تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819254595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار تبريز: دانشجويان افق جديدي در مسير صحيح آرمان‌هاي انقلاب ترسيم كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار تبريز: دانشجويان افق جديدي در مسير صحيح آرمان‌هاي انقلاب ترسيم كنند
خبرگزاري فارس: فرماندار تبريز گفت: دانشجويان بايد افق جديدي در مسير صحيح آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ترسيم كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمدعلي ذبيحيان ظهر امروز در جمع اعضاي شوراي مركزي جامعه اسلامي دانشجويان تبريز با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري بر صبر و بصيرت دانشجويان افزود:جامعه اسلامي دانشجويان بايد بيشترين بهره‌برداري را از افكار عمومي برده و براساس شناخت برنامه‌ريزي كند و بدون احساسات و با تحليل منطقي و با تفكر و تعقل لازم در توسعه پيشگام و پيشرو باشد.
وي با بيان اين كه دانشجو بايد هميشه در صحنه باشد، اظهار داشت: جنبش دانشجويي با توجه به رسالت عظيم خود در قبال كارآمدسازي دولت اسلامي افق جديدي در مسير صحيح آرمان‌هاي انقلاب اسلامي بگشايد و با مطالبه و پرسشگري از گروه‌هاي مختلف و دستگاه‌ها با ايجاد فضاي خيرخواهي به نقش مهم و تاثيرگذار خود جامه عمل بپوشاند.
فرماندار تبريز با اشاره به مهم‌ترين وظيفه حركت فعال دانشجويي از ديدگاه مقام رهبري افزود: رهبر معظم انقلاب براي تحقق پيشرفت و عدالت در دهه چهارم انقلاب، نسخه تلاش پرنشاط همراه با عقلانيت را سفارش مي‌كند.
فرماندار تبريز در بخش ديگري ازسخنان خود با بيان اين كه تبريز در تمام جريانات و فعاليت‌ها همواره تاثيرگذار بوده است، افزود: مردم تبريز با سطح شعور سياسي بالا از حس سياسي تيزي برخوردارند و دانشجويان و فرهيختگان در اين ميان نقش ممتاز و مهمي ايفا مي‌كنند.
ذبيحيان همچنين از همكاري تنگاتنگ فرمانداري تبريز با قشر جوان از جمله دانشجويان در طرح‌ها و برنامه‌هاي مختلف اجتماعي و فرهنگي احساس خوشنودي كرد و گفت: ميدان خدمت در دولت نهم باز و وسيع‌تر است.
اكبر حيدرپناه دبير شوراي مركزي جامعه اسلامي دانشجويان تبريز نيز در ابتداي اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌ها و عملكرد جامعه اسلامي دانشجويان گفت: جامعه اسلامي دانشجويان داراي 60 دفتر دانشگاهي در كشور است و جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تبريز به عنوان نخستين اتحاديه دانشجويي در سطح كشور مجوز اخذ كرده و به فعاليت مي‌كند.
وي گفت: محور اصلي برنامه‌هاي جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تبريز نيروسازي در راستاي استمرار اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي است و فرهنگسازي در قالب اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در جنبش دانشجويان مسلمان بيشتر احساس مي‌شود.
حيدرپناه ادامه داد: به بركت دولت نهم جوانان مي‌توانند با مسئولان نشست و برخاست داشته و مشكلات خود را مطرح كنند.
انتهاي پيام/ش
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن