تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816459329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه هاي فناوري


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تازه هاي فناوري
جي پي اس كارآمد براي همه مردم دنيا

شركت Garmin كه از بزرگ ترين توليدكنندگان سيستم هاي مسيرياب ماهواره اي(جي پي اس) در جهان محسوب مي شود، سيستم دومنظوره جديدي روانه بازار كرده كه علاوه بر نشان دادن نقشه هاي ديجيتالي زميني، مي توان نقشه آسمان را هم در اختيار كاربران بگذارد. اين سيستم جديد كه640 GPSMAP نام گرفته و كاملاً ضدآب است، يك نمايشگر لمسي 2/5 اينچي دارد كه تصاوير در آن به صورت WVGA و با كيفيت 800 در 480 پيكسل به نمايش گذاشته مي شوند. روي اين دستگاه به صورت پيش فرض نقشه آمريكاي شمالي وجود دارد و شركت سازنده اعلام كرده با توجه به اينكه هدف از توليد640 GPSMAP پاسخگويي به نياز مشتريان در سراسر دنيا بوده است، نقشه ديجيتالي ديگر كشورها را به همراه آن ارائه مي دهد.
اين دستگاه به سيستم راهنماي خودكار مجهز شده است تا پس از مشخص شدن مقصد، كوتاه ترين و بهترين مسير منتهي به محل مورد نظر شما را نشان دهد. جي پي اس جديد از سيستم هاي ماهواره هاي XM WX Satellite Weather نيز پشتيباني مي كند و قابليت نمايش وضعيت آب و هوا را نيز دارد.

با گياه روبوتيك صحبت كنيد

از آنجايي كه برخي پزشكان اين روزها به شيوه گياه درماني روي آورده اند و حضور گياهان در منزل را بسيار مفيد مي دانند، شركت ژاپني Sega Toys از توليد روبوت خانگي كوچكي خبر داده كه مي تواند پزشكان را در رسيدن به اين هدف كمك كند.اين شركت از سري گياهان روبوتيك خود، محصول جديدي با نام Pekoppa روانه بازار كرده است كاملاً شبيه به گياهان طراحي شده و افراد مي توانند با آن صحبت كنند.اين گياه روبوتيك به گونه اي طراحي شده است كه اگر با آن صحبت كنيد از خود عكس العمل نشان مي دهد و به خوبي صحبت هاي شما را متوجه مي شود. اين روبوت كوچك در اصل يك اسباب بازي ديجيتالي محسوب مي شود. شركت Sega Toys قصد دارد نسخه آتي از اين گياه روبوتيك را همراه با ورودي USB و حافظه مجازي توليد كند.

مسواك با قابليت پخش موسيقي

با توجه به اينكه كودكان معمولاً علاقه چنداني به مسواك زدن ندارند، شركت Let Hasbro مسواك جديدي روانه بازار كرده كه مي تواند آنها را علاقه مند كند. اين مسواك ديجيتالي به صورت هوشمند ساخته شده است. زماني كه فرد آن را روي دندان هاي خود حركت مي دهد، مسواك به صورت خودكار موسيقي پخش مي كند و اگر اين حركت دادن متوقف شود، موسيقي نيز پخش نخواهد شد. به گفته شركت سازنده، اين مسواك فناوري ويژه اي دارد كه باعث مي شود موسيقي ملايم در حال پخش از طريق فك و دندان هاي شما، به مغز منتقل شود و به همين خاطر، شما بدون وجود اسپيكر مي توانيد صداي موسيقي را از اين مسواك بشنويد. شركت سازنده اين مسواك را با هدف حمايت از محيط زيست توليد كرده است. اين محصول براي تامين انرژي مورد نياز خود به باتري هاي AAA مجهز شده است و سر آن تعويض نمي شود. روي اين مسواك يك سيستم زمان سنج هشدار دهنده نيز نصب شده است تا زمان حمام رفتن كودكان نيز كنترل شود.

قاب عكس ديجيتالي با قابليت Playback

شركت Digital Foci آخرين محصول خود را كه در اصل يك قاب عكس ديجيتالي است با نام The Executive به بازار معرفي كرد.اين قاب عكس ديجيتالي كه در شركت سازنده با نام IMT-063 شناخته مي شود، يك نمايشگر 7/5 اينچي از نوع LED دارد كه تصاوير در آن با كيفيت 640 در 480 پيكسل پخش مي شوند.قاب عكس ديجيتالي The Executive كه مي تواند در آن واحد به صورت مجزا دو تصوير را به نمايش بگذارد، 450 مگابايت حافظه داخلي دارد و از انواع كارت هاي حافظه پشتيباني مي كند.اين قاب عكس به ورودي2.0 USB مجهز شده و براي آن قابليت Playback براي فايل هاي صوتي و تصويري در نظر گرفته شده است.حسگرهاي داخل قاب عكس به كاربر امكان مي دهند در صورت تمايل، تصاوير را با فواصل زماني معين به صورت پشت سر هم پخش كنند.
قاب عكس The Executive يك به دستگاه كنترل از راه دور نيز مجهز شده است.

مايكروسافت و توليد گوشي ZunePhone

به گفته برخي خبرگزاري هاي اينترنتي شركت مايكروسافت در نظر دارد گوشي خود را با نام ZunePhone به بازار عرضه كرده و به اين وسيله رقابتي تازه را با گوشي iPhone اپل آغاز كند.«استيو بالمر» مديرعامل مايكروسافت به تازگي اعلام كرد. قصد دارد نرم افزار جديدي سازگار با تلفن هاي همراه بسازد كه اين نرم افزار نيز Zune نام دارد. نرم افزار Zune شركت مايكروسافت با سيستم عامل Windows Mobile سازگاري دارد با دستگاه قابل حمل پخش موسيقي اين شركت هم نام است.
طي محاسبه اي كه به تازگي با بالمر صورت گرفت، وي اظهار داشت: دستگاه پخش موسيقي Zune كه از سوي مايكروسافت روانه بازار شده، تنها يك دستگاه ديجيتالي نيست و براي شركت مايكروسافت از اهميت ويژه اي برخوردار است. مسوولان مايكروسافت در تلاشند فناوري نرم افزار Zune را بيش از پيش گسترش دهند و نرم افزار اين سيستم را براي رايانه هاي شخصي و تلفن هاي همراه نيز عرضه كنند.به گفته مسوولان مايكروسافت، بسياري از فناوري هاي جديد و نرم افزارهاي روز اين شركت با محور گسترش خدمات Zune طراحي مي شوند و افزايش كاربري اين سيستم، يكي از اهداف مهم و بلندمدت شركت مايكروسافت است. با اين وجود گفته مي شود شركت مايكروسافت در حال حاضر هيچ وصله يا فناوري جديدي براي سيستم خود عرضه نكرده است و پيش بيني مي شود در آينده نزديك، فناوري اين دستگاه را گسترش دهد.
منبع:www.gizmood.com
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن