تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815626323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران و تانزانيا يادداشت تفاهم همكاري گردشگري و ميراث فرهنگي امضا كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ايران و تانزانيا يادداشت تفاهم همكاري گردشگري و ميراث فرهنگي امضا كردند


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: ايران و تانزانيا يادداشت تفاهم همكاري در زمينه همكاري براي حفظ ميراث فرهنگي و توسعه گردشگري بين دو كشور امضا كردند.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" جمهوري اسلامي ايران و جمهوري متحده تانزانيا شب گذشته در پايان چهارمين اجلاس كميسيون مشترك دو كشور، يك يادداشت تفاهم همكاري در زمينه هاي گوناگون امضا كردند.
اين يادداشت تفاهم در تهران به امضاي "محمدرضا اسكندري" وزير جهاد كشاورزي ايران و "برنارد كاميليوس ممبه" وزير امور خارجه و همكاريهاي بين المللي جمهوري متحده تانزانيا رسيد.
توسعه همكاريهاي كشاورزي در زمينه هاي تحقيقات، آموزش و ترويج، توليدات گياهي و حفظ نباتات، دامپروري، مكانيزاسيون و خدمات فني و آبياري و احداث كارخانه هاي توليد كود و آموزش و تحقيقات از محورهاي اين يادداشت تفاهم است.
همكاري در زمينه هاي تجارت، راه و ترابري، گاز، نفت و انرژي، صنعت، حفظ ميراث فرهنگي، توسعه گردشگري، همكاريهاي علمي، امور بانكداري و مالي، سرمايه گذاري و استرداد مطالبات، ديگر محورهاي مهم يادداشت تفاهم امضاشده ميان ايران و تانزانيا را تشكيل مي دهد.
طرفين با توجه به اهميت اسناد مورد توافق در زمينه هاي مختلف همكاري، موافقت كردند پيگيري اجرايي اسناد منعقده و نهايي سازي پيش نويسهاي مبادله شده را تسهيل كنند.
ايران و تانزانيا همچنين با تشكيل ساز و كار اجرايي براي نظارت بر روند اجراي تفاهمات چهارمين اجلاس كميسيون مشترك دايمي دو كشور موافقت كردند.
وزير امور خارجه و همكاريهاي بين المللي تانزانيا كه رياست هيات كشورش را در جريان سفر به ايران عهده دار بود، در طول مدت اقامت در تهران با "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري، "اسفنديار رحيم مشائي" معاون رييس جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و"منوچهر متكي" وزير امور خارجه و گروهي از فعالان تشكلهاي غيردولتي كشاورزي و تجاري ديدار كرد./د/184/120
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن