تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816428494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبي: با 70 امتياز قهرمان ليگ برتر مي شويم ‌


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: قطبي: با 70 امتياز قهرمان ليگ برتر مي شويم ‌


گروه ورزشي - سرمربي تيم فوتبال پيروزي اين تيم را داراي شخصيت قهرماني خواند و مدعي شد كه سرخپوشان اين فصل با كسب 70 امتياز عنوان قهرماني ليگ برتر را از آن خود خواهد كرد.‌
افشين قطبي در نخستين نشست خبري باشگاه پيروزي با بيان اينكه ايمان به خدا، دانش و تلا‌ش از عوامل موفقيتش بوده است گفت: موفقيت سال گذشته پيروزي به خاطر تكيه به اين سه عامل بوده است و من مطمئنم پس از هر شكست با تلا‌ش و دانش و ايمان مي توان به موفقيت رسيد.
وي اضافه كرد: امسال سال جديدي براي پيروزي است كه مشكلا‌ت خاصي دارد زيرا تجربه نشان داده تيم قهرمان فصل گذشته براي تكرار قهرماني با مشكلا‌ت ويژه‌اي مواجه خواهد شد اما بازيكنان من و تيم پيروزي دل شير دارند و از مديرعامل، كادر فني، كادر پزشكي تا بازيكنان همگي مغز فوتبال دارند كه در نهايت تلفيق اين دو موضوع پيروزي را داراي شخصيت و رفتار قهرماني كرده است.
سرمربي تيم فوتبال پيروزي همچنين با بيان اينكه هر لحظه كه با پيروزي هستم با داشتن ويژگي‌هاي منحصربفرد اين تيم از آن لذت مي برم، خاطرنشان كرد: من هدفي بالا‌تر از قهرماني دارم و اميدوارم با كمك مردم، هواداران، مديريت و كادر فني و بازيكنان به آن دست يابيم.هدف ما اين است فوتبالي بازي كنيم كه در كنار موفقيت، همه از تماشاي آن لذت ببرند. هر لحظه هيجان در بازي وجود داشته باشد و ما در هر بازي متفاوت از گذشته برنامه‌هاي جديدي به تيم القا كرده و در مسابقات به نمايش بگذاريم.
قطبي با تشريح برنامه تيم فوتبال پيروزي در فصل جاري افزود: امسال ما مي‌خواهيم حمله كنيم و بازي سراسر هجومي را به نمايش بگذاريم كه اين موضوع باعث مي شود تا حدودي بازتر از گذشته بازي كنيم. تيم‌ها هم سعي مي كنند با استفاده از توپ‌هاي بلند و سرعتي با عبور از خط دفاع و‌هافبك ما به گل برسند.
وي ادامه داد: متاسفانه در فوتبال ما مدافعان از روش سنتي براي دفاع استفاده مي كنند. آنها زماني كه توپ را از دست مي دهند به عقب مي آيند اما در فوتبال مدرن از همان نقطه كه توپ از دست رفت، دفاع شروع مي شود. البته مدافع ايراني عادت كرده است كه يارگيري تك به تك داشته باشد اما ما در اين مدت سعي كرده ايم دفاع منطقه اي را كه بسيار ساده و مفيد تر است به آنها آموزش دهيم.
سرمربي تيم فوتبال پيروزي افزود: ما دفاعي مي خواهيم كه بازيسازي كند نه به اين فكر كند كه دفاع يعني لگد زدن، تكل زدن و دفع كردن بي مورد توپ. ما دفاعي مي خواهيم كه دو پا باشد و يا از دو پا بتواند استفاده كند زيرا براي رسيدن به هدف بزرگ‌مان كه قهرماني آسياست بايد بازي سازي را از آخرين نقطه تيم خود آغاز كنيم كه اين موضوع اهميت حرفه‌اي را نمايان مي كند.
قطبي افزود: امسال هم قول قهرماني پيروزي با 70 امتياز را مي دهم البته نمي گويم 76 امتياز زيرا ممكن است دوباره فيفا 6 امتياز را از ما كم كند يا داوران پنالتي‌هاي ما را نگيرند اما قطعا ما امسال قهرمان خواهيم شد و قدم‌هاي بزرگي را براي كسب عنوان قهرماني در آسيا برمي داريم.
سرمربي تيم فوتبال پيروزي در خصوص نحوه برخوردش با رسانه‌ها و تغييراتي كه در ادبيات و نوع بيانش ايجاد شده است، گفت: ادبيات من عوض نشده است بلكه پس از بازي با ذوب آهن با توجه به اينكه سرباز مردم و باشگاه پيروزي هستم احساس كردم بازيكنان از مشكلا‌ت بوجود آمده ناراحت هستند. ما در سه بازي پشت سرهم پنج پنالتي‌مان گرفته نشد و چند پنالتي عليه ما اعلا‌م شد و تمام اينها را يك ظلم به باشگاه وهوادارانش مي دانستم و طبق وظيفه‌ام سعي كردم با اين برخورد نشان دهم بعضي از مسائل صحيح نبوده و با حمايت ازبازيكنانم زمينه را براي موفقيت‌هاي بعدي فراهم كنم.
قطبي افزود: هميشه به داوران احترام مي گذارم اما بعضي وقت‌ها آنها هم اشتباه مي كنند كه اين اشتباهات مي تواند لطمات جبرات ناپذيري را به يك تيم وارد كند.
وي در خصوص جذب رحمان رضايي تاكيد كرد: من شنيده‌ام او دوست دارد پس از سال‌ها به ايران باز گردد و براي پيروزي بازي كند اما در اين بين مشكلا‌تي وجود دارد. يك جاي خالي در فهرست‌مان داريم. الونگ هم به علت مصدوميت هنوز نامش در فهرست تيم قرار نگرفته است. علا‌وه بر اين رحمان رضايي 33 سال سن دارد و 7 ماه هم است كه درهيچ كجا بازي نكرده است. گرچه وي بازيكني خوب، بين المللي و با تجربه است.
سرمربي تيم فوتبال پيروزي در اين خصوص تاكيد كرد: ما براي جذب يك بازيكن از بين الونگ و رضايي بايد بيشتر فكر كنيم و با منطق و حوصله بيشتر در خصوص جذب يكي از آنها يا استفاده قانوني همزمان از اين دو بازيكن برنامه ريزي كنيم. ‌
وي در خصوص سفرهايش به دوبي اظهار داشت: ما بيشترين ساعت كاري خود در ايام هفته را صرف آماده سازي تيم مي كنيم و به همين دليل براي تفكر بيشتر به آرامش نياز داريم. در اين شرايط مربيان بزرگ مانند كلينزمان، گاس هيدنگ و... از كمترين فرصت براي آرامش و تفكر استفاده مي كنند. من هم اگر در تهران بمانم به خاطرعلا‌قه و مهمان‌نوازي تماشاگران هر جايي كه مي روم مجبورم يا در خصوص تيم صحبت كنم و يا عكس و امضا بدهم. از اين موضوع ناراحت نيستم اما آرامشم از بين رفته و نمي توانم براي رسيدن به اهداف تاكتيكي‌ام تمركز كنم.
سرمربي تيم فوتبال پيروزي با بيان اينكه تيمي كه مي خواهد قهرمان شود نبايد درشش بازي متوالي گل نخست را دريافت كند، افزود: اين مشكل به تمركز بازيكنان بازمي گردد و صد درصد اين انتقاد را قبول دارم زيرا ما به عنوان قهرمان ليگ نبايد در هر بازي بيش از يك گل بخوريم.
مربي پيشين تيم ملي كره جنوبي در خصوص اين موضوع كه چرا همانند گذشته انرژي مثبتي ندارد، اظهار داشت: دو بار سرما خوردگي در طي 40 روز در من تاثير منفي زيادي گذاشته است. همچنين اين سرما خوردگي بازيكنان من را هم تحت تاثير قرار داده است كه اميدوارم هر چه زودتر اين بيماري از بين بازيكنان برطرف شود ضمن اينكه من همچنان روحيه و انرژي بالا‌يي براي موفقيت دارم. ‌
قطبي در خصوص انصراف علي كريمي از حضور در اردوي تيم ملي اظهار داشت: كريمي توانايي‌هايش را بارها نشان داده و من زماني كه در اواخر دهه 90 مربي كره بودم در بازي پيروزي مقابل سامسونگ عملكرد اين بازيكن را ديده بودم. كريمي واقعا نابغه و جادوگر فوتبال ايران است كه سطح بازي اش بسيار بالا‌تر از بازيكنان ايراني است و حضورش درتمرينات تلا‌ش و انرژي خاصي به ساير بازيكنان مي دهد. صد درصد وي مي تواند به تيم ملي كمك كند و من هم همانند مردم ايران دوست دارم به تيم ملي بازگردد.
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن