تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819163522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي : 550 اثر به دبيرخانه جشنواره سفرنامه‌نويسي رضوي ارسال شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي : 550 اثر به دبيرخانه جشنواره سفرنامه‌نويسي رضوي ارسال شد
خبرگزاري فارس: مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي گفت: 550 اثر به دبيرخانه جشنواره كشوري سفرنامه‌نويسي رضوي در تبريز ارسال شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمد احمدي‌منش صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: تعداد آثار رسيده به دبيرخانه جشنواره در سال گذشته 240 اثر بود.
وي اضافه كرد: امسال جشنواره با استقبال بيشتري مواجه شده و آثار رسيده از 60 شهر و سراسر كشور از جمله شهرهاي تبريز، قم، تهران، اصفهان، مشهد، شيرار، يزد، زنجان، اهواز، اروميه و اردبيل است.
احمدي‌منش افزود: اين آثار در راستاي برگزاري ششمين جشنواره فرهنگي و هنري امام رضا (ع) و دومين جشنواره سفرنامه‌نويسي رضوي (دخيل عشق ) با موضوع خاطرات سفر به مشهد مقدس در تبريز ارسال شده است كه نسبت به سال گذشته فاخرتر و كيفي‌تر است.
وي خاطر نشان كرد: گستره تبليغات و فراخوان جشنواره امسال در سطح وسيع‌تر و در استان‌هاي مختلف انجام شد.
احمدي‌منش همچنين تاكيد كرد: با توجه به نامگذاري سال جاري به عنوان سال نوآوري و شكوفايي از سوي مقام معظم رهبري و همچنين تبرك ايران اسلامي به وجود مطهر امام رضا (ع) برگزاري آيين‌هاي دهه كرامت به صورت ويژه و با نگرشي عميق در باب شناخت سيره و شخصيت آن بزرگوار برگزار مي‌شود.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي اظهار داشت: متولي اصلي برگزاري اين جشنواره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بوده و در اين زمينه پشتيباني‌هاي گسترده‌اي از سوي اين وزارتخانه انجام مي‌گيرد تا جشنواره فرهنگي و هنري امام رضا (ع) در شان و منزلت آن بزرگوار برگزار شود.
معاون فرهنگي و هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي نيز در اين خصوص گفت: آثار رسيده به جشنواره در حال داوري بوده و پنج نفر از استادان دكتراي ادبيات اين مسئوليت را برعهده دارند.
ناصر وحيدي‌مهر ادامه داد: داوري جشنواره در دو مرحله انجام مي‌گيرد مرحله اول راه يابي به مرحله داوري و سپس مرحله انتخاب آثار برتر است.
وي همچنين خاطر نشان كرد: امسال باتوجه به افزايش حمايت براي برگزاري آيين‌هاي ميلاد امام رضا (ع) علاوه بر برگزاري جشنواره سفرنامه‌نويسي رضوي،‌نمايشگاه منطقه‌اي فرهنگي و هنري نيز برپا مي‌شود.
وحيدي‌مهر اضافه كرد: اين نمايشگاه شامل هنرهاي تجسمي، آثار حجمي،‌خوشنويسي، ‌نگارگري، كتاب و ... در كنار جشنواره و در طول دهه كرامت با حضور هنرمندان استان‌هاي آذربايجان غربي،‌ آذربايجان شرقي و اردبيل در محل مجتمع فرهنگي و هنري 29 بهمن و خانه هنر تبريز برگزار مي‌شود.
وي برگزاري جشن‌هاي دهه كرامت از سوي نهادهاي دولتي و اقشار مردم در سطح استان را از ديگر برنامه‌هاي ستاد برگزاري جشنواره عنوان كرد و خواستار مشاركت خودجوش مردم و نهادها در اين امر شد.
وحيدي‌مهر مراسم اختتاميه و معرفي نفرات برتر اين جشنواره را يازدهم آبان ماه سال جاري همزمان با نخستين روز دهه كرامت اعلام كرد.
ششمين جشنواره فرهنگي و هنري امام رضا (ع) و جشنواره سفرنامه‌نويسي همزمان با آغاز دهه كرامت (ميلاد حضرت معصومه (س) تا ميلاد امام رضا (ع) و به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسامي آذربايجان شرقي در تبريز برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/ش
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن