تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816296046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزارت ارشاد از عملكرد چهار تن از مديران موفق امور سينمايي تقدير كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزارت ارشاد از عملكرد چهار تن از مديران موفق امور سينمايي تقدير كرد
فرهنگي. ارشاد. تقدير
محمدرضا جعفري جلوه معاون امور سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، در نامه‌اي از چهار تن از مديران بخش‌هاي مختلف معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قدرداني كرد.

به گزارش روز شنبه ايرنا،جعفري جلوه در نامه‌هاي جداگانه‌اي از مجيد مسچي مدير عامل موسسه سينما شهر ،ابراهيم داروغه زاده مديرعامل موسسه رسانه‌هاي تصويري،
جواد عليمرداني مديركل دفتر همكاريهاي سمعي و بصري و نمايش خانگي و محمد آفريده مدير عامل مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، قدرداني كرد.

در متن تقدير از مسچي از مجموعه اقدامات موثر، راهگشا و اميد آفرين موسسه سينما شهر در ايفاي بخشي از وظايف و ماموريتهاي مهم اين معاونت در دو عرصه ارتقاي فرهنگي و احياي اقتصادي سينماي ايران، ابراز خرسندي شده است.

در تقدير از مسچي، تاكيد شده است كه مسئوليت‌هايي بسيار صعب و پيچيده بر عهده داريد و براي ساماندهي نسبت فيلم، سالن و مخاطب، سه كلان برنامه منتهي به فيلم خوب، سالن خوب و اكران خوب را در دستور كار داشته و چهار طرح جامع توليد، فناوري، فضاي نمايش و اكران را طراحي و همزمان اجرا كرده ايد.

در اين نامه شايسته است تا ابراز دارد كه آثار مثبت اقدامات شما در دو عرص؟ بهسازي فضاهاي نمايش و سالنهاي سينما از يكسو و ساماندهي و حمايت از اكران همزمان فيلمها در سراسر كشور و حمايت ويژه از پخش فيلمهاي ارزشمند فرهنگي از سوي ديگر ، نه تنها براي اهل انصاف و صاحبان خرد و بصيرت، كه بر طيف وسيعي از ناظران عام و خاص، آشكار و مبرهن است، لذا وظيفه خود مي دانم از مساعي ارزشمند آن جناب و همكاران خدوم موسسه سينما شهر صميمانه سپاسگزار باشم و مراتب تقدير و سپاس خود را منعكس نمايم.

همچنين در حكم تقدير از داروغه زاده آمده است: مايه مباهات است كه در دوران مديريت آن جناب، موسسه رسانه‌هاي تصويري به عنوان نخستين موسسه ويدئو رسانه كشور، با طيفي از اقدامات مبتكرانه، توانست الگوي بي‌بديل را نزد علاقه مندان و آحاد مخاطبان به نمايش بگذارد و
با تاسي ساير موسسات، رونق مضاعف و كم سابقه‌اي در عرصه‌هاي اقتصادي و فرهنگي شبكه نمايش خانگي هويدا شود.

در اين تقدير نامه اضافه شده: قطعا تلاش خستگي ناپذير آن مديريت، در راس ستاد هماهنگي مبارزه با تكثير و توزيع غيرمجاز محصولات سمعي و بصري، يكي از آثار درخشان دوران خدمتي شما محسوب شده و نقش موثر شما و همكاران در تامين فضاي امن و روحيه بخش براي سينماي ايران و فعالان شبكه نمايش خانگي، قابل انكار نخواهد بود.

اين گزارش حاكي است معاون امور سينمايي در متن تقدير از محمد آفريده آورده است: با حمد خداوند منان، مفتخرم كه مركز گسترش سينماي مستند و تجربي در دوره جديد و در پي تجديد حياتي دوباره كه از سياست‌هاي اصولي مديريت سينماي كشور بوده است و در پرتو مديريت دلسوزانه و هوشيارانه آن عزيز، فصل نويني را در عرصه سينماي تجربي، مستند، انيميشن و اولين تجربه ها در سينماي حرفه‌اي رقم زده و از يكسو سبب ساز كشف و معرفي استعدادهايي آينده ساز براي ايران اسلامي گرديد و از سوي ديگر، فضاي رقابتي سالم و مشوق را با موسسات محوري و حامي توليد در سينماي حرفه‌اي ايران گشود.

حال كه از رهگذر اقداماتي ابتكاري و هدفمند، جايگاه و شانيت آن مركز از رفعت و اعتبار قابل ملاحظه‌اي بهره مند شده و خوشبختانه موسسه تحت مديريت شما نه تنها در سطح ملي كه در سطح منطقه‌اي و جهاني ملجا و مامني براي سينماگران فهيم و داعيه داران ارزش‌هاي ناب شده است، سپاس و امتنان قلبي اينجانب را پذيرا باشيد.

جعفري جلوه در نامه تقدير از جواد عليمرداني مديركل دفتر همكاريهاي سمعي و بصري و نمايش خانگي، آورده است: آشكار شدن نتايج دور انديشي و تدابير از سر تعمق آن مديريت محترم براي ارتقاي نقش هدايتگر، ارزشياب و نظارت كننده آن اداره كل در سامان فرهنگي و اقتصادي شبكه نمايش خانگي و اعمال سياست‌هاي منطقي جهت اصلاح و بهبود امور بويژه خروج از ركود اقتصادي، از صحنه خارج كردن جريان مسلط تكثير و توزيع غير مجاز، افزايش انگيزه سرمايه گذاران و فعالان اين عرصه و تضمين سلامت محصولات شبكه در سبد مصرف كالاهاي فرهنگي خانوارهاي شريف ايراني، روز به روز نمايان تر شده و موجبات رضايت و آسودگي خاطر جامعه فرهنگي و هنر و مخاطبان شبكه را فراهم نموده است.

بدون ترديد اهتمام آن مديريت براي ساماندهي مقوله پيچيده بازيهاي رايانه اي كه بالقوه موجد خطرات و تهديدهاي مخربي براي ذهن و ضمير كودكان و نوجوانان اين مرز و بوم است، اقدام شايسته ديگري است كه در تداوم عرصه هاي پيش گفته شما و مجموعه كاركنان محترم آن اداره كل بدان پرداخته و مي رود تا منشاء تحولات اميدواركننده اي براي رفع نگراني جامعه مخاطبان و اولياي فرهنگي و تربيتي جامعه شود.
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن