تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816340004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويان مسلمان/6معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه جامع علمي‌ــ‌كاربردي:مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويان فرصتي براي هم‌انديشي نخبگان جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويان مسلمان/6معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه جامع علمي‌ــ‌كاربردي:مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويان فرصتي براي هم‌انديشي نخبگان جهان اسلام است
گروه فعاليت‌هاي قرآني: برگزاري مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويان مسلمان فرصت مغتنمي براي تبادل افكار و هم‌انديشي بين دانشجويان نخبه جهان اسلام است.
«علي‌اصغر جعفري» معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه جامع علمي‌ــ‌كاربردي در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، با بيان اين مطلب به چند رويكرد مثبت برگزاري مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويان مسلمان اشاره و اظهار كرد: هم‌‌انديشي و تعامل دانشجويان ديگر كشورها به‌ويژه كشورهاي اسلامي با يكديگر اهميت زيادي دارد زيرا اين افراد جوانان مومن و متعهدي هستند كه در آينده مديران كشورهاي خود خواهند شد.

وي با اشاره به لزوم برگزاري مسابقات بين‌المللي قرآن كريم دانشجويان مسلمان اظهار كرد: برپايي چنين مسابقاتي در مرحله اول رقابتي سازنده بين دانشجويان داخلي ايران برپا مي‌كند و باعث تشويق و سوق‌دادن نسل جوان به سمت علوم قرآني و رقابت سالم در سطح جهاني مي‌شود.

جعفري در ادامه تصريح كرد: دانشجويان شركت‌كننده در اين مسابقات از مسلمانان اهل سنت و شيعه هستند و برگزاري نشست بين اين دانشجويان زمينه‌ساز وحدت بيشتر در جهان اسلام و خنثي‌كننده بسياري از فعاليت‌هاي دشمنان اسلام خواهد بود.

وي در پاسخ به اين پرسش ايكنا كه برگزاري اين مسابقات چگونه مي‌تواند در اشاعه فرهنگ اسلامي و ايراني به ساير ملل موثر باشد، تأكيد كرد: حضور دانشجويان مسلمان در ايران باعث مي‌شود آن‌ها با تمدن بزرگ ايراني و اسلامي آشنا شوند، همچنين برخورد شايسته مسئولان و دانشجويان ايراني مي‌تواند عامل از بين بردن تبليغات منفي ضد ايراني باشد.

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه جامع علمي‌ــ‌كاربردي در ادامه افزود: حضور دانشجويان غيرايراني در برج ميلاد كه مكان برگزاري مسابقات اعلام شده است، آن‌ها را با يكي از نماد‌هاي پايتخت و هنر و تكنولوژي جمهوري اسلامي ايران آشنا مي‌كند.

جعفري در پاسخ به اين پرسش كه چه پيشنهاد و راهكاري براي ارتقاي فرهنگ قرآني بين جوانان دانشجو و نيز برگزاري اين مسابقات داريد، گفت: خوب است مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويان مسلمان به‌صورت دوسالانه در ديگر كشورهاي اسلامي نيز برگزار شود تا دانشجويان ايراني هم بتوانند با ساير كشورهاي اسلامي آشنا شوند.

وي در ادامه با ارايه پيشنهادي براي برگزاري مطلوب‌تر دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويان مسلمان، گفت: در داوري اين مسابقات بهتر است از افرادي استفاده شود كه با روحيه نسل دانشجو آشنا هستند و تعامل و ارتباطات خوبي را با دانشجويان برقرار مي‌كنند.

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه جامع علمي‌ــ‌كاربردي در پايان در پاسخ به اين سؤال كه در كنار برگزاري اين مسابقات چه برنامه‌هاي جنبي را لازم يا ضرورري مي‌دانيد، عنوان كرد: آشنايي با بخش‌هاي مختلف ايران‌زمين و برگزاري نمايشگاه در كنار برگزاري مسابقات نيز امر پسنديده‌اي است.
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن