تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815084876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبي؛ شما دليل ضعف دفاع پرسپوليس هستيد تنش در كنفرانس مطبوعاتي پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: قطبي؛ شما دليل ضعف دفاع پرسپوليس هستيد تنش در كنفرانس مطبوعاتي پرسپوليس
گروه ورزش؛ مصاحبه مطبوعاتي باشگاه پرسپوليس در روز پنجشنبه در حالي برگزار شد كه صحبت هاي داريوش مصطفوي عليه خبرنگاران ورزشي جلسه را از حالت عادي خارج كرد. پس از آنكه مديرعامل باشگاه پرسپوليس به خبرنگاران اعتراض كرد كه «شما براي كسي آبرو نمي گذاريد» خبرنگاران قصد ترك جلسه را داشتند كه با اصرار مدير روابط عمومي باشگاه، خبرنگاران براي ادامه جلسه در اتاق كنفرانس ماندند اما سوالي كه باعث عصبانيت مديرعامل پرسپوليس شد اين بود كه آيا شما از تصميم علي كريمي براي عدم حضور در تيم ملي حمايت كرديد؟ كه مصطفوي در پاسخ گفت؛ «برخي از شما خبرنگاران حتي براي يك نفر از كساني كه در ورزش كار مي كنند، آبرو نگذاشته بود من با تجربه زيادي كه در ورزش دارم به خوبي به اين مساله واقف هستم. هيچ مديري نمي تواند چنين حرفي بزند و از تصميم بازيكنش مبني بر عدم حضور در تيم ملي حمايت كند، چطور مي شود من چنين كاري را كرده باشم؟ من براي اين خبرگزاري كه چنين صحبت هايي را به دروغ از قول من منتشر مي كند، متاسفم. من بارها گفته ام بازيكنان پرسپوليس وظيفه دارند در هر شرايطي به تيم ملي كمك كنند.»

شايعاتي در مورد اينكه برادرزاده مديرعامل پرسپوليس به دنبال اسپانسر براي اين باشگاه است باعث شد مصطفوي در اين مورد نيز توضيحاتي ارائه كند. وي در اين باره مي گويد؛ «يكي از روزنامه ها نوشته است برادرزاده مصطفوي اسپانسر باشگاه پرسپوليس خواهد شد. بايد بگويم برادرزاده من 9 سال دارد و اين خبر كذب محض است. قول داده بودم اسپانسرهايي با رقم بالاتر براي تيم پرسپوليس جذب كنيم اما مذاكرات مختلفي با شركت هاي گوناگون صورت گرفت كه هر يك به دلايلي منتفي شد، البته در بحث درآمدزايي باشگاه ما صدا و سيما هم بايد فكري كند و درآمد مناسبي را بابت پخش بازي هاي ما پرداخت كند.» اختلاف در هيات مديره باشگاه پرسپوليس كه اين روزها يكي از مطالب روزانه مطبوعات و رسانه ها است مجدداً در جلسه مطبوعاتي مطرح مي شد. مديرعامل پرسپوليس اختلاف در هيات مديره را رد نمي كند و در اين باره مي گويد؛ «در يك هيات مديره ممكن است افراد با سليقه هاي مختلف كار كنند، اما اين اختلاف ها تنها در مورد خط مشي آنهاست و مشكل خاص ديگري كه منجر به اختلاف شود، نداريم. پست من در باشگاه پرسپوليس علاوه بر حضور در هيات مديره، مديريت باشگاه نيز است كه براساس آن هيچ كس اجازه دخالت در امور اجرايي باشگاه را ندارد و تنها تصميمات و اقدامات در اين زمينه با من است.

مصطفوي در مورد شايعه اخراج افشين قطبي پس از نتايج اخير پرسپوليس مي گويد؛ «قرارداد ما با افشين قطبي دو ساله است و او به هيچ وجه تا پايان اين مدت از سمت خود بركنار نمي شود و ما قصد خداحافظي با او را نداريم. من هرگونه شايعه در اين زمينه را تكذيب مي كنم و اعلام مي كنم ما قصد داريم از توانمندي هاي او براي رشد تيم پرسپوليس استفاده كنيم.»

افشين قطبي با اعتمادبه نفس خاصي روي صندلي مقابل خبرنگاران نشسته است. هرچند شايعاتي پيرامون بركناري اش مطرح است اما او بدون توجه به آنچه خارج از باشگاه پرسپوليس مي گذرد در پاسخ به انتقادها مي گويد؛ «به خوبي شرايط تيم بزرگي چون پرسپوليس را درك مي كنم و مي دانم در تيم هاي بزرگ جابه جايي چگونه است. اين تيم متحول شده است و براي هماهنگي بيشتر نياز به فرصت و زمان دارد. من به شما قول مي دهم تيم پرسپوليس امسال حداقل با كسب 70 امتياز قهرمان ليگ برتر شود، شايد بگوييد سال گذشته اين قول را با كسب 75 امتياز داديد كه در اين باره بايد بگويم آن پنج امتياز را به خاطر كسر امتيازهاي احتمالي فيفا از پرسپوليس يا ناداوري ها در ادامه مسابقات ليگ كم كردم.» ضعف هاي خط دفاعي پرسپوليس يكي از معضلات تيم است. تقريباً همه مي دانستند يكي از پرسش هاي احتمالي همين باشد. سرمربي پرسپوليس در مورد ضعف هاي دفاعي اين تيم مي گويد؛ «پس از بازي با ابومسلم وقتي آدم هاي پير و جوان مختلفي مرا ديدند از بازيكنان و عملكرد ما تعريف كردند اما تنها مساله نگران كننده براي آنها بحث دفاع تيم بود كه فكر مي كنم شما خبرنگاران با پررنگ كردن اين مساله باعث به وجود آمدن چنين ذهنيتي شده ايد اما بايد توجه داشت همين دفاع سال گذشته توانست در قهرماني تيم پرسپوليس تاثير زيادي داشته باشد. ما نبايد تنها پس از يك نتيجه ضعيف تا اين حد مدافعان تيم مان را زير سوال ببريم و به آنها توهين كنيم زيرا بايد به تيم قهرمان فصل پيش احترام بگذاريم و به صورت عمقي عملكردشان را در نظر بگيريم.»

پس از اين اظهارات است كه برخي خبرنگاران از هم مي پرسند اگر آنها ضعف دفاعي پرسپوليس را نمي نوشتند كسي متوجه آن نمي شد.گل نزدن مهاجمان خارجي پرسپوليس يكي ديگر از معضلات اين تيم است. قطبي كه تا حدودي با اين امر موافق است شرايط خط حمله تيمش را چنين توضيح مي دهد؛ «سال پيش محسن خليلي براي ما بسيار خوب گلزني مي كرد اما ما امسال مهاجمان بيشتري داريم كه به كيفيت آنها هم مطمئنيم و تنها بايد منتظر گذشت زمان بود تا آنها تمركز لازم را براي گل زدن به دست آورند. تيم ما موقعيت هاي زيادي به دست مي آورد اما به گل تبديل نمي شود و اين باعث افت روحي آنها شده است.»
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن