تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813063755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم ملي فوتبال ايران با بوسني، مالي و قطر ديدار ميكند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خبرگزاري فارس: تيم ملي فوتبال ايران در تورنمنت چهار جانبه قطر شركت ميكند.




به گزارش خبرگزاري فارس، علي كفاشيان، رئيس فدراسيون با اعلام اين خبر درباره اين تورنمنت گفت: اين تورنمنت در راستاي آماده سازي هر چه بهتر تيم ملي در روزهاي 27 ، 30 دسامبر 2009 و 2 ژانويه 2010 برابر با 6، 7 و 12 دي 88 در قطر برگزار مي شود.
وي درباره تيم هاي شركت كننده در اين تورنمنت عنوان كرد: به احتمال قوي و بر اساس اعلام فدراسيون فوتبال قطر تيم هاي ملي قطر، بوسني و مالي در اين تورنمنت حضور دارند و بازي هاي اين تورنمنت به صورت دوره اي برگزار خواهد شد و همه تيم ها با يكديگر ديدار خواهند داشت. قهرمان اين تورنمنت به صورت امتيازي مشخص مي شود.

كفاشيان با اشاره به اينكه كليه هزينه ها اعم از هزينه اقامت، هتل و ديگر هزينه ها بر عهده فدراسيون فوتبال قطر است، گفت: جايزه تيم اول در اين گروه 250 هزار دلار، تيم دوم 200 هزار دلار، تيم سوم 100 هزار دلار و تيم چهارم 50 هزار دلار خواهد بود كه جايزه گرفتن تيم چهارم دراين تورنمنت در نوع خود بي نظير است.
رئيس فدراسيون فوتبال ادامه داد: با توجه به اينكه سال آينده و درست در چنين روزهايي جام ملت هاي آسيا در قطر برگزار خواهد شد به نظر مي رسد شركت در اين تورنمنت و برگزاري اردو در قطر با در خواست سرمربي شبيه سازي خوبي از لحاظ آب و هوايي و آمادگي بازيكنان تيم ملي براي شركت در رقابت هاي جام ملت هاي آسياست.رئيس فدراسيون فوتبال گفت: شركت در اين تورنمنت با درخواست مستقيم و تاييد سرمربي تيم ملي و همچنين موافقت كميته تيم هاي ملي است.
كفاشيان با اشاره به هماهنگي ها با سازمان ليگ گفت: از سازمان ليگ درخواست كرديم براي مساعدت با تيم ملي و پذيرش درخواست سرمربي؛ صرفا هفته بيست و دوم ليگ برتر را به زمان ديگري موكول كند تا تيم ملي بتواند در كمترين تغيير در برنامه ليگ برتر در عرض يك هفته چهار بازي انجام دهد كه بازي چهارم در واقع ديدار با سنگاپور در سنگاپور خواهد بود. اين يعني اينكه تيم ملي مي تواند چهار بازي بين المللي را در يك مدت زمان كوتاه و به صورت مفيد انجام دهد. به اين تريتب بازيكنان از سه روز پيش از اولين بازي تيم ملي ايران در 6 دي در قطر در اختيار تيم ملي قرار خواهند گرفت.

رئيس فدراسيون فوتبال اظهار داشت: فدراسيون فوتبال عمان خواهان يك بازي تداركاتي در تاريخ 21 دسامبر در عمان با ايران بود و اين تقاضا را به صورت رسمي و كتبي در اجلاس AFC كه همين هفته در مالزي بود به ما ارائه داد، اما به دليل به تعويق نيافتدن هفته بيست و يكم ليگ برتر و تاكيد سرمربي بر شركت در تورنمنت قطر و اينكه كادر فني تشخيص داد كه 3 بازي تداركاتي برابر تيم هاي مالي، قطر و بوسني كافي است، فدراسيون فوتبال ايران تقاضاي فدراسيون فوتبال عمان را قبول نكرد.
كفاشيان گفت: با برنامه ريزي مناسبي كه داشته ايم براي دو بازي رفت وبرگشت مقابل اردن كه در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام ملتهاي آسيا بوده و جزو بازيهاي رسمي به حساب مي آيد، در چهار ماه اخير تيم ملي پنج بازي تداركاتي مقابل تيم هاي ملي بوسني، بحرين، ازبكستان، ايسلند و مقدونيه تدارك ديديم تا تيم ملي يتواند در برابر اردن نتيجه بگيرد. گرچه هنوز هم فدراسيون فوتبال احساس مي كند كه نتيجه اي كه در برابر اردن در امان بدست آمد رضايت بخش نيست اما با توجه اين سه بازي در تورنمنت قطر اميداريم كه با درخواست سرمربي تيم ملي ايران، در ان تورنمنت شركت خواهد كرد، در دو بازي آينده تيم ملي در برابر سنگاپور در سنگاپور و تايلند در تهران تيم ملي به نتايج خوبي دست پيدا كند و زمينه حضور در جام ملت هاي آسياي قطر فراهم شود.

تيم ملي مالي در رنكنيگ فيفا در رتبه 47 قرار دارد و در سه بازي آخرش در مقدماتي جام جهاني 2010 جام جهاني در برابر غنا به تساوي 2 بر 2 رسيده، در برابر سودان يك بر صفر پيروز شده و در مقابل بنين به تساوي يك بر يك رسيده است. مالي در رقابت هاي مقدماتي جام جهاني در گروهش سوم شد و نتوانست به جام جهاني صعود كند.
قطر هم در رنكينگ فيفا در رده 87 قرار دارد و در در سه بازي آخرش 2 بر صفر مغلوب بلژيك شده اما 2 بر صفر پاراگوئه را شكست داده است. بازي سوم قطر دربرابر جمهوري كنگو به تساوي 2 بر 2 رسيده است.
تيم ملي بوسني هم در رنكينگ فيفا در رتبه 51 قرار دارد و در سه بازي آخرش در مقابل در دو بازي مقدماتي جام جهاني و در مرحله پلي آف با نتيجه مشابه يك بر صفر مغلوب پرتغال شده و 5 بر 2 از سپانيا شكست خورده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن