تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيركل سازمان همكاري اقتصادي اكو: ايران 50 هزار دلار به صندوق ترويج گردشگري اكو كمك كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دبيركل سازمان همكاري اقتصادي اكو: ايران 50 هزار دلار به صندوق ترويج گردشگري اكو كمك كرد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دبيركل سازمان همكاري اقتصادي اكو گفت: ايران50 هزار دلار به صندوق ترويج گردشگري اكو كمك كرد و كشورهاي تركيه و آذربايجان نيز از ارسال كمك هايشان به اين صندوق خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، خورشيد انور در اولين اجلاس وزراي گردشگري اكو در هتل لاله گفت: صندوق ترويج گردشگري اكو و اتخاذ طرح و عمل و توافق بر تقويم رويدادها ايجاد شد.
وي افزود: علاوه بر ايران كشورهاي تركيه و آذربايجان نيز از ارسال كمك هايشان به اين صندوق خبر دادند كه اميدواريم اين عمل نمونه و الگويي براي ساير كشورهاي عضو باشد.
خورشيد انور اظهار داشت: تصميم گرفتيم كتاب گردشگري اكو را آماده كنيم كه در اين خصوص موسسه فرهنگي اكو، 50 هزار دلار هزينه براي آن تقبل كرده است و اين كتاب در مرحله نهايي توليد قرار دارد.
دبيركل سازمان همكاري اقتصادي اكو با بيان اينكه صنعت گردشگري در مناطقي مثل منطقه اكو باعث افزايش قرابت ميان كشورها مي شود توضيح داد: گردشگري باعث ايجاد بيشترين مشاركت نسبت به بقيه صنايع مي شود و پل مجازي براي اتصال مردم از نظر اجتماعي و فرهنگي است و باعث تعامل ميان اديان و فرهنگ ها مي شود.
وي با اشاره به اينكه جلسه وزراي گردشگري به گسترش منطقه اكو به عنوان مقصد گردشگري در سطح استانداردهاي جهاني كمك مي كند افزود: از بخش خصوصي دفاع و از برنامه هاي گردشگري و سياست هاي كشورهاي عضو حمايت مي كنيم.
خورشيد انور تعامل و قرابت فرهنگي و تاريخي بين كشورهاي منطقه اكو را نشان دهنده آن دانست كه موسسان اكو اولويت بسياري براي گردشگري قائلند.
وي افزود: موسسان اكو به اهميت گردشگري اذعان داشتند و براي همكاري چند جانبه و هماهنگي منطقه اي براي رسيدن به اين هدف از همه كشورهاي عضو، كمال همكاري را خواستارم.
خورشيد انور تصريح كرد: در آخرين جلسه وزراي گردشگري اكو كه در اكتبر 2007 برگزار شد، موافقت شده گردشگري ترويج داده شود و همكاري هاي منطقه اي افزايش يابد.
وي پيشنهاد داد تا كشورهاي عضو اكو در سال 2015 اين منطقه را به عنوان يكي از قطب هاي مقصد گردشگري مطرح كنند.
دبير كل سازمان همكاري هاي اكو اظهار داشت: طبيعت با ما مانوس بوده و ما نيز بايد همانند طبيعت سخاوتمند باشيم و با جسارت حوزه گردشگري را گسترش دهيم.
وي از فعاليت هاي موثر برخي از كشورهاي عضو از جمله ايران و تركيه تقدير و تشكر كرد و افزود: هنوز بعضي از كشورها به پتانسيل گردشگري خود دست نيافته اند و ما در صدديم اين شكاف را كاهش دهيم.
خورشيد انور با بيان اينكه بايد شبكه يكپارچه خدمات گردشگري را تشكيل و گسترش منابع انساني را مورد توجه قرار دهيم گفت: هدف ما افزايش استانداردهاي خدمات توريستي است و ما نيازمند توسعه زيرساخت ها هستيم و اميدواريم با افزايش و گسترش حمل و نقل، مخابرات و برنامه هاي مشترك ساخت هتل ها و مراكز تفريحي، آموزشي به اين موفقيت نايل شويم./01/110
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن