تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805608397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش منطقه اي «علوم و فناوري اطلاعات و ارتباطات » در واحد ساري برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: همايش منطقه اي «علوم و فناوري اطلاعات و ارتباطات » در واحد ساري برگزار شد
ساري– خبرگزاري ايسكانيوز: همايش منطقه اي «علوم و فناوري اطلاعات و ارتباطات » با حضور جمعي از روسا در واحد ساري برگزار شد.
به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه باشگاه خبرنكاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز" در اين مراسم دكتر ميرشفيعي دبير منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامي ، دكتر كيومرث نيازآذري رييش دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري ، دكتر صالحي رييس واحد نكا ، دكتر همايون موتمني معاون پژوهش واحد ساري و رييس شوراي پژوهشي منطقه 3 ،اساتيد دانشگاه و جمع كثيري از دانشجويان در سالن همايش هاي دانشكده فني و مهندسي برگزار شد.
در ابتداي اين همايش دكتر كيومرث نيازآذري رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري و رييس همايش در سخناني ضمن تقدير از زحمات حوزه معاونت پژوهش در برگزاري اين همايش اظهار داشت : در اين دنيا دانايي سرلوحه زندگي انسان است بطوريكه امروز توانايي تعبير ديگري پيدا كرده و در گرو دانايي است .
دكتر نيازآذري در ادامه با بيان اين مطلب كه دنياي امروز دنياي ابرنخبگان است افزود : دنياي حاضر تلاش دارد ما را براي جامعه اي معقول تر ، خردمندانه تر و دور از مخاطرات گوناگون آماده نمايد و زندگي در دنياي امروز براي كساني آسان خواهد بود كه خوب فكر كنند . به عبارتي نخبه باشند و نخبه تنها به علم نيست بلكه بكارگيري علم است.
وي با اشاره به اهميت و نقش ICT در زندگي امروز خاطر نشان كرد: سرعت ، دقت و كيفيت سه عنصري است كه در كنار ICT بسيار با اهميت است زيرا امروز انتقال اطلاعات نقش مهمي در تغيير مسير شغلي و زندگي ما دارد.
دكتر نياز آذري تاكيد كرد : اطمينان داريم آنچه را كه ما امروز مي پردازيم ابتدا و انتها نيست بلكه شروعي است كه بايد سرانجام خوبي داشته باشد و اين سر انجام خوب ممكن نيست مگراينكه شما اساتيد و دانشجويان وارد صحنه شويد.
سپس پيام دكتر فريدون رهنماي رودپشتي معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي به همايش«علوم و فناوري اطلاعات و ارتباطات » توسط دكتر همايون موتمني معاون پژوهشي واحد ساري و دبير همايش قرائت شد.
در بخشي از اين پيام آمده بود :آنچه كه در كنار همه مزيت هاي علوم ارتباطات و اطلاعات نگران كننده است اخلاق معطوف به چگونگي بهره برداري از تجهيزات ارتباطي و وسايل اطلاعاتي است . به همين دليل بايد گفت متخصصين علوم ارتباطات و اطلاعات غير از توسعه روز افزون امكانات و تجهيزات مي بايست دل نگران توسعه و پيشبرد اخلاق مرتبط با اين علوم نيز باشند كه مسئوليت هر دو سوي اين سناريو بر دوش دانشگاه است .
دكتر رهنماي رودپشتي در بخش ديگر پيام خود با اشاره به چشم انداز ، ماموريت و اهداف تعريف شده دانشگاه آزاد اسلامي خاطر نشان كرد: اين دانشگاه پس از گذشت ربع قرن از تلاش موثر در مسير توليد علم و فناوري با رعايت اخلاق و ايجاد تحول در عرصه فناوري در مسير اهداف تعالي بخش كشور هميشه به اين مهم يعني نقش ارتباطات و فناوري در زندگي همه شهروندان كوشا بوده است.
در ادامه سعيد ملكي مقاله « بررسي نقش برچسب هاي RFID در شناسايي و رد يابي افراد و اشيا » ، نجمه دانش مقاله « يك مدل تركيبي جديد براي بهينه سازي با استفاده از الگوريتم PSOLA ، شاپور جودي بيگديلو مقاله « آينده امنيت فناوري اطلاعات و ارتباطات با امن كردن سيستم عامل ها » ، سعيد قانعي مقاله « فناوري ارتباطات و اطلاعات ICT و ترويج آن ، سياستي حمايتي در بهبود عملكرد مديريت كشاورزي روستايي » ، فرهود گل محمدي مقاله « كاربرد ICT در توسعه پايدار كشاورزي كشورهاي پيشرفته ( آموزه هايي براي ايران ) ، محمد صالحي مقاله « سياست هاي استراتژيك فن آوري اطلاعات و جامعه اطلاعاتي هزاره سوم » را به عنوان مقالات برگزيده اين همايش بصورت سخنراني ارائه كردند.

گفتني است كميته علمي اين همايش از ميان 150 مقاله ارسالي به دبيرخانه همايش ، تعداد 8 مقاله را بصورت سخنراني و تعداد 35 مقاله را بصورت پوستر انتخاب كرد كه در پايان همايش با اهدا جوايز و لوح يادبود از مقالات و پوستر برتر تقدير بعمل آمد.

***برگزاري كنفرانس علمي MI (سكته قلبي )در واحد ساري
حوزه معاونت پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري به منظور آشنايي دانشجويان با آخرين دستاوردهاي علمي در زمينه بيماريهاي شايع قلبي همايشي تحت عنوان MI ( سكته قلبي ) را با همكاري انجمن علمي پرستاري و مامايي در سالن همايش هاي دانشكده علوم پزشكي برگزار كرد.
در اين كنفرانس علمي كه با حضور دكتر مير شفيعي دبير منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامي ، دكتر محمودي رييس دانشكده علوم پزشكي ، رضايي مدير پژوهش و جمع كثيري از دانشجويان برگزار شد ، دكتر جلاليان فوق تخصص قلب و عروق و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي در ارتباط با بيماريهاي حاد قلبي ، عوامل زمينه ساز و نشانه هاي باليني اين بيماري ، نحوه تشخيص بيماري MI و آخرين دستاوردهاي علمي و تحقيقات انجام شده در زمينه استفاده از سلول هاي بنيادي در بيماريهاي قلبي ارائه كرد و در پايان نيز به سئوالات دانشجويان در ارتباط با اين بيماري پاسخ گفت.

*** همايش «علوم و فناوري اطلاعات و ارتباطات » در واحد ساري برگزار شد
حوزه معاونت پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري به منظور آشنايي اساتيد ، دانشجويان و محققين با آخرين دستاوردهاي علوم و تكنولوژي و دستيابي به نتايج علمي و كاربردي در زمينه هاي نقش فن آوري و بررسي ارتباط آن با علوم مختلف ،همايش منطقه اي « علوم و فناوري اطلاعات و ارتباطات » را با همكاري واحد هاي لاهيجان و آيت ا... آملي ، 24 مهر ماه در سالن همايش هاي دانشكده فني و مهندسي برگزار كرد.
دكتر همايون موتمني معاون پژوهشي واحد ساري و رييس شوراي پژوهشي منطقه 3 با بيان اين مطلب اظهار داشت : پس از ارسال و توزيع فراخوان مقاله ، تعداد 150 مقاله از سوي دبيرخانه همايش دريافت شد . اين مقالات از سوي كميته علمي همايش مورد ارزيابي قرار گرفت و در نهايت تعداد 8 مقاله بصورت سخنراني و تعداد 35 مقاله بصورت پوستر معرفي شدند.
بزودي همايش ملي « عصر اطلاعات و ارتباطات : راهكارها و كاربرد ها » نيز در اين واحد برگزار مي شود.
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 279]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن