تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813265075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

7نکته درباره جشن تولد در خانه


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: اين نکات به شما کمک مي کند تا تولدي شاد و بدون دردسر براي فرزند دلبندتان در خانه برکزار کنيد!


1. قالي ها را جمع کنيد تا آخر جشن با خامه له شده و اشک شمع روي قالي مواجه نشويد.

2. تعارف ميوه را کنار بگذاريد و آن را روي ميز بلند بچينيد تا هر کس از خودش پذيرايي کنيد.

3. مي توانيد محلي را که قرار است کيک تولد قرار بگيرد, مشخص کنيد و يکي از عکس هاي زيباي صاحب تولد را پشت سر او مانند پوستر " به صورت پلات يا فتوکپي رنگي" بزنيد.

4. اگر تولد يک کودک تا ده سال است و مي خواهيد کاغذ رنگي يا بادکنک استفاده کنيد همه را در يک طيف رنگي براي مثال انواع سبز يا قرمز استفاده کنيد. اين طور تزيينات شما بيشتر به چشم مي آيد حتي مي توانيد لباس کودک تان را هم رنگ اين تزيينات انتخاب کنيد.

5. اگر بودجه تان کم است ناراحت نشويد. تولد احترام به کسي است که دوستش داريم. يک کيک کوچک خانگي يا آماده و يک ظرف ميوه از يخچال را روي قاليچه بگذاريد. به همين سادگي جشن بگيريد, حتي مي توانيد هندوانه را از وسط ميوه ها شمع بلند قرار دهيد.

6. گل هاي طبيعي زيباترين عناصر براي تزيين هستند. مي توانيد کنار کيک گل هم رنگ و روي ميز دسته بزرگي از گل مورد علاقه صاحب تولد بگذاريد. مي توانيد براي تزيين ميوه از برگ هاي بلند پيچک در اطراف ظرف استفاده کنيد و اطراف کيک برگ مو يا ميوه کاج رنگ شده بگذاريد.

7. هنگام عقب زدن صندلي ها براي باز شدن جا, آنها را به ديوار نچسبانيد. زيرا بر اثر حرکت مهمانان, رنگ و نقاشي ديوار صدمه مي بينيد. ميزهاي ميوه و پذيرايي از سر راه نگذاريد و روميزي هاي اين ميزها را جمع يا تا کنيد تا کودکان موفق به کشيدنشان نشوند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن