تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821152031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري قاچاقچيان اشياي عتيقه چند هزار ساله


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: دستگيري قاچاقچيان اشياي عتيقه چند هزار ساله
جام جم آنلاين: پس از دستگيري اعضاي يك باند سرقت، هنگامي كه ماموران پايگاه هشتم آگاهي تهران در جستجوي ديگر اعضاي فراري باند بودند، موفق به شناسايي 3 قاچاقچي ميراث فرهنگي شدند و آنها را قبل از آن كه چند شيء عتيقه و 13 سكه قديمي چندهزار ساله را به فروش برسانند، دستگير كردند.



سرهنگ حسين خانبابايي، رئيس پايگاه هشتم آگاهي تهران با اشاره به پرونده قاچاقچيان ميراث فرهنگي به «جامجم» گفت: روز دوم شهريور امسال، ماموران كلانتري 111 هفتچنار تهران هنگام گشتزني در خيابان نواب به يك دستگاه خودروي متوقف شده در حاشيه خيابان مشكوك شدند و به استعلام از مركز پليس پرداختند كه معلوم شد، خودروي پرايد چندي قبل در تهران به سرقت رفته است.

با مشخص شدن موضوع، راننده خودرو كه پسر 18 سالهاي به نام مجيد بود دستگير و براي ادامه تحقيقات به پايگاه هشتم آگاهي انتقال يافت و در بازجوييهاي پليسي گفت: خودروي پرايد متعلق به يكي از دوستانم به نام علي است و من آن را چند روز امانت گرفته بودم.

به دنبال اعتراف متهم، مخفيگاه علي در 16 متري اميري شناسايي و دستگير شد.

متهم در بازجويي پليسي به سرقت خودروي پرايد اعتراف كرد و گفت: من با همدستي 2 برادرم (ميثم و ميلاد) و 2 مرد ديگر به نامهاي صادق و محمدرضا باندي تشكيل داديم و با پرسه زدن در محلههاي شمالغرب و شمالشرق تهران خودروهاي پرايد متوقف شده در خيابانهاي خلوت را به سرقت ميبرديم و با آنها در سطح شهر تردد ميكرديم و بعد با شكستن شيشه خودروهاي مختلف، لوازم داخل آن را به سرقت ميبرديم.

تاكنون 4 خودروي پرايد سرقت كردهايم و لوازم داخل 50 دستگاه خودرو را هم به سرقت بردهايم و اموال مسروقه را به يك متهم سابقهدار به نام ابراهيم فروختهايم.

سرهنگ خانبابايي ادامه داد: به دنبال اعتراف متهم، برادران وي در محله هفتچنار و 2 همدست ديگرش در مجيديه و شادآباد شناسايي و دستگير شدند. متهمان در بازجوييهاي پليسي به همكاري با رئيس باند علي اعتراف كردند.
با انتقال متهمان به بازداشتگاه پليس، جستجو براي يافتن ابراهيم خريدار اموال مسروقه ادامه يافت تا اين كه مخفيگاه وي در خيابان 16 متري اميري شناسايي شد.

ماموران پايگاه هشتم آگاهي تهران با هماهنگي قضايي وارد خانه وي شدند كه 2 مرد همراه وي با مشاهده پليس قصد فرار داشتند اما يكي از آنها پيش از فرار دستگير شد و مرد ديگر از خانه گريخت و با رفتن به سمت علمك گاز شهري، قصد پايين آمدن از آن را داشت كه با مشاهده ماموران، تعادل خود را از دست داد و كف خيابان افتاد و پايش شكست.
ماموران اين 3 متهم را به پايگاه هشتم آگاهي انتقال دادند و از مخفيگاه آنها موادمخدر و مقاديري ا شياي عتيقه چندهزار ساله را كشف وضبط كردند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 527]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن