تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813278372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشت غذا علیه چاقی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

آیا شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که راه ها و رژیم های بسیاری را امتحان کرده اید اما هیچ کدام موثر نبوده است و شما هنوز همان وزن سابقتان را دارید ؟
همیشه نباید به دنبال رژیم و یا ورزش برای لاغر شدن باشید در بسیاری از موارد باید غذاهایی که با چاقی مبارزه می کنند را بشناسید ، یا بر عکس غذاهایی که شما را چاق می کنند را بشناسید تا بتوانید تناسب اندام خود را حفظ کنید . و استیل زیبایی داشته باشید و علاوه بر تناسب اندام همیشه دارای بدنی سالم هستید .
زیرا شما برای اینکه لاغر شوید باید چربی های اضافی بدنتان را بسوزانید . در صورتی که این چربی های را از بین ببرید می توانید بدنی سالم و عاری از هر نوع بیماری داشته باشید .

اکنون به این هشت ماده خوراکی که با چاقی مبارزه می کنند می پردازیم :
بادام : این خوراکی لذیذ و خوشمزه دارای آلفا لینولنیک اسید است – این ماده ی باعث می شود که سوخت و متابولیسم بدن شما تسریع یابد .اگر شما روزانه 3 عدد بادام بخورید باعث می شود که سلول های بدن تان را به جنب و جوش وادار کنید تا چربی های اضافی را بسوزانند .

خانواده توت ها :
از انواع توت های به عنوان شیرینی و شکلات های طبیعی یاد می شود . بدن خود را با این میوه مفید آشتی دهید . این خانواده شامل : توت سفید ، توت فرنگی ،تمشک هستند . این میوه ها دارای درصد بالایی از ویتامین سی هستند و باعث می شوند سوخت و ساز بدن بالا برود .
مطلبی که گفته شد از تحقیقات محققان دانشگاه آریزونای امریکا بود . اگر در فصل هایی به سر می برید که این میوه وجود ندارد توصیه می کنیم در فصلی که مربوط به این میوه است کمی بیشتر خریداری نمایید و این میوه را در داخل فریزرتان قرار دهید و فریز کنید و در هر زمان که میل داشتید آن را مصرف کنید .
بدین ترتیب همیشه و در تمامی فصول می توانید این میوه را داشته باشید .

ماده خوراکی سومی دارچین است ؛
بله دارچین . یک چهارم قاشق غذا خوری از دارچین در غذاهای خود استفاده کنید و در بشقاب غذای خود بریزید . یا می توانید هر صبح کمی از دارچین را بر روی صبحانه خود اضافه کنید تا از همان ابتدای صبح سوخت و ساز بدن خود را بالا ببرید . البته دارچین برای افرادی که دارای دیابت هستند نیز بسیار مفید است .

خردل :
ریختن خردل در غذاهایتان نیز باعث می شود که سوخت و ساز بدنتان بالا رود .
برای مثال به جای اینکه روی ساندویچ خود سس مایونز بریزید توصیه می کنیم از خردل استفاده کنید . سالادی از گل کلم درست کنید و برای سس آن از خردل استفاده کنید .

پرتقال :
پرتقال یکی از میوه هایی است که باعث می شود سوخت بدن شما بالا برود . و می توان گفت که تقریبا تمامی مرکبات دارای این خاصیت هستند . البته بهتر است که شما آب میوه طبیعی یا میوه پرتقال را مصرف کنید و تا می توانید از مصرف آب میوه های صنعتی خودداری کنید و خودتان آب پرتقال را در منزل بگیرید .
برای اینکه بتوانید از خاصیت سوزاندن این میوه استفاده کنید به شما توصیه می کنیم که این میوه را به صورت اسلاید شده و یا همان طور که گفته شد آب میوه طبیعی استفاده کنید .

آب معدنی :
آیا می دانید چرا توصیه می شود آب معدنی میل کنید و آب معدنی خاصیت سوزاندن چربی های را دارد ؟
آب معدنی مانع می شود که چربی های به بدن شما متصل شوند و در واقع باعث جدایی چربی های از بدن شما شده و آنها را از بدن دور می کنند .

سیب زمینی شیرین :
سیب زمینی دارای فیبر بالایی است و به دلیل فیبری که دارد باعث می شود که چربی های شما سریعتر سوزانده شوند .

پنیر سویسی :
پنیر سوئیسی دارای کلسیم بالایی است به همین دلیل باعث لاغری شما می شود . و شما می توانید از این پنیر در ساندویچ ها و یا غذاهای خود استفاده کنید .








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن