تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816740165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحمان رضايي يك مسكن براي بحران قرمز


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رحمان رضايي يك مسكن براي بحران قرمز


سرمايه : قابل پيش بيني بود كه بعد از دومين باخت متوالي پرسپوليس در ليگ برتر مسوولان اين باشگاه كمي جدي تر از قبل باخت هاي اين تيم را مورد بررسي قرار دهند. بعد از باخت پرسپوليس به ابومسلم در هفته قبل و زماني كه انتقادات از اين تيم بالا گرفته بود، افشين قطبي براي تعطيلات به دوبي رفت. در آن زمان بسياري از كارشناسان كه در بين آنها طرفداران قطبي هم بودند، اين اقدام سرمربي پرسپوليس را غيرمنطقي دانستند. با اين همه مديريت باشگاه با اين توجيه كه سفرهاي قطبي در قرارداد آمده به او اجازه مرخصي دادند تا پرسپوليس

اين بار به فولاد ببازد. با اينكه چند روز قبل از اين بازي مديرعامل باشگاه به شدت شايعه بركناري افشين قطبي را تكذيب كرده بود، ساعاتي بعد از پايان اين بازي اين شايعه دوباره مطرح شد. در كنار اين موضوع اطلاعيه اي هم روي سايت باشگاه پرسپوليس قرار گرفت كه مطابق آن تمام بازيكنان تيم بايد ساعت 11 صبح به دفتر باشگاه بيايند تا درباره عملكردشان پاسخگو باشند؛ جلسه اي كه البته تشكيل نشد. فرخزادي عضو هيات مديره باشگاه مي گويد: «صبح بچه ها تمرين داشتند بنابراين تصميم گرفتيم جلسه را به بعدازظهر موكول كنيم.» جلسه اي كه اگرچه در ابتدا قرار بود بين بازيكنان و اعضاي هيات مديره باشگاه برگزار شود اما در نهايت فقط داريوش مصطفوي در تمرينات تيم حاضر شده. گويا پريشب مديرعامل باشگاه در تماس با هيات مديره اعلام مي كند كه تنها خودش به ديدار بازيكنان مي رود.

فرخزادي: قطبي اين بار سفر نرفت

نزديكان پرسپوليس معتقدند مصطفوي قبل از جلسه ديروز با بازيكنان نقشه هاي زيادي براي آنها داشته. يكي از اعضاي هيات مديره باشگاه مي گويد: «به نظر من كه مصطفوي از حد اولتيماتوم هم بدتر به بازيكنان تذكر داد. بايد بازيكنان ما بدانند اينجا پرسپوليس است و به خودشان بيايند.» در كنار اولتيماتوم باشگاه شايد جرايم نقدي هم براي بازيكنان در نظر گرفته شود. به هر حال وقتي مسوولان پرسپوليس هنگام برد به خوبي از خجالت بازيكنان شان درمي آيند، هنگام شكست هم بايد با آنها برخورد ويژه اي داشته باشند.
فرخزادي مي گويد: «اين نفرات بايد متوجه شوند در چه تيمي بازي مي كنند. نتايج تيم قابل قبول نيست و به نظر من در بازي با فولاد به غير از سه، چهار نفر بقيه در حد نام پرسپوليس بازي نكردند.»
فرخزادي درباره مسافرت هاي خارج از كشور قطبي و مخالفت هاي بعضاً منطقي با اين سفرها مي گويد: «خيال شما راحت، چون قطبي تا مدت ها نمي تواند به سفر برود بالاخره برنامه بازي ها فشرده شده. شما هم ديديد كه ايشان اين دفعه بعد از باخت تيم جايي نرفتند و در تهران ماندند.»

رحمان مي آيد

پرسپوليس پنج گل در دو بازي اخيرش به ثمر رسانده كه آمار خوبي براي خط حمله اين تيم محسوب مي شود. اما جالب اينجاست كه پرسپوليس از اين دو بازي حتي يك امتياز هم نگرفته و در عوض هفت گل هم دريافت كرده تا افشين قطبي هم ديگر نتواند از مدافعان تيمش حمايت كند.
شايد تنها توجيه باقي مانده براي سرمربي پرسپوليس ضعف در ساختار دفاعي تيمش باشد كه باز هم ايراد متوجه اوست. در چنين شرايطي ديروز خبرگزاري فارس خبر داد رحمان رضايي به پرسپوليس مي آيد. مدافع سابق ليوورنو كه از هفته قبل بحث آمدنش به پرسپوليس مطرح بود، احتمالاً اين بار ديگر حتماً لباس قرمز را خواهد پوشيد.
بار گذشته افشين قطبي عملكرد او را تاييد نكرد و گفت: «رحمان هفت ماه است كه هيچ جا بازي نكرده ضمن اينكه سن او هم بالاست.» البته رحمان همان موقع از خودش دفاع كرد و گفت: «تمرين كردن در ايتاليا حتي بهتر از بازي در ليگ برتر است.» با اين همه حالا كه پرسپوليس به دليل ضعف مدافعانش به فولاد باخته، قطبي رضايت داده رحمان رضايي به ايران بيايد. البته قطبي كماكان دوست دارد الونگ را به تركيب تيمش اضافه كند. اين طور كه به نظر مي رسد او براي يك فصل بازي در ليگ برتر حدود 250 ميليون تومان دريافت خواهد كرد. بايد ديد با اضافه شدن رحمان به خط حمله پرسپوليس مشكل ساختار دفاعي اين تيم حل مي شود يا نه.

قطبي: 22 سال است اخراج نشده ام

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس كه اطمينان داده بود استعفا نمي كند، حالا از نترسيدن از اخراج مي گويد: «در طول 22 سال حضور در سطح اول فوتبال هرگز اخراج نشده ام و هراسي نيز از آن ندارم ولي اگر تصميمي در اين خصوص درباره من گرفته شود، هيچ هراسي از آن ندارم و تا آخر عمر عاشق پرسپوليس مي مانم.»
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن