آموزان، بيش از 45 ميليارد تومان از اعتبارات اين معاونت به بخش ورزش اختصاص داده شده است.
وي اظهار داشت: معاونت پرورشي و تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش داراي 5 دفتر تخصصي دفتر مشاوره امور تربيتي و تحصيلي با 5 برنامه و 28 فعاليت، دفتر گسترش فرهنگ نماز، قرآن با 26 برنامه و 25 فعاليت، دفتر توسعه فعاليت هاي فرهنگي هنري اردويي و فوق برنامه با 11 برنامه و 38 فعاليت، دفتر سلامت و پيش گيري از آسيب هاي اجتماعيي و كاهش بلاياي طبيعي با 6 برنامه و 4 فعاليت و دفتر اداره كل تربيت بدني با 4 برنامه و 11 فعاليت مي باشد.
وي در پايان تصريح كرد: براي هر كدام از اين دفاتر كارگروه هايي در مناطق، استان ها و ستاد در نظر گرفته شده تا مربيان تربيتي و پرورشي نقطه نظرات خود را در اين زمينه ارائه دهند.
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن