تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816312362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون توانبخشي بهزيستي در گفت‌و‌گو با فارس: بهزيستي كمك هزينه كاشت حلزون شنوايي را براي 450 بيمار پرداخت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون توانبخشي بهزيستي در گفت‌و‌گو با فارس: بهزيستي كمك هزينه كاشت حلزون شنوايي را براي 450 بيمار پرداخت كرد
خبرگزاري فارس: معاون توانبخشي بهزيستي گفت: با پرداخت كمك هزينه 5/4 ميليون توماني كاشت حلزون شنوايي براي 450 نفر به تعهد خود عمل كرديم اما اين مبلغ فقط براي افرادي پرداخت مي‌شود كه از سوي بهزيستي معرفي شوند نه افرادي كه هيئت امناي ارزي وزارت بهداشت انتخاب كند.


كاظم نظم ده در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعي فارس افزود: بر اساس تفاهمنامه‌اي كه براي پرداخت كمك هزينه كاشت حلزون شنوايي براي معلولان نيازمند با هيئت امناي ارزي وزارت بهداشت داشتيم، قرار بود كه بين 4 تا 5/4 ميليون تومان را كه شامل بخشي از هزينه‌هاي بيمارستاني و توانبخشي بعد از عمل جراحي است از سوي بهزيستي پرداخت شود كه كاملاً به تعهد خود عمل كرده‌ايم و اين كمك هزينه براي تمام450 نفري كه از سوي بهزيستي معرفي شده‌اند، پرداخت شده است.
وي گفت: قرار بود بقيه هزينه كاشت حلزون شنوايي براي معلولان نيازمندي كه از سوي بهزيستي معرفي مي‌شوند، از سوي هيئت امناي ارزي پرداخت شود كه از آن‌ها طلب داريم، البته بخشي از معلولان نيازمند، قبلاً خودشان كاشت حلزون را انجام داده‌اند و الآن پول آن را مي‌خواهند.
معاون سازمان بهزيستي افزود: تاكنون اين كمك هزينه براي 450 نفر پرداخت شده و قرار است تا پايان امسال اين كمك هزينه براي 900 نفر از سوي بهزيستي پرداخت شود، ما هزينه 450 نفر را كاملاً پرداخت كرده‌ايم اما 450 نفر ديگر هنوز از سوي مددكاران بهزيستي در شهرستان‌ها و استان‌ها معرفي نشده‌اند، يعني بيماري وجود ندارد كه ما به هيئت امناي ارزي معالجه بيماران معرفي كنيم، ‌از خودمان كه نمي‌توانيم بيمار بتراشيم اما اين ظرفيت تا 900 و حتي هزار نفر وجود دارد و اگر بيش از اين تعداد هم باشد با جذب اعتبار در سال آينده از بيماران نيازمند حمايت مي‌كنيم.
نظم‌ده در پاسخ به اين پرسش كه مسئولان هيئت امناي ارزي معتقدند كه 600 نفر بدون دريافت كمك هزينه بهزيستي، پشت نوبت عمل جراحي كاشت حلزون هستند، گفت: من از آمار 600 نفر خبر ندارم از نظر ما فقط كساني كه از سوي بهزيستي معرفي مي‌شوند، كانديداي عمل جراحي كاشت حلزون هستند، كه هزينه همه آن‌ها را كه 450 نفر‌‌ند پرداخت كرده‌ايم، نه اين‌كه هر كسي را كه هيئت امناي ارزي خواست بهزيستي كمك هزينه آن را پرداخت كند.
وي گفت: روال كار اين طور است كه ابتدا مددكار و شنوايي شناس بهزيستي در شهرستان‌ها، افراد معلول ناشنوا را كه به كاشت حلزون شنوايي نياز دارند و از نظر مالي نيز نيازمند هستند و توان پرداخت هزينه عمل جراحي را ندارند، براي دريافت اين كمك هزينه انتخاب و تهران معرفي مي‌كنند تا به هيئت امناي ارزي معرفي شوند، غير از اين افراد ما نمي‌توانيم از خودمان بيمار بتراشيم و كمك هزينه ‌دهيم.
وي افزود: درباره توانبخشي نيز، پروتكل گفتار درماني و توانبخشي 2 ساله بعد از عمل كاشت حلزوني از سوي بهزيستي تدوين شده و درتلاشيم تا امكانات آن را در همه استان‌ها فراهم كنيم كه بيماران و خانواده‌هاي آن‌ها مجبور نباشند مدت زيادي از خانه و كاشانه خود مهاجرت كنند و در تهران ساكن شوند.
انتهاي پيام/
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن