تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در شماره 16 فصلنامه 15خرداد منتشر شد بررسي و نقد كتاب خاطرات آخرين مأمور موساد در رژيم پهلوي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در شماره 16 فصلنامه "15خرداد" منتشر شد بررسي و نقد كتاب خاطرات آخرين مأمور موساد در رژيم پهلوي
در شانزدهمين شماره فصلنامه تخصصي "15خرداد"، كتاب "شيطان بزرگ، شيطان كوچك" شامل خاطرات آخرين مأمور اطلاعاتي موساد در ايران، نوشته "العيزر تسفرير" (گيزي) در مطلبي با عنوان"بيگانه‌اي ميان ما"، توسط "عليرضا سلطانشاهي" نقد و بررسي شده است.


گيزي، نويسنده كتاب "شيطان بزرگ، شيطان كوچك"، روابط ايران و رژيم صهيونيستي در دوره پهلوي را روابطي مي‌داند كه هنوز داستان آن بطور كامل بيان نشده و بايستي ايامي سپري شود تابتوان به جنبه هاي گوناگون آن پرداخت.
بر اساس اين گزارش،"مظفر نامدار"، سردبير فصلنامه 15خرداد در سرمقاله اين شماره، دهه چهارم انقلاب ‌اسلامي را دهه بازگشت به آرمان‌هاي آزادي، عقلانيت، معنويت و عدالت معرفي كرده است.
"از مجاهدت در راه خلق تا خيانت به خلق" عنوان ديگري در اين فصلنامه است كه به اقدامات تروريستي منافقين در تابستان 1360پرداخته است.
"اولين شهيد انتقاد از غرب و غرب گرايي در ايران" نوشته منصور پور موذن و "تأملي پيرامون غرب شناسي انتقادي عالمان شيعه" به اهتمام علي علوي سيستاني، از جمله مقالات شانزدهمين شماره فصلنامه‌ "15خرداد" هستند.
متن خطابه‌اي از آيت‌الله سيد "ابوالقاسم كاشاني" در باره فلسطين اشغالي، به عنوان يك سند تاريخي، در شانزدهمين شماره فصلنامه تخصصي "15خرداد" منتشر شده است.
شماره 16 فصلنامه "15خرداد" با صاحب امتيازي و مدير مسوولي سيد "حميد روحاني" و سردبيري "مظفر نامدار" در 426 صفحه و با بهاي 15هزار ريال به همت بنياد تاريخ پژوهي ايران معاصر عرضه شده است.
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن