تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817783881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشين قطبي در نشست خبري: پرسپوليس با70 امتياز قهرمان مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: افشين قطبي در نشست خبري: پرسپوليس با70 امتياز قهرمان مي شود
افشين قطبي گفت: پرسپوليس امسال حداقل با كسب 70 امتياز قهرمان ليگ برتر مي شود.
به گزارش ايسنا، نشست خبري باشگاه پرسپوليس تهران ظهر پنج شنبه با حضور داريوش مصطفوي مديرعامل و افشين قطبي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس و جمعي از اصحاب رسانه در مركز همايش هاي بين المللي رايزن برگزار شد.
"افشين قطبي" گفت: هميشه سعي كردم برپايه ايمان به خدا و نور و هم چنين دانش و تلاش كارهايم را انجام دهم، چراكه معتقدم خيلي از انسان ها پس از چندبار شكست، تسليم مي شوند اما هميشه كساني موفق هستند كه تلاش و ايمان پشتكار دارند و با جديت مي جنگند. به خوبي مي دانم كه دنيا عوض شده و حتي اكنون جوانان ما مي خواهند تنها با برداشتن يك قدم به بالاترين سطوح برسند اما، با تجربه اي كه دارم به آنها مي گويم كه موفقيت جز با صبر، ايمان و تلاش حاصل نمي شود كه نمونه اش تيم پرسپوليس سال گذشته بود كه ما با آن قهرمان ليگ برتر شديم.
وي افزود: امسال هم تيم خوبي داريم اما تا حدود زيادي متفاوت تر از گذشته است; تجربه نشان داده قهرماني در دوسال متوالي بسيار سخت است اما، من دوست دارم كه پرسپوليس موفق به انجام اين كار در مقطع كنوني شود چراكه اين تيم دل شير و مغز فوتبال دارد و همه دست اندركاران آن از هيات مديره و مديريت گرفته تا كادرفني، پزشكان و بازيكنان تيم شخصيت و رفتار قهرماني دارند كه اميدوارم در ليگ امسال به اين مهم دست يابيم.
قطبي ادامه داد: البته نكته بسيار مهمي كه سعي كردم امسال به آن توجه ويژه داشته باشم، تنها قهرماني در جام هاي مختلف نيست، چراكه دوست دارم تيمي را بسازيم كه حتي با رفتن قطبي و يا مديران اين تيم بتواند در يك چارچوب و فوتبال حرفه اي ادامه مسير بدهد.
وي گفت: من سعي كردم كه پرسپوليس امسال بتواند با يك نگرش جديد فوتبالي همراه با هيجان و ايجاد موقعيت هاي بسيار، بازي كند. مطمئنا هدف ويژه ما اين خواهد بود كه سطح فوتبال پرسپوليس را حتي فراتر از ليگ برتر ببريم و كاملا بين المللي بازي كنيم، شايد در اين مسير تاوان برخي چيزها را هم بدهيم كه از جمله آن مسابقات اخير است كه به حريفان فرصت گل زني مي دهيم.
وي گفت: بدون شك پيداكردن يك چارچوب درست و با كيفيت براي فوتبال پرسپوليس در آينده براي اين تيم مثمرثمر خواهد بود و مي تواند با قهرماني در جام هاي مختلف دل هواداران و مردم با عشق و با احساس ايران را خوشحال كند.
در ادامه اين نشست خبرنگاران سوالات مختلفي را از مديرعامل و سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پرسيدند.
در ابتدا افشين قطبي درباره تزلزل خط دفاع پرسپوليس در چند مسابقه اخير پاسخ داد: پس از بازي با ابومسلم انسان هاي پير و جوان مختلفي وقتي مرا مي ديدند از بازيكنان و عملكرد ما تعريف مي كردند اما، تنها مسئله نگران كننده براي آن ها بحث دفاع تيم ما بود كه فكر مي كنم شما خبرنگاران با پررنگ كردن اين مسئله باعث به وجود آمدن چنين ذهنيتي شده ايد اما، بايد توجه داشت كه همين دفاع سال گذشته توانست در قهرماني تيم پرسپوليس تاثير زيادي داشته باشد.
وي ادامه داد: ما هم چنين با مشكلاتي از جمله نيامدنITC فرانك آتسو در بازي هاي ابتدايي ليگ، بيماري برخي از بازيكنان ديگر و مصدوميت مسعود زارعي همراه بوديم حتي يك سرماخوردگي بسيار شديدي پيش از بازي با استقلال وارد تيم ما شد كه متاسفانه هنوز هم از جمع تيم ما بيرون نرفته است. معتقدم وقتي دفاع تيم خوب عمل نمي كند، كل تيم از خط حمله تا دروازه بان در آن سهيم هستند. دفاع مربوط به كل تيم است و نبايد تنها مدافعين را زير ميكروسكوپ قرار دهيم، وقتي شما فوتبال هجومي و زيبا بازي مي كنيد و سعي مي كنيد باز بازي كنيد، فضاهاي مختلفي براي حريف ايجاد مي شود كه بتواند ايجاد موقعيت كند. در دفاع هاي سنتي ايران بازيكنان تك به تك مهاجمان حريف را كنترل مي كنند كه من اين مسئله را قبول ندارم و ما سعي كرديم با يك برنامه ريزي اساسي روي دفاع فضايي متمركز شويم، اين سبك از بازي در بسياري از تيم هاي بزرگ دنيا و فوتبال حرفه اي جهان ارايه مي شود اما، نتيجه بخش بودن آن بدون شك مستلزم گذشت زمان است.
وي افزود: ما نبايد تنها پس از يك نتيجه ضعيف تا اين حد مدافعين تيم مان را زير سوال ببريم و به آن ها توهين كنيم، زيرا بايد به تيم قهرمان فصل پيش احترام بگذاريم و به صورت عمقي عملكردشان را در نظر بگيريم.
قطبي گفت: در ايران پس از يك شكست، همه چيز عوض مي شود و هواداران بسيار آشوب گر مي شوند. خيلي ها به فكر تغيير و تحولات در تيم هستند و حتي مي گويند بايد مدافعين جديد بخريم اما، باور كنيد فوتبال به صبر نياز دارد و با گذشت زمان و تمركز روي برنامه هاي طرح ريزي شده مي توان نتايج مثبتي گرفت.
قطبي هم چنين در پاسخ به سوال ديگري مبني بر عدم گل زني مهاجمان متعدد اين تيم در بازي هاي مختلف و كم رنگ بودنشان در امر گل زني گفت: سال پيش محسن خليلي براي ما بسيار خوب گل زني مي كرد اما، ما امسال مهاجمين بيشتري داريم كه به كيفيت آن ها هم مطمئنيم و تنها بايد منتظر گذشت زمان بود تا آن ها تمركز لازم را براي امر گل زني به دست آورند. ما در بازي هاي اخير موقعيت هاي بسيار زيادي را روي دروازه حريفان ايجاد كرديم كه اين خاصيت تهاجمي فوتبال پرسپوليس را نشان مي دهد اما، وقتي گلي زده نشود مهاجمين دچار افت روحي مي شوند و مي بينند كه با آمار بسيارخوب ايجاد موقعيت، نتوانستند گل هاي زيادي را به ثمر برسانند. در اين مورد ما بايد روي اعتماد به نفس مهاجمين بيشتر كار كنيم و به آن ها فرصت دهيم تا روند صعودي منظمي پيدا كنند.
قطبي در اين لحظه با سوالي مبني بر دليل پايين بودن كيفيت بازي پائولو ديكارمو (مهاجم برزيلي تيم پرسپوليس) مواجه شد كه در اين باره گفت: پائولو يك بازيكن 21 ساله است كه از يك كشور كاملا متفاوت با ايران، وارد تيم پرسپوليس شده; شما خودتان را جاي اين بازيكن جوان بگذاريد كه وارد يك كشور و فضاي جديدي مي شويد. هنوز زبان بلد نيستيد، غذاها مختلف است و تنهايي هم شما را آزار مي دهد، ضمن اين كه بايد در فوتبال مختلفي مانند كشور خودتان بازي كنيد; هم چنين مدام تمرين كنيد اما، پيش از بازي با مسئله نيامدنITC و تاخير آن مواجه شويد. تمام اين مسائل همگي دست به دست هم مي دهد تا فشار زيادي به اين بازيكن جوان وارد شود اما به اين مسئله هم بايد توجه داشت كه او در فرصت كوتاهي كه مقابل استقلال به دست آورد چندين مدافع اين تيم را به خود مشغول كرد كه نتيجه اش آزادشدن كريم باقري و به ثمررسيدن گل پرسپوليس بود، او حتي پيش از بازي با ابومسلم با گم شدن لوازم ورزشي اش از جمله كفش فوتبالش مواجه شد كه اين مسئله هم باعث پايين آمدن كيفيت بازي او مقابل ابومسلم شد. او مجبور شد با كفش كريم باقري به ميدان برود اما، با اين حال يك پاس گل داد و چندين موقعيت هم ايجاد كرد. بايد قبول كنيم كه وقتي اين مهاجم هنوز بيش از 65 دقيقه براي ما بازي نكرده است نبايد فوتبال او را اين طور ارزيابي كنيم، من به شما قول مي دهم كه ديكارمو در پايان فصل با خصوصيات منحصر به فردي كه دارد و حس بالاي گل زني اش، بيش از 10 گل را براي پرسپوليس به ثمر خواهد رساند; من همين نظر را درباره ابراهيم توره نيز دارم.
وي افزود: بسياري از هواداران فوتبال در ايران فكر مي كنند كه بازيكنان برزيلي تنها بايد خاصيت تكنيكي و دريبل زدن داشته باشند اما، ما ديكارمو را بدين منظور به پرسپوليس آورديم كه با قد بلند خود و شرايط فيزيكي اش حس بالاي گل زني دارد. در تيم ما شايد علي كريمي بتواند پنج بازيكن را با دريبل از پيش رو بردارد و يا ايوان پتروويچ پاس هاي معجزه آسايي به مهاجمين بدهد. ما بايد جلوي دروازه حريف بازيكناني داشته باشيم كه خاصيت بالاي گل زني داشته باشند، از اين رو فكر مي كنم ديكارمو شرايط خوبي در اين زمينه دارد.
قطبي هم چنين درباره وضعيت مهاجمين تيم اش ادامه داد: وقتي خارج از ايران بودم متوجه شدم كه تيم پرسپوليس ابراهيم توره را به خدمت گرفته و همين طور خليلي و نيكبخت هم قراردشان را تمديد كردند; اضافه بر اين ها با شناختي كه از فرهاد خيرخواه داشتم تصور مي كردم كه نياز به مهاجم در تيم پرسپوليس تا حدودي مرتفع شده، ضمن اين كه ديكارمو را هم به جمع تيم پرسپوليس اضافه كرديم. با اين تفاسير نبايد وضعيت گل زني ما دچار بحران شود. من به خوبي مي دانم كه بازيكنان خارجي وقتي در يك فضاي متفاوت بازي مي كنند، چه فشاري را متحمل مي شوند. آن ها نياز به زمان دارند تا كيفيت واقعي بازي شان را به نمايش بگذارند لذا فكر مي كنم مهاجمين ما در آينده شرايط بسيار موفقي خواهند داشت كه با اضافه شدن محسن خليلي ديگر مشكلي در اين زمينه حس نمي شود.
سرمربي تيم پرسپوليس هم چنين درباره روند آتي تيم اش در مسابقات ليگ برتر گفت: به خوبي شرايط تيم بزرگي چون پرسپوليس را درك مي كنم و مي دانم در تيم هاي بزرگ جابه جايي ها چگونه است، سال گذشته تيم استقلال به دليل نتايج ضعيف سه مربي عوض كرد و اين وضعيت را در پرسپوليس هم درك مي كنم اما، بايد قبول كنيم كه در دو بازي اخير وقتي تنها چهار يا پنج بازيكن از فصل پيش براي ما بازي مي كنند، اين تيم جديد شده است و براي هماهنگي بيشتر نياز به فرصت دارد، من به شما قول مي دهم كه تيم پرسپوليس امسال حداقل با كسب 70 امتياز قهرمان ليگ برتر مي شود. شايد بگوييد سال گذشته اين قول را با كسب 75 امتيار داديد كه در اين باره بايد بگويم آن پنج امتياز را به خاطر كسر امتيازهاي احتمالي فيفا از پرسپوليس و يا ناداوري ها در ادامه مسابقات ليگ كم كردم.
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن