تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816149212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترش و شيرين فرهنگ و هنر /حاشيه‌سازي در همه ابعاد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ترش و شيرين فرهنگ و هنر /حاشيه‌سازي در همه ابعاد
ديدار حاشيه‌ساز، اظهار نظر حاشيه‌ساز، حضور حاشيه‌ساز، مجموعه حاشيه‌ساز و... از مهمترين ترش و شيرين فرهنگ و هنر در هفته گذشته بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، حاشيه‌هاي ديدار رئيس جمهوري با كارگردانان سينما به فاصله چند ساعت مانده تا برپايي اين نشست پررنگتر از متن شده است. در حالي كه معاونت سينمايي و مقام‌هاي وزارت ارشاد هنوز به اين نشست دعوت نشده‌اند، مشاور هنري رئيس جمهوري دعوت از مديران دولتي سينما را بر عهده تشريفات رياست جمهوري دانست.

جواد شمقدري گفت: اين ديدار با هدف دنبال كردن دغدغه‌هاي رهبر معظم انقلاب در ديدار تاريخي با كارگردانان سينما برپا مي‌شود. من از كارگردانان سينما براي حضور در اين نشست دعوت كرده‌ام و خبر ندارم از وزارت ارشاد و زيرمجموعه‌هاي آن كسي دعوت شده يا نه!

از جمله كارگرداناني كه به اين نشست دعوت شده‌اند مي‌توان به مجيد مجيدي، ابراهيم حاتمي‌كيا، داريوش مهرجويي، رخشان بني‌اعتماد، تهمينه ميلاني، مجتبي راعي، عليرضا رئيسيان، شهريار بحراني، رسول صدرعاملي، مهدي فخيم‌زاده و پوران درخشنده اشاره كرد.

* مشاور هنري رئيس جمهوري به دنبال انتقاد مجيد مجيدي از يك فيلم مستند سفر استاني محمود احمدي‌نژاد، از وي براي ساخت مستندي درباره سفرهاي استاني رئيس جمهوري با ملاحظات خود دعوت كرد. جواد شمقدري گفت: تعجب بنده از اين است كه چرا عده‌اي نمي‌خواهند ابراز احساسات صادقانه مردم نشان داده شود. اجازه دهيم مردم خود قضاوت كنند. نبايد دنبال سانسور باشيم.

* ابراهيم حاتمي‌كيا پس از انتقاد از منتقدان "دعوت"، در يك گفتگو به اين حال و هوا دامن زد و گفت: در مخالفت با "دعوت" به منتقدان حق مي‌دهم. شايد من از يكسري انتقادها دلخور باشم اما باز هم اين دلخوري زيباست و نه به اين معني كه دستورالعمل آنها براي من باشد. به حرمت قلم احترام مي‌گذارم و دلم مي‌سوزد براي آنها كه مغلوب نفسانيات مي‌شوند و خود را كور مي‌كنند!

وي افزود: نمي‌گويم فيلمي بدون ايراد ساخته‌ام اما آيا "دعوت" ذهن را درگير مي‌كند يا نه؟ اصلاً راهم را عوض نمي‌كنم و به كوري چشم برخي منتقدين كور همين راه را ادامه خواهم داد.باز هم از اين سينما حرف خواهم زد و باز هم از اين جنس فيلم‌ها خواهم ساخت.

* پس از تقاضاي ابراهيم حاتمي‌كيا از مسئولان براي نمايش فيلم "به رنگ ارغوان" به مناسبت سي‌امين سال پيروزي انقلاب اسلامي در جشنواره فجر، تهيه‌كننده فيلم نيز خواستار نمايش آن شد. سيدجمال ساداتيان گفت: انتظار دارم و منتظرم وزارت اطلاعات اين شيريني را به من و مخاطبان فيلم بدهد. اميدوارم با نمايش "به رنگ ارغوان" نظام همه تحملش را نشان بدهد.

* توليد پروژه جنجالي "ابوطالب" به علت تغيير فصل به تعويق افتاد. اين فيلم از ابتداي كار با حاشيه‌هاي بسيار همراه بود كه از آن جمله مي‌توان به موازي كاري چند فيلم و مجموعه بر همين محور اشاره كرد كه محسن علي‌اكبري تهيه‌كننده را واداشت به پيگرد قانوني پروژه‌هاي مشابه با اين مضمون اشاره كند.

"ابوطالب" در انتظار براي صدور پروانه ساخت به كارگرداني احمدرضا گرشاسبي بالاخره فصل گرما را از دست داد و وقتي مجوز را دريافت كرد كه براي بازسازي منطقه حجاز عربستان نياز به كار در فصل تابستان دارد. به اين ترتيب احتمال كليد خوردن پروژه در كشوري گرمسيري چون مراكش با حضور بازيگراني از كشورهاي سوريه، مصر و لبنان وجود دارد.

* مجتبي راعي با انتقاد از همكاري نكردن مسئولان در زمينه ساخت فيلم مستند "خفاش شب" گفت: همچنان معطل دريافت مدارك پرونده اين فيلم هستم. اگر فيلم دختر و پسري مي‌ساختم هيچ مسئولي جلويم را نمي‌گرفت ولي براي ساخت فيلم‌هاي جدي با مشكلات بسيار مواجه هستم.

وي افزود: وقتي فيلم‌هاي دختر و پسري بسازيم همه از مسئولان تا ديگران خوشحال مي‌شوند و به كسي هم برنمي‌خورد. به اين نتيجه رسيدم كه سخت‌ترين كار دنيا ساخت فيلم مستند است. عمر من در حال تلف شدن است و همچنان منتظر مدارك تصويري خفاش شب هستم.

* كارگردان مجموعه "يوسف پيامبر" وجود حمايت مادي و معنوي از فيلمسازان را براي ساخت آثار شايسته با محوريت امام رضا (ع) لازم دانست. فرج‌الله سلحشور گفت: در عرصه خلق آثار سينمايي ديني فيلمساز بايد به شدت مراقب باشد در دام ابتذال نيفتد و با استفاده درست از اين ابزار اثري سازنده و تأثيرگذار را خلق كند. سينما هنري به شدت لغزنده و وسوسه‌برانگيز است.

سلحشور همچنين درباره مجموعه خود گفت: با توجه به اينكه مجموعه‌هاي مشابه هماكنون با بودجه 20 ميليارد تومان ساخته مي‌شود، ديگر بودجه اين سريال را نمي‌توان بالا قلمداد كرد. هيچ تهيه‌كننده‌اي در اين كشور نمي‌توانست اين سريال را با اين قيمت بسازد و اگر كسي غير از اين فكر مي‌كند، بسم الله...

* مسعود ده‌نمكي هفته گذشته بدون مانور روي "اخراجي‌ها 2" حاشيه‌ساز شد. او درباره حاشيه‌هاي نشست مطبوعاتي "دعوت" گفت: در اين جلسه آقاي حاتمي‌كيا درباره نوع نگاه "اخراجي‌ها" و اينجانب نكاتي را ذكر كرده كه به مذاق برخي خوش نيامد و مورد سانسور واقع شد. او گفته ده‌نمكي نقطه كور سينماي جنگ را ديده و با استقبال مخاطب از فيلمش بايد به او تبريك گفت.

* مجري برنامه‌هاي سحر ماه رمضان شبكه يك پيشنهاد اجرا از امارات و عربستان گرفته و در حال بررسي آنها است اما تأكيد كرده نمي‌خواهد شرايط فعاليت در ايران را از دست بدهد. فرزاد جمشيدي گفت: كار در تلويزيون ايران را دوست دارم و در اين سال‌ها تجربه‌هاي زيادي به دست آورده‌ام. دوست ندارم اتفاقي بين من، رسانه ملي و مردم سرزمينم فاصله بيندازد.

* برنامه 90 اين هفته با موضوع تيم ملي روي آنتن رفت و پشت صحنه و حاشيه‌هايي جالب داشت. مسئولان شبكه سه پس از اطلاع از اينكه عادل فردوسي‌پور قصد دارد در اين برنامه به دعواي علي دايي و علي كريمي بپردازد، خواستند مانع اين كار شوند. اما مجري 90 با تضمين اينكه مشكلي به وجود نمي‌آيد كار خودش را انجام داد.

* سيدجواد هاشمي بازيگر سينما، تلويزيون و تئاتر به شايعه دستگيري در يك پارتي شبانه واكنش نشان داد. وي گفت: شب 27 ماه رمضان با 30 نفر از بچه‌هاي گروه تئاتر "يتيمان كوفه" به قم و حرم حضرت معصومه (س) مشرف شديم و به خاطر احتمال شب قدر دعاي جوشن كبير مي‌خواندم و بقيه الغوث مي‌گفتند. فكر نمي‌كردم كسي مرا در اين پارتي ديده باشد!
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن