تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814675391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پديدآورندگان شعر و ادب فارسي تجليل مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پديدآورندگان شعر و ادب فارسي تجليل مي‌شوند
استادان شعر و ادب فارسي همزمان با شانزدهمين دوره هفته كتاب با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تجليل مي‌شوند.

به گزارش خبرگزاري مهر، اين مراسم كه از سوي موسسه خانه كتاب در هتل انقلاب تهران ترتيب داده شده ساعت 18 تا 20 روز 25 آبان‌ماه مصادف با روز كتاب و ادبيات، شعر و داستان‌نويسي برگزار مي‌شود.

اين موسسه در اين هفته همچنين پنجمين دوره جشنواره نقد كتاب را دوشنبه 27 آبان برگزار مي‌كند. در اين مراسم كه ساعت 30/17 تا 19 در سراي اهل قلم برگزار مي‌شود، محسن پرويز معاون امور فرهنگي وزير ارشاد حضور خواهد داشت.

تجليل از خادمان نشر، جشنواره كتاب و رسانه برتر و تجليل از خبرنگاران برتر حوزه كتاب از ديگر برنامه‌هاي موسسه خانه كتاب در اين دوره هفته كتاب است.

گردش علمي دانش‌آموزان تهراني در چاپخانه‌ها

خانه چاپ با هدف آشنايي دانش‌آموزان با فرآيند توليد كتاب تورهاي علمي را در شانزدهمين دوره هفته كتاب ايران برگزار مي‌كند. اين برنامه سه‌شنبه 21 آبان كه به روز كتاب، پديدآورندگان و خادمان نشر نامگذاري شده به اجرا درمي‌آيد.

همچنين در اين روز برگزاري دوره‌هاي آموزش حرفه‌اي نشر، برگزاري نشست هاي تخصصي مسائل توليد كتاب در ايران و مسابقه و نمايشگاه طراحي جلد كتاب پيش‌بيني شده است.

برگزاري كارگاههاي آموزشي مرجع‌شناسي، شيوه مطالعه، خاطره‌نوييي، نقد ادبي، نويسندگي و روش‌هاي ترجمه در تاريخ 21 آبان ،روز كتاب، پديدآورندگان و خادمان نشر و قصه‌گويي و بازي‌هاي سنتي در مدارس روز 26 آبان، روز كتاب، مدرسه، خانواده و دانش‌آموز از ديگر برنامه‌هاي دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي فرهنگ و كتابخواني در هفته كتاب است.

نمايش تصاوير 7 هزار نسخ چاپ سنگي در هفته كتاب

همزمان با شانزدهمين دوره هفته كتاب تصاوير 7 هزار جلد از كتابهاي چاپ سنگي از سوي موزه كتابخانه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي نمايش داده مي شود.

احسان الله شكرالهي گفت: كتابخانه مجلس شوراي اسلامي در قدم اول به انتشار فهرست كتابهاي چاپي و نسخ خطي خود در شبكه جهاني كرده است و همزمان با هفته كتاب تصوير 7 هزار جلد از كتابهاي چاپ سنگي خود را دردسترس عموم قرار مي دهد.

مدير روابط عمومي، امور بين‌الملل، موزه كتابخانه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: علاقمندان و پژوهشگران مي‌توانند براي ديدن و دانلود تصاوير كتابهاي چاپ سنگي به پايگاه اطلاع‌رساني كتابخانه مجلس www.majlislib.com مراجعه كنند.

بعد از نسخ خطي كتابهاي چاپي سنگي، نفيس ترين متون هستند. شانزدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران 21 تا 29 آبان ماه در تهران و سراسر كشور برگزار مي شود.
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن