تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805197516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي تيم ملي نوجوانان ؛ تشويق آلوده ممنوع


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: براي تيم ملي نوجوانان ؛ تشويق آلوده ممنوع
اميرحاج رضايي
قهرماني تيم ملي نوجوانان نشان دهنده موفقيت مجموعه اي بوده و خوشحالم حركتي كه برپايه توجه و رسيدگي به تيمهاي پايه از

چند سال پيش در فدراسيون فوتبال آغاز شد، سرانجام نتيجه داد و تيم ملي نوجوانان ايران را قهرمان آسيا كرد.
اين حركت و كار زيرساختي، امري مهم در فوتبال مدرن امروز دنياست كه بايد به مسؤولان فوتبال براي استمرار در اين جريان و استفاده از آدمهاي تحصيلكرده و فوتبال شناس در رأس كميته تيمهاي پايه فدراسيون، تبريك گفت.همچنين سپردن هدايت تيم ملي نوجوانان به علي دوستي و ابقاي وي در اين پست نيز تصميم درستي از سوي فدراسيون بود، زيرا قطعاً دوستي با شناختي كه از تيمهاي پايه و خصوصيات اخلاقي خاص آنها داشت، بهترين گزينه براي مربيگري اين تيم بود. دوستي روحيه پدرانه اي دارد، ضمن اينكه استعدادياب خوبي هم است.
طبق يكي از گزارشهاي AFC، براساس تحقيقات به عمل آمده، ايران بالاترين رتبه را در ميان كشورهاي آسيايي در زمينه ظرفيت فوتبال، داراست كه پس از ما كشورهاي عراق و كره جنوبي جاي مي گيرند. همچنين در فوتسال هم مي توان گفت، ايران به تنهايي آبروي آسيا را در دنيا خريده است. بدون شك توجه به اين توانمنديها و رسيدگي و توجه به آنها مي تواند ما را در اين زمينه بيش از پيش در دنيا مطرح كند. فكر مي كنم اين استعدادهاي كنوني در تيمهاي پايه قطعاً مي توانند به چهره هاي بزرگي در فوتبال تبديل شوند كه رسيدن و استفاده از اين مهم تنها با برنامه ريزي حرفه اي و رسيدگيهاي بيش از پيش، امكان پذير خواهد بود همچنان كه بخوبي مي دانيم صرفاً داشتن يك برنامه مناسب هم نمي تواند تضمين كننده موفقيت باشد چرا كه ما بايد در عمل هم منسجم و حرفه اي باشيم.
اگر فوتبال ايران اكنون با تمام ناملايماتي كه ممكن است در آن باشد، مي تواند موفقيتهاي بزرگ را كسب كند، مسلماً با فراهم آوري امكانات سخت افزاري خوب و توجه بيشتر، موفقيتهاي ما بزرگتر خواهند شد و حتي AFC هم ميزبانيهاي زيادي را به ما مي دهد كه در جهت معرفي بيش از پيش فوتبال ايران در دنيا تأثير بسزايي دارد.
خوشبختانه ما امروز در تيم ملي نوجوانان رگه هايي از يك فوتبال درست كه ممكن است در تيم بزرگسالان ما هم نباشد، مي بينيم. اين تيم در مرحله بعدي پا به فوتبال جوانان مي گذارد كه اگر با به كار گماردن مربيان مناسب و فراهم آوري امكانات لازم، شرايط خوبشان را حفظ كنيم، پشتوانه محكمي براي تيم اميد و بزرگسالان ما خواهد شد. همچنين اكنون بايد شرايطي فراهم كنيم تا ذهن و توجه كادر فني تيم نوجوانان تنها معطوف به شرايط فني تيم باشد تا آن را براي مسابقات جام جهاني آماده كنند كه واقعاً آبروي ايران در آن رقابتها حفظ شود.
در مقطعي كه بازيكنان نوجوان ما حضور دارند، مربيان ما در مسائل مختلف به خصوص مباحث روحي و رواني بشدت تأثيرگذارند، چرا كه بايد شرايط سني بچه ها را درك كرد، زيرا ممكن است آنها در اردوهاي طولاني مدت شرايط روحي متفاوتي پيدا كنند كه بهتر است ما امكانات و شرايط را فراهم كنيم تا مربي تنها توجه اش به تيم و مسائل فني و رواني آن باشد.اكنون اگر ما مي خواهيم اين تيم و بازيكنان نوجوان را تشويق كنيم كه بايد هم اين كار انجام دهيم، معتقدم نوع و شيوه اين تقدير و تشويقها با توجه به اقتضاي شرايط سني بازيكنان از اهميت زيادي برخوردار است. شايد تشويقهاي مالي را بتوان از طريق خانواده هاي آن عملي كرد. معتقدم، مقطع كنوني بازيكنان آن قدر حساس است كه بايد بشدت از تشويقهاي آلوده خودداري كرد و با فرهنگ سازي آنها را مهياي جام جهاني كنيم.
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن