تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805444394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت و طراحی تصاویر با نرم افزار Xara Designer Pro 7.1


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دی:


دانلود نرم افزار Xara Designer Pro 7.1

ساخت و طراحی تصاویر با نرم افزار Xara Designer Pro 7.1

با استفاده از ابزار نقاشی جامع این نرم افزار ساخت تصاویر وکتور ، سریع و ساده می باشد. بسیاری از امکانات حرفه ای که Xara در آن ها پیشگام است می توانند در دو نوع تصویر Vector و Bitmap استفاده شوند.Xara بر روی خلق بهترین مجموعه ابزار برای طراحان برای ساخت طرح های خلاقانه تمرکز کرده است . همانطور که از یک ابزار نقاشی انتظار می رود ، Xara  گزینه هایی مانند سایه ی خودکار ، Bevels و contours ، تشخیص فشار قلم نوری و بسیاری دیگر از امکانات را در خود جای داده است.

Xara Xtreme می تواند گرافیک بسیار با کیفیت را به سرعت تولید کرده و یک انتخاب مناسب برای ساخت گرافیک وبسایت ها می باشد.بدین منظور ابزار کمک برای طراحی وبسایت مانند NavBar و قابلیت برش عکس و یکپارچگی با نرم افزار Dreamweaver در این نرم افزار گنجانده شد است.

امکانات حرفه ای :

-    شامل Xara3D 6
-    خروجی PDF/X
-    وارد کردن عکس های RAW
-    پشتیبانی از XPS
-    پشتیبانی از تفکیک رنگ
-    پشتیبانی از رنگ PANTONE
-    اسناد چند صفحه ای
-    تنظیم کلیدهای میانبر


امکانات عمومی :

-    سرعت
-    ثبات
-    ورودی و خروجی PSD
-    دستکاری متن
-    ابزار دستکاری مستقیم
-    Drag & Drop
-    Undo و Redo قدرتمند
-    بزرگنمایی
-    حذف پله پلگي
-    پرینت کردن
-    خروجی PDF
-    گالری Clipart
-    رسم Bitmap
-    قالب های فراوان
امکانات مربوط به عکس :
-    ویرایش گر عکس
-    ویرایش گر عکس XPE
-    افزایش کیفیت تنها با یک کلیک
-    برش و چرخش عکس
-    حذف قرمزی چشم
-    حفط کیفیت عکس
-    Undo جادویی
-    تراکم عکس
-    کار حرفه ای بر روی عکس


امکانات تصویر :

-    ابزار نقاشی
-    شفافیت
-    Blending
-    انفصال
-    Contours
-    Bevels
-    پر کردن نواحی
-    سایه ها
-    قلم موها
-    فرم ها و نامه ها
-    Clipview
-    تشخیص فشار
-    افکت های زنده


امکانات وب :

-    خروجی فلش متحرک
-    دکمه های وب
-    خروجی SWF
-    انیمیشن
-    سازگار با Dreamweaver
-    رنگ RGB تایی برای وب
-    نقشه ی عکس
-    خروجی و بهینه سازی عکس

 

بررسی دقیقتر بخش های مختلف این نرم افزار:

سرعت :

Xara Designer سریعترین موتور رندر وکتور در دنیا را دارد.سرعت برای کاربران به معنی انتظار کمتر و محیط کاری منعطف تر می باشد.همچنین به معنی بازده بالا و قابلیت خلق نقاشی های پیچیده در زمان کمتر می باشد.

بیشتر پکیج های گرافیکی چندین ثانیه برای کشیدن طرح روی صفحه به زمان نیاز دارند.در مورد اسناد پیچیده این قضیه بسیار بیشتر زمان می برد.اما Xara Designer به شما قدرت کشیدن روی صفحه به صورت نمایش لحظه ای را می دهد.سرعت محدود به ایجاد و جابه جایی مواد نیست ،هرزمان که شما یک شئ را بوسیله ی یکی از ابزار یا ویرایش گر رنگ دستکاری می کنید ، هر تغییر ایجاد شده در همان آن ظاهر می شود.این نمایش زنده ی پایدار از تمام کارهایی که با برنامه انجام می دهید باعث می شود دیگر نیازی به صبر کردن برای اعمال تغییرات نباشید.

 

ورودی و خروجی :


دانلود نرم افزار Xara Designer Pro 7.1

Xara Designer توسط بسیار از کاربران برای استفاده های مختلفی مانند نقاشی ، نوشتن متن و طراحی عکس برای پرینت کردن و برای وبسایت استفاده می شود. بدین دلیل داشتن سازگاری بالا با دیگر برنامه ها برای کاربران اهمیت دارد.طراحان از محدوده ی وسیعی از فرمت های مختلف در کار هایشان استفاده می کنند.این وسیله نیز در این راه با آنان همکاری کرده و تمما نیاز آنان را برطرف می کند. Xara Designer از تمام فرمت های معمول گرافیکی شامل انواع Bitmap مانند GIF, JPEG, BMP, PNG, TIFF و PSD پشتیبانی می کند عکس های RAW یا عکس های جدید HD را نیز می توانید در آن وارد کنید. علاوه بر آن از تصاویر وکتوری مانند PDF ، AI ، EPS ،SVG ، EMF و MWF نیز پشتیبانی کاملی به عمل می آورد.آخرین نسخه ی Corel Draw CDR و CMX و بسیار فرمت های دیگر که زیاد هم معروف نیستند را نیز می توانید توسط این نرم افزار ویرایش کنید.

برای طراحی متن ، این نرم افزار با RTF سازگار می باشد.می توانید فایل های با این فرمت را وارد و خارج کنید و قابلیت هایی مانند تغییر سایز فونت ، رنگ و جلوه های ویژه و همچنین فونت زبان های خارجی را نیز در این برنامه خواهید یافت.

اگر در اینترنت کار میکند این نرم افزار با برنامه ی Dreamweaver کاملا سازگار است و می تواند صفحات HTML را خروجی داشته باشد.همچنین فرمت های خروجی SWF ، GIF و AVI نیز توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند.

 

پشتیبانی از PSD :


دانلود نرم افزار Xara Designer Pro 7.1

این نرم افزار به صورت کاملی از فرمت PSD پشتیبانی می کند.یعنی سازگاری کامل با فرمت لایه باز شامل کانال آلفا و رنگ 16 بایتی.فتوشاپ یک ابزار ویرایش استاندارد می باشد و برای بسیاری از حرفه ای های امور طراحی ابزار استاندارد وکتور گرافیکی می باشد.حالا این دو نرم افزار بیش از پیش به هم نزدیک شده اند.

 

پشتیانی از PDF :


دانلود نرم افزار Xara Designer Pro 7.1

ابزار خروجی PDF این نرم افزار ، فایل های پی دی اف تمیز و خیلی فشرده را ایجاد می کند.این ابزار کیفیت رنگ را برای تمامی عکس ها تضمین می کند و وقتی شما یک فایل PDF را می سازید ، تمام پیکسل های باقی مانده به صورت وکتور گرافیکی کاملا رندر می شوند. همچنین این نرم فزار قابلیت وارد کردن فایل های PDF را نیز دارد.

 

مرور کلی کارکردن با عکس :


دانلود نرم افزار Xara Designer Pro 7.1

ابزار کار کردن با عکس این نرم افزار نسبت به تمامی برنامه ی گرافیکی که تا به حال دیده اید قدرتمندتر و سریعتر می باشد. Xara Designer از تکنیک های فشرده سازی استفاده می کند ، بدین معنی که فایل های Xara شامل عکس ها، می توانند 10 بار کمتر نسبت به تصاویر همسان در دیگر برنامه های نقاشی ایجاد شوند.علاوه بر این ویرایش منحصر به فرد این نرم افزار کیفیت اولیه ی عکس اصلی را برای شما حفط می کند ، هر چند بار ها وبارها آن را ویرایش کنید و قابلیت برگشت در مورد ویرایش های این نرم افزار بسیار قدرتمند می باشد. Xara Designer همچنین شامل ابزار ویرایش عکس کاملا یکپارچه و بسیار سریع می باشد که امکان ویرایش های مانند برش ، چرخش ، افزایش کیفیت ، افزایش تندی رنگ ، حذف قرمزی چشم و تصحیح پرسپکتیو و ... را برای شما فراهم می کند و در تمام این مراحل نمایش زنده به کمک شما خواهد آمد.ابزار پاک کن جادویی Xara Designer به سادگی قسمت های ناخواسته را حذف می کند . در نهایت این نرم افزار از تمام فرمت های رایج Bitmap هم برای ورودی و هم به عنوان خروجی پشتیبانی می کند و دارای قالب های آماده ی فراوان نیز می باشد.علاوه بر تمام این ها این نرم افزار دارای سازنده ی عکس های پانوراما می باشد.

 

استودیوی پاناروما :


دانلود نرم افزار Xara Designer Pro 7.1

Xara Designer دارای نسخه ی پیشرفته ی تصاویر پاناروما می باشد که به نام Panorama Studio خوانده می شود.که امکانات زیر را برای شما فراهم می کند :

-          قابلیت چسباندن بیشمار عکس به هم
-          کنترل پیشرفته روی برش ، تند کردن رنک و افزایش کیفیت عکس های چسبانده شده
-          ساخت تصاویر پانورامای مخصوص وبسایت ها در 360 درجه که برای نمایش فضای داخلی رستوران ها و ... بسیار مناسب می باشد.

 

مرورکلی تصاویر :

کلید محبوبیت این نرم افزار سرعت بی نظیر آن ، سادگی استفاده ، رابط کاربری زیبا و طراحی ابتکاری و ابزار نقاشی و طراحی قدرتمند ان می باشد. Xara Designer پیشگام ساخت تصاویر وکتور می باشد و هنور هم امتیازات خاصی مانند شفافیت مرحله ای ، ماسک های شفاف و ... را در بر دارد. بسیاری از ابزار منفر آن هنوز هم در رده ی بهترین ها هستند ، ابزار مانند سایه گذار ، Feather ، Fill ، Blend و حالت 3 بعدی.

 

مرور کلی وب :


دانلود نرم افزار Xara Designer Pro 7.1

Xara Designer انتخاب مخبوبی برای سراحی وبسایت های گرافیکیست.حذف پله پگی قدرتمند و با کیفیت ، پشتیبانی از شفافیت های منعطف ريال مجموعه ابزار نقاشی فشرده ، راحتی استفاده برای میکس کردن عکس ها ، نقاشی و متون  ، انتخاب مناسبی برای ساخت گرافیک وبسایت ها می باشد.پشتیبانی از تمام فرمت های Bitmap وب سایت ها شامل gif ، jpg و png علاوه بر بهینه سازی دستی و افزایش کیفیت عکس ها از نکاتمهم استفاده از این نرم افزار برای ساخت وب سایت می باشد.توسط آن حتی متوانید انیمیشن های فلش نیز بسازید.قالب های همراه آن شامل مجموعه ی عظیمی از گرافیک های وب حرفه ای از پیش طراحی شده مانند دکمه ها ، هدر و آیکون ها علاوه بر صفحات گالری تصاویر آن می باشد.این نرم افزار می تواند صفحات وب و وبسایت ها را با پشتیبانی از امکاناتی مانند منوهای DHTML ، ویدجت ها ، ساخت Presentation ها و Webinar ها ، و اسلاید شوهای زیبا ، به صورت حرف های برای شما ایجاد کند.

 

خروجی فلش متحرک :

ساده ترین راه برای ساخت فلش های متحرک این نرم افزار می باشد.این فرمت از وکتروهای گرافیکی استفاده می کند. متاسفانه ابزار اخت فلش های امروزی که شهرتی نیز برای خود دست و پا کرده اند بسیار دشوار و پیچیده می باشند.در نتیجه ساخت فلش های متحرک محدود به آنهایی می شود که تخصص و وقت لازم را برای طراحی آنها دارند. اما ابزار ساخت فلش این نرم افزار از Time Line های پیچیده ای برخوردار نیست.در عوض از هنرهای انیماتورهای سنتی استفاده می کند. به صورت خودکار فرم های بینابین را می سازد تا تصویری واقع گرایانه و کاملا صاف برای شما تهیه کند.

البته توجه داشته باشید که این نرم افزار از امکانات پیشرفته ای مانند برنامه نویسی ، وارد کردن صدا و فیلم برخوردار نیست.در عوض برای ساخت بنرهای تبلیغاتی متنی و افکت های عکسی بسیار مناسب می باشد.

 

قسمت هدایت و منوها :


دانلود نرم افزار Xara Designer Pro 7.1

Xara Designer امکان ساخت دکمه های منحصر به فرد و قسمت های هدایت کاملا کاربردی را توسط افکت های زیبایی تنها در چند دقیقه برای شما فراهم می کند.به سادگی دکمه ها را طراحی کنید و به سرعت انها را به Navbar های افق یا عمودی تبدیل کنید. کشش هوشمند و خودکار ، متن ها را با سایز دکمه ها تطابق می دهد.

آخرین آپدیت این نرم افزار شامل امکانات قسمت هدایت شامل پشتیبانی از زیر منوهای DHTML با انیمیشن ها و افکت های مختلف ، ساخت اتوماتیک Navbar توسط دکمه های لینک شده به تمام صفحه ی وبسایت و ... می باشد.

 



دانلود نرم افزار Xara Designer Pro 7.1
دانلود فایل (لینک مستقیم از سرور اول)


دانلود نرم افزار Xara Designer Pro 7.1
دانلود فایل (لینک مستقیم از سرور دوم)


دانلود نرم افزار Xara Designer Pro 7.1
دانلود فایل (غیر مستقیم - Fileseve)

 


دانلود نرم افزار Xara Designer Pro 7.1
120 MB


دانلود نرم افزار Xara Designer Pro 7.1
رمز: www.p30day.com










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دی]
[مشاهده در: www.p30day.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 972]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن