تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815567965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دوماي روسيه:آمريكا ناقض قوانين بين المللي است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: دوماي روسيه:آمريكا ناقض قوانين بين المللي است
دوماي روسيه روز گذشته طي بيانيه اي آمريكا را به ناديده گرفتن مداوم قطعنامه هاي ضد تحريم مجمع عمومي سازمان ملل براي كوبا و نقض قوانين بين المللي متهم كرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از ريانوستي، نمايندگان پارلمان روسيه از جامعه جهاني خواستند تا تحريمهاي اقتصادي آمريكا عليه كوبا را متهم كنند و خواستار كمك به كوبا شدند.

اخيرا توفانهاي گوستاو و آيك پنج ميليارد دلار براي كوبا خسارت به بار آورد، اما كاخ سفيد تاكيد كرده كه تحت هيچ شرايطي تحريمهاي خود را لغو نخواهد كرد.

دوماي روسيه بيانيه اي را در اين باره به پارلمانهاي كشورهاي عضو سازمان ملل و سازمان پارلماني بين المللي ارسال كرد.

اين بيانيه آمريكا را به ناديده گرفتن مكرر قطعنامه هاي ضد تحريم مجمع عمومي سازمان ملل طي 16 سال گذشته، نقض اصول قوانين بين المللي، منشور سازمان ملل و تجارت آزاد بين المللي متهم مي كند.

نمايندگان روسي اعلام كردند كه ادامه اين تحريمها عليه كوبا پيامدهاي ناگواري براي اين كشور به ويژه در زمينه بهداشت، آموزش، فرهنگ، علوم، حمل و نقل، توليد برق و كشاورزي خواهد داشت.

آمريكا و كوبا از زمان انقلاب كوبا در سال 1959 كه در آن فيدل كاسترو قدرت درا به دست گرفت دچار اختلاف شدند و آمريكا 46 سال است كه تحريم هاي خود عليه اين كشور را تمديد مي كند.
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن