تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815149744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه از آستانه‌اشرفيه و لاهيجان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر كوتاه از آستانه‌اشرفيه و لاهيجان
* آستانه‌اشرفيه همايش پياده‌روي به مناسبت هفته تربيت بدني روز يكشنبه در بندركياشهر برگزار شد.

به گزارش ايرنا، در اين همايش كه با همكاري بخشداري بندر كياشهر و هيات ورزش‌هاي همگاني اداره تربيت بدني آستانه‌اشرفيه برگزار شد، بيش‌از ‪ ۳۰۰‬نفر از علاقمندان شركت داشتند.

شركت‌كنندگان در اين همايش مسير بين كوي امام تا پارك جنگلي بندركياشهر را طي كردند و درپايان به ‪ ۵۰‬نفر از آنان به قيد قرعه هدايايي اهداء شد.

***

* آستانه‌اشرفيه نمايشگاهي با بيش از سه هزار عنوان كتاب در زمينه‌هاي روانشناسي، ادبيات، تاريخ، مذهبي، موسيقي، رمان و كودك و نوجوان از سوي انتشارات پل در آستانه‌اشرفيه برگزار شد.

برگزاري اين نمايشگاه به مدت ‪ ۲۰‬روز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آستانه‌اشرفيه براي بازديد عموم ادامه دارد.

***

* آستانه‌اشرفيه- رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان آستانه‌اشرفيه از كشف ‪۶۶‬ كيلوگرم لاشه مرغ فاسداز يكي از واحدهاي توزيع مرغ در بندركياشهر خبر داد.

"انوش حسن پور" روز يكشنبه به خبرنگار ايرنا افزود:اين مقدار مرغ فاسد در يكي‌از مرغ فروشيهاي بندركياشهر در حال توزيع بود كه توسط بازرسين شبكه دامپزشكي شناسايي و ضبط شده‌است.

وي از كشف و ضبط سه لاشه گاو از سه واحد قصابي روستاهاي آستانه‌اشرفيه در روزهاي اخير توسط بازرسين اين خبر داد و اضافه كرد: متهمين و متخلفين در اين زمينه براي رسيدگي به اتهام‌هاي آنان به مقامات قضايي معرفي شده‌اند.

وي با اشاره به فعاليت بيش‌از ‪ ۵۰‬واحد توزيع مرغ و گوشت درآستانه‌اشرفيه از مردم خواست تا تنها از واحدهاي مطمئن كه گوشتهاي آنان داراي مهر شبكه دامپزشكي است خريد كنند و هرگونه تخلف را به بازرسين شبكه‌دامپزشكي اطلاع دهند.

***

* لاهيجان سرپرست سينماي جوان شهرستان لاهيجان از آماده شدن فيلم كوتاه "پرچين " براي نمايش از سوي اين انجمن خبر داد.

" علي‌اركيان " روز يكشنبه به خبرنگارايرنا گفت: اين فيلم كوتاه‌جديدترين فيلم توليدي‌انجمن سينماي جوان لاهيجان‌است كه‌ساخت آن شش‌ماه به طول انجاميد.

وي افزود:اين فيلم كوتاه‌ساخته مظاهر رمضانپور يكي‌از سينماگران با سابقه شهرستان لاهيجان است كه با موضوع كودك ساخته شده‌است.

به‌گفته وي، دراين فيلم كوتاه ‪ ۱۵‬دقيقه‌اي، بازيگراني چون اميراميني،آرزو عليپور، آدينا رحيم نژاد، فائزه چايكار، بهاره جلالي، ابوالفضل‌نوايي و علي شيديان ايفاي نقش كرده‌اند.

وي اظهار داشت: اين فيلم كوتاه براي حضور در جشنواره پروين اعتصامي كه در آبانماه سالجاري در تهران برگزار مي‌شود فرستاده خواهد شد.

***

* لاهيجان - يك دوره همايش پياده روي گراميداشت هفته تربيت بدني‌از سوي هيات ورزش‌هاي همگاني‌اداره تربيت بدني و باحضور بيش‌از ‪ ۱۰۰‬نفر از علاقمندان روز يكشنبه در لاهيجان برگزار شد.

در اين همايش پياده روي شركت‌كنندگان با سر دادن شعارهاي ورزشي، مسير بين اداره تربيت بدني تا بام سبز شهر لاهيجان را طي كردند و در پايان هدايايي به قيد قرعه به تعدادي از شركت‌كنندگان اهداء شد.ك/‪۰۳‬
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن