تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816194876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به‌ منظور جلوگيري از آلودگي محيط زيست صورت مي‌گيرد برخورد با واحد‌هاي گردشگري غير‌مجاز در حاشيه رودخانه چالوس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به‌ منظور جلوگيري از آلودگي محيط زيست صورت مي‌گيرد برخورد با واحد‌هاي گردشگري غير‌مجاز در حاشيه رودخانه چالوس
خبرگزاري فارس: رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چالوس و نوشهر از برخورد با واحدهاي گردشگري و پذيرايي غير‌مجاز در حاشيه رودخانه چالوس به منظور جلوگيري از آلودگي محيط زيست خبر داد.


علي‌اضغر موسوي در گفتگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: در خصوص ساخت و ساز‌هاي غير‌مجاز و استفاده افراد از بيت‌المال، منابع طبيعي و محيط زيست بايد فكر تازه‌اي كرد.
وي افزود: برخورد با اين‌گونه اماكن كه به صورت غير‌مجاز فعاليت مي‌كنند و هم اينكه باعث از بين رفتن منابع طبيعي و آلودگي رودخانه مي‌شوند، در دستور كار قرار دارد.
موسوي تصريح كرد: رودخانه چالوس يكي از جاذبه‌هاي گردشگري منطقه محسوب مي‌شود اما از سوي بسياري از كسبه چالوس براي تخليه زباله مورد تهديد قرار دارد كه مسئولان محيط زيست بايد نسبت به اين مسئله اقدام كنند.
وي در خصوص راه دسترسي به درياچه ولشت خاطر‌نشان كرد: اعتبار راه دسترسي درياچه ولشت از سرجمع اعتبارات اداره كل راه و ترابري استان است و مجري طرح، اين اداره است كه با پيگيري‌هاي شوراي بخش، بخشداري و سازمان گردشگري به لحاظ اهميت گردشگري اين منطقه، نامه‌اي براي تكميل و تسريع در روند احداث جاده داده شد كه هنوز جوابي دريافت نشده است.
وي گفت : درياچه ولشت به عنوان منطقه نمونه گردشگري معرفي شده و بايد زير‌ساخت‌هاي لازم در خصوص آن صورت پذيرد.
موسوي ادامه داد: طرح مطالعاتي درياچه ولشت وجود دارد و در حال پيگيري است.
رئيس اداره ميراث فرهنگي و گردشگري نوشهر و چالوس خاطر‌نشان كرد: براساس اين طرح، ساخت و ساز در اطراف درياچه ولشت به فاصله 150 متر ممنوع است و غير از آن بايد از سازه‌هاي سبك استفاده شود.
وي در مورد اقدامات اين اداره براي جذب و سرويس‌دهي به گردشگران گفت: در جلسه‌اي كه در فرمانداري چالوس در اين خصوص صورت گرفت، برنامه‌هايي مورد بررسي قرار گرفت كه از آن جمله مي‌توان به ساماندهي افرادي كه به‌صورت غير‌حرفه‌اي مشغول خدمات‌دهي هستند، آموزش افراد در برخورد با گردشگران، ايجاد سرويس‌هاي بهداشتي در مسير‌هاي اصلي و فرعي، جمع‌آوري زباله‌هاي حاشيه رودخانه و جاده كندوان اشاره كرد.
موسوي درباره صنايع دستي اين شهرستان‌ها نيز يادآور شد: احداث مجتمع‌هاي صنايع دستي در چالوس و نوشهر و همين‌طور مرزن‌آباد و كلاردشت در دستور كار قرار دارد تا در به طور ساماندهي شده به آموزش رشته‌هاي مختلف صنايع دستي كه در حال فراموشي است، پرداخته شود.
وي در خصوص احداث مجتمع صنايع دستي در كجور خواستار توجه و مساعدت مديران محلي و استاني شد.
موسوي در حوزه ميراث فرهنگي نيز به شش طرح در چالوس و كجور اشاره كرد و گفت: طرح‌هاي مدرسه پروين اعتصامي، كاخ چايخوران و دبير صالحاني از جمله طرح‌هايي است كه مورد بازسازي و مرت قرار گرفته و در اين بخش 140 ميليون تومان در نظر گرفته شده است كه تاكنون 76 ميليون تومان آن تخصيص داده شده است.
وي به گستردگي بخش گردشگري در غرب مازندران اشاره كرد و اظهار داشت: به لحاظ اهميت و جاذبه‌هاي گردگري غرب مازندران، گستردگي كار در اين بخش بسيار زياد است و ايجاد معاونت گردشگري يكي از راه‌هايي است كه مي‌تواند موجب ارتقاي آن شود.
موسوي ساخت هتل‌هاي متعدد در غرب مازندران را موفقيت جلب سرمايه‌گذار ناميد و افزود: چهار هتل، چهار و پنج ستاره در مسير نور به نوشهر، هلستان، نمك‌آبرود، هچيرود توسط بخش خصوصي در حال ساخت است كه هر كدام حداقل 100 نفر اشتغال‌زايي خواهد داشت.
انتهاي پيام/ر
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن