تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819989649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو هيات مديره شركت مخابرات ايران خبر داد: استفاده از توليدات داخلي در شبكه NGN


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو هيات مديره شركت مخابرات ايران خبر داد: استفاده از توليدات داخلي در شبكه NGN
خبرگزاري فارس: عضو هيات مديره شركت مخابرات ايران گفت: در صورت امكان توليد داخلي تجهيزات شبكه NGN، اين تجهيزات از داخل تامين خواهد شد.
به گزارش فارس به نقل از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات يوسف پور اظهارداشت: با توجه به اين كه امكان توليد تجهيزات شبكه NGN به صورت كامل در داخل كشور ميسر نيست، آن قسمت كه امكان توليد داخلي داشته باشد از داخل و در غير اين صورت از خارج تأمين خواهد شد.
وي افزود: به منظور بومي كردن ساخت تجهيزات و نرم افزارهاي مربوط، برگزاري مناقصه به صورت محدود بين چهار كنسرسيوم از توليد كنندگان تجهيزات مخابراتي كه از طرف وزارت صنايع معرفي شده‌اند برگزار مي‌شود، به طوري كه توليدكنندگان بتوانند پس از اجراي طرح پايلوت ظرف يك‌سال آينده با استفاده از تجربيات به دست آمده، نسبت به توليد سخت افزار و نرم افزارهاي مورد نياز در اجراي شبكه‌ NGN كشوري اقدام كنند.
رييس كميته راهبردي شبكه‌هاي نسل جديد در زمينه فرايند گذار به سمت NGN افزود: گذار به سمت شبكه‌هاي نسل جديد با در نظر گرفتن بحث امنيت، مديريت، كيفيت سرويس، هزينه‌ها، اولويت‌هاي مكاني و زماني، با يك رويكرد كلان ملي و روش‌هاي مختلف اجرايي در هر استان و بر اساس نياز به انواع سرويس‌ها، تجهيزات موجود و آموزش‌ها تعيين مي‌شود.
يوسف‌پور ورود به بحثNGN را در بخش دولتي و خصوصي امري اجتناب ناپذير دانست و افزود: بطور قطع در بخش خصوصي نگرش بيشتر تجاري و بر اساس كسب سود از سرويس‌هاي ارزش افزوده بوده و قاعدتا در زمان اجرا، سرعت و مكان‌هايي كه داراي پتانسيل جذب بالاتري باشند در اولويت قرار مي‌گيرند.
وي گفت: اين پروژه به منظور شناخت فناوري‌هاي نوين در سطوح مختلف شبكه نسل آينده از جمله بخش هسته، لبه، دسترسي و سرويس، تهيه RFP جهت اجراي پايلوت با لحاظ مسائل QOS ، امكان ارائه SLA، امنيت و مديريت، ارائه سرويس به مشتركان، به كارگيري فناوري‌هاي جديد و ارائه سرويس به حجم قابل قبول مشتركان براي تست‌هاي ميداني تعريف و اجرا مي‌شود.
عضو هيات مديره شركت مخابرات ايران اظهار داشت: ايجاد و ارائه سرويس‌هاي جديد و باند پهن، انتقال دانش فني، تحقيق، بررسي و ايجاد محيط Multi Vendor، اتصال بين آنها، ايجاد سرويس توسط party 3rd، ممانعت از انحصارگرايي در هنگام توسعه شبكه، اتصال با شبكه‌هاي موجود ثابت و سيار و در كل ايجاد بستري كه بتوان انواع سرويس‌ها را در محيط‌هاي مختلف صوت، تصوير و ديتا توسطparty 3rd تعريف و در اختيار متقاضي قرار داد از جمله دستاوردهاي اين پروژه است.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن