تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815418024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه ازسراسر جهان‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه ازسراسر جهان‌
هشدار به قذافي در مورد ادامه حبس امام موسي‌صدر

‌ بنيانگذار و دبيركل جبهه نجات كه از احزاب معارض ليبيايي به شمار مي‌آيد، بر زنده بودن امام موسي صدر و همراهان وي در زنداني درجنوب ليبي تأكيد كرد.‌

وي افزود: امام موسي صدر، شيخ محمد يعقوب و عباس بدرالدين، همراهان وي، همچنان در يكي از بازداشتگاه‌هاي ليبي در جنوب هستند و ما اطلاعات قطعي درباره محل نگهداري آنان در دست داريم.

دبيركل جبهه نجات تهديد كرده است كه اگر اين افراد كه سرهنگ معمر قذافي رهبر ليبي آنها را ربوده است از زندان آزاد نشوند، نام و نشاني زندان و اسامي مسئولان اين زندان‌ها را منتشر خواهد كرد.

روزنامه از بيماري وليعهد عربستان خبر داد

روزنامه چاپ آمريكا، روز گذشته از بيماران صعب‌العلاج سلطان بن عبدالعزيز، وليعهد عربستان و كشمكش بر سر جانشيني وي در اين كشور خبر داد.

پايگاه اينترنتي روزنامه الوطن به نقل از يك مسئول سعودي كه نامش را فاش نكرد، نوشت: بعد از گذشت 4 ماه از معالجه وليعهد عربستان در خارج از كشور، وي اخيراً بار ديگر براي مداواي بيماري صعب‌العلاجش به ژنو مسافرت كرده است.

به گزارش رسيده، اين منبع افزود: احتمال فوت سلطان‌بن عبدالعزيز قبل از ملك عبدالله پادشاه عربستان، وجود دارد و ممكن است كه يك كشمكش بر سرجانشيني وي در ميان برادران سلطان بن عبدالعزيز و ديگر برادران ناتني از قبيله آل سعود صورت بگيرد.

گفتني است كه روزنامه الوطن توسط مخالفان دولت عربستان سعودي در آمريكا منتشر مي‌شود.

‌سومالي حضور ناوهاي خارجي در سواحل خود را غيرقانوني خواند

پارلمان سومالي اعلام كرد، ورود ناوهاي جنگي خارجي به سواحل اين كشور غيرقانوني است و اين ناوها بايد سواحل سومالي را ترك كنند.

نايب رئيس پارلمان سومالي اعلام كرد، ناوهاي جنگي آمريكا و روسيه كه كشتي حامل تسليحات اوكرايني را احاطه كرده‌اند، بايد سومالي را ترك كنند.وي گفت: ما مخالفتي با نيروهاي نظامي روسيه و آمريكا و يا نداريم، ولي اين نيروها ابتدا بايد از دولت سومالي براي حضور در سواحل سومالي و رويارويي با دزدان دريايي اجازه بگيرند.

خبر ديگري حاكي است، افراد مسلح ناشناس، يكي از مسئولان دفتر برنامه غذاي سازمان ملل در سومالي را ترور كردند.

افراد ناشناس را در شهر واقع در مركز سومالي به قتل رساندند و يكي از همراهان وي نيز به شدت زخمي شد.

اين نخستين بار نيست كه مسئولان سازمانهاي بين‌المللي و انسان‌دوستانه در سومالي هدف ترور قرار مي‌گيرند.




 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن