تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816467384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس شاخه جوانان جبهه مشاركت :‌بايد به قواعد و اصول ائتلافي پايبند باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس شاخه جوانان جبهه مشاركت :‌بايد به قواعد و اصول ائتلافي پايبند باشيم


تهران- خبرگزاري كار ايران
رئيس شاخه جوانان جبهه مشاركت ايران تاكيد كرد: اگر قرار است اصلاح‌‏طلبان با كانديدايي واحد به ميدان بيايند ‌بايد به قواعد و اصول ائتلافي پايبند باشند.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، شهاب طباطبايي در مراسم افتتاح ستاد ملي جوانان حامي خاتمي در استان خراسان رضوي با گرامي‌‏داشت ياد محمدعلي سعدايي، عضو تازه درگذشته حزب مشاركت اظهار داشت: بي‌‏ادعا، صادقانه و پرتلاش تا آخرين لحظات عمر پربركتش منشا آثار و بركات فراوان بود.
وي با اشاره به اينكه مي‌‏خواهم از ستاد ملي جوانان بگويم، تصريح كرد: از جواناني مي‌‏گويم كه امروز اينجا يا در هر نقطه ديگري از ايران عزيز گردهم آمده‌‏اند تا براي ادامه و پويايي راه و انديشه‌‏اي كه آن را درست مي‌‏دانند و بهترين راه نجات كشور است، به تبليغ و فعاليت بپردازند.جواناني كه تعقل و دورانديشي را جايگزين احساسات و تعصبات كرده‌‏اند تا با نسل قبل از خود متفاوت باشند.
وي افزود: جواناني كه قرار نيست هرچه را، حتي خوشايند و اغواءكننده شنيدند، بي‌‏دليل و استدلال بپذيرند،‌جواناني كه تفاوت استدلال و توجيه را مي‌‏فهمند و اين هم يكي از عمده تفاوت‌‏هاي آنان با نسل گذشته است.جواناني كه اين بار قرار است به راستي در تصميم‌‏گيري‌‏ها شركت كنند تا آنچه تاكنون بر ما گذشته، تكرار نشود. جواناني كه مي‌‏توانستند و مي‌‏توانند بيش از آنچه بعضي‌‏ها تصور مي‌‏كنند موثر و مفيد باشند، حالا تصميم‌‏گرفته‌‏اند خودشان،‌خودشان را باور كنند و تاثيرگذاري‌‏شان را به رخ بكشند.
طباطبايي اظهار داشت: ‌هر سخن يا تحليلي از جانب دوستان، دلسوزان و منتقدان اصلاحات كه به مشكلات و نواقص اصلاح‌‏طلبي اشاره مي‌‏كند را خطي از جانب مخالفان خود ندانيم، به دليل آنكه ممكن است بيان اشتباهات گذشته يا پذيرش خطاهايمان بهانه‌‏اي به دست دشمن يا رقيب بدهد، كمتر به آن نپردازيم.
رئيس شاخه جوانان جبهه مشاركت ايران اسلامي در ادامه با تاكيد بر اينكه ‌اگر انحصارطلبي و تك‌‏صدايي ناپسند و مذموم است كه هست، ما نيز نبايد به آن دچار شويم،خاطر نشان كرد: اگر قرار است اصلاح‌‏طلبان با كانديدايي واحد به ميدان بيايند، تا آنچه در تير 84 بر سر اين كشور آمد تكرار نشود، ‌بايد به قواعد و اصول ائتلافي پايبند باشيم. اينكه هركس از اصلاح‌‏طلبان جز كانديداي مورد علاقه ما وارد صحنه شد او را تخريب و تخطئه كنيم، مگر چيزي جز انحصارطلبي و قدم گذاشتن در راه كساني است كه راه و روش شان را نمي‌‏پسنديم؟
طباطبايي با بيان اينكه ما هم قبول كنيم، كه اشتباه مي‌‏كنيم و تلاش كنيم كه در دام اشتباه نيافتيم، تصريح كرد: اگر چنين شد با صداقت اشتباهمان را بپذيريم و درصدد جبران برآييم. گفتار و كردارمان با مردم صادقانه باشد،‌همه چيز را مطلق و يك‌‏جانبه نبينيم،‌چون كانديداي مورد علاقه‌‏مان را دوست داريم، چشم بر نواقص و اشتباهاتش نبنديم، اتفاقاً واقعيت را هرچند تلخ بيان كنيم،‌
وي ادامه داد: براي حل مشكل در حد توان راه‌‏حل و پيشنهاد ارايه كنيم. چشم بر واقعيات جامعه نبنديم و خود را در حلقه خودساخته‌‏اي از آنچه مطلوب‌‏مان است گرفتار نكنيم، به دور از جامعه به دور خود ننشينيم و نسخه‌‏هايي نپيچيم كه به كار خودمان هم نمي‌‏آيد.
وي با اشاره به برگزاري انتخابات رياست جمهوري در ‌هشت ماه آينده، اظهار داشت: دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از راه مي‌‏رسد و به دلايل فراوان، اهميتي بيش از انتخابات مشابه خود دارد.
طباطبايي مدعي شد: امروز كساني با جديت به كار خالي كردن جامعه از اعتماد و اطمينان مشغولند، تا همين اندك‌ ‏مانده سرمايه‌‏هاي اجتماعي را هم نابود كنند، و اين از خالي شدن صندوق ذخيره ارزي هم مهمتر است. كسي بايد بيايد كه نه به اتكاء جايگاه رياست جمهوري، بلكه به پشتوانه جايگاه خودش در ميان مردم و از كيسه اعتبار قبلي‌‏اش به ترميم و توليد سرمايه‌‏هاي اجتماعي اقدام كند. رئيس شاخه جوانان جبهه مشاركت گفت: آنكه اين روزها از او مي‌‏خواهند كه بيايد، بهتر از هر كسي مي‌‏داند كه ريسك اين سرمايه گذاري يعني خرج كردن از كيسه اعتبار و محبوبيت براي بازآفريني و توليد سرمايه اجتماعي، چقدر بالا رفته، مهمتر آنكه هنوز ضمانت‌‏كننده معتبري كه بازگشت اين سرمايه‌‏گذاري را تضمين كند، خودي نشان نداده است.
وي افزود: همچنين ضمانت در اختيار گذاشتن تسهيلات و امكانات مورد نياز در اين حوزه نيز بايد به حد كافي و مطمئن از همين حالا داده شود.
طباطبايي با بيان اينكه "مي‌‏گويند براي درمان قطعي و نه موضعي، بعضي وقت‌‏ها تنها عمل جراحي كارساز است" خاطر نشان كرد:
هنوز صداي فرياد و هياهوي مدعياني كه شعار توسعه سياسي را بي‌‏اعتنايي به وضعيت معيشت مردم و بي‌‏توجهي به اقتصاد مي‌‏دانستند در گوشمان است و حالا همه راضي‌‏اند كه وضعيت اقتصاد به موقعيت قبل از تير 84 برگردد، تحول و بهبود پيش‌‏كش.
وي ادامه داد: سعي و خطا براي پيكر نيمه جان و خسته جامعه ايران جايز نيست، تكرار تجربه‌‏هاي ناموفق و گزيده شدن از سوراخي تكراري هم خلاف ايمان، عقل و منطق است. معتقدم به جاي آنكه هر روز در باب ضرورت آمدن خاتمي بگوييم و بنويسيم ، يا از شرايط حساس كشور بگوييم كه ديگر هر بچه محصل دبستاني هم مي‌‏داند كه اوضاع از چه قرار است، همه آنها را كه دلسوز و نگران آينده ايران هستند، بدون در نظرگرفتن جناح و علاقه و سليقه به ميدان بياوريم تا شرايط مناسب حضور موثر خاتمي در مقام رئيس‌‏جمهوري اسلامي ايران را فراهم كنند و تضمين‌‏هايي معتبر با ضمانت اجرايي مطمئن بدهند.
طباطبايي تصريح كرد:افراد موثر و استخوان‌‏دار بازار كه اين روزها به حاشيه رانده شده‌‏اند، نيروهاي فعال سياسي از جناح‌‏هاي مختلف كه انتقادات و نظراتشان نه تنها شنيده نمي‌‏شود كه به سخره گرفته مي‌‏شود، مديران و كارشناسان توانمندي كه به سادگي با تصميمات خلق الساعه بركنار مي‌‏شوند يا به كناري مي‌‏روند و ... همه و همه مي‌‏توانند و بايد به ميدان بيايند و همه آنها كه در اين ميدان مي‌‏آيند، در حد توان بايد حوزه‌‏هاي اثرگذار را متوجه كنند كه اول حفظ ايران و بعد اصلاح نظام سياسي آن براي بقاء در گرو حضور و آمدن خاتمي است. حضوري كه كمترين جذابيتش براي خاتمي است، و بيشترين استفاده‌‏اش براي مجموعه نظام و كشور.
رئيس شاخه جوانان جبهه مشاركت ايران اسلامي در ادامه با تاكيد بر اينكه حوزه‌‏هاي قدرت و تاثيرگذار در كشور بايد پايبندي به اخلاق سياسي و سلامت در رقابت انتخاباتي را تعهد كنند، گفت: سلامت انتخابات را مطابق استانداردهاي جامعه جهاني و نه شاخص‌‏هاي خودساخته تضمين كنند. تضمين‌‏هايي موثق بدهند كه به جاي حمايت، كارشكني نمي‌‏شود، ضمانت دهند كه رسانه ملي بي‌‏غرض به انعكاس فعاليت‌‏ها و خدمات دولت بپردازد و البته نقد منصفانه و نظارت دلسوزانه اجازه بروز و ظهور داشته باشد، نقد و نظارتي كه در همه اركان حكومت جاري و ساري شود.
طباطبايي با بيان اينكه خدا كند روزي نرسد كه ديگر دير شده باشد،اظهار داشت: حق طبيعي مردم ايران است كه پس از 30 سال روي خوش آرامش و رفاه را ببينند. زندگي انساني حق مسلم مردم ايران است.
پايان پيام

كد خبر: 452288
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن