تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816776394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پايتخت
گذر تعداد مسافران خط دوم اتوبوس هاي تندرو از مرز 200 هزار نفر

پس از گذشت چهار ماه از بهره برداري آزمايشي مسير اتوبوسراني آزادي -خاوران، تعداد مسافران دومين خط اتوبوس هاي تندرو از مرز 200 هزار نفر در روز گذشت. به گزارش مهر، معاونت حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران اعلام كرد: به دنبال تجربه موفق نخستين سامانه تندروي اتوبوسراني كه شرق و غرب تهران را به هم متصل كرد و با استقبال قابل توجه شهروندان روبه رو شد،دومين خط اتوبوس هاي تندرو به طول 18 كيلومتر در روز 28 خرداد ماه سال جاري در مسير ميدان آزادي - پايانه اتوبوسراني خاوران به صورت آزمايشي مورد بهره برداري قرار گرفت. براساس اين گزارش، در اين خط كه بار سنگين جابجايي شهروندان ساكن در جنوب شهر را كه به موجب آمارهاي ترافيكي بيشترين رفت و آمد به غرب تهران را دارند به دوش مي كشد ، سه عامل ايمني ، رفاه و سرعت مورد توجه قرار گرفته است.

برگزاري نخستين اجلاس
شهرداران آسيايي در برج ميلاد

نخستين اجلاس شهرداران پايتخت ها و كلان شهرهاي آسيايي 29 و 30 آبان به ميزباني شهرداري تهران در سالن همايش هاي برج ميلاد برگزار خواهد شد. به گزارش فارس، اين همايش با شعار «آسيا براي شهروندان; همگرايي براي زندگي بهتر» و با هدف تحقق مقاصد مجمع پارلماني يعني ترويج صلح دائم و همكاري سازنده ميان دولت ها و مردم آسيا، تقويت روابط دوستانه ميان كشورهاي آسيايي، فراهم كردن زمينه توسعه پايدار، براي اين كشورها در عرصه هاي اقتصادي، اجتماعي، علمي و فناوري برگزار مي شود.
پخش 216 هزار تن آسفالت
در سطح معابر شمال شرق تهران

معاون فني و عمراني شهرداري منطقه چهار گفت: از ابتداي سال جاري تا كنون بيش از 216 هزار تن آسفالت در مساحتي بالغ بر يك ميليون و 620 هزار مترمربع در سطح معابر منطقه پخش شد. به گزارش مهر، مهندس جواد ميرزاقلي افزود: به منظور تسريع در آمد و شد خودروها و افزايش ضريب ايمني تردد در سطح معابر، آسفالت اساسي، روكش دستي و مكانيزه و مرمت نوارهاي حفاري با جديت از سوي ادارات فني تحت نظر اين معاونت، در دست اقدام قرار گرفت.

افزايش شكايات مردم
از آژانس هاي مسافرتي

معاون دادستان و سرپرست دادسراي ويژه فرودگاه هاي تهران از افزايش شكايت از آژانس هاي مسافرتي خبر داد. ترحم اسديان در گفت وگو با مهر افزود: اخيرا موارد متعددي در ارتباط با شكايت از آژانس هاي مسافرتي به دادسرا اعلام شده كه در حال بررسي است. معاون دادستان و سرپرست دادسراي ويژه فرودگاه هاي تهران تصريح كرد: موارد شكايت از آژانس ها در حال افزايش است و اميدواريم سازمان ميراث فرهنگي به دنبال فكر اساسي براي برخورد با اين آژانس ها باشد.

680 زن; نگهبانان محله هاي تهران

رئيس مركز انتظام ناجا از كاهش 80 درصدي جرائم در محلات تهران در 6 ماهه نخست امسال نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: 680 نفر از نگهبانان محله هاي تهران زن هستند. به گزارش فارس، سرهنگ محمد حسيني در سومين همايش تخصصي كاربري پليس پيشگيري ناجا در جمع خبرنگاران گفت: براساس برنامه چهارم دولت جمهوري اسلامي ايران و بر مبناي ماده 122 توسعه چهارم به منظور ايجاد امنيت عمومي، خصوصي و اجتماعي طرح استقرار نگهبان محله (مركز انتظام) ايجاد شد.
بهره برداري از پايانه تاكسيراني
در ضلع جنوبي ميدان رسالت

درسال نو آوري و شكوفايي و همزمان با افتتاح تقاطع غير همسطح بزرگراه رسالت با بزرگراه امام علي(ع)، پايانه تاكسيراني در ضلع جنوبي ميدان رسالت به نام سردار شهيد حسن خلجي به بهره برداري رسيد. به گزارش مهر، با توجه به گزارش واحد ارتباطات مردمي وانعكاس نظرات شهروندان مبني بر درخواست تاكسي و عدم رضايت از حمل و نقل مسافر توسط مسافربران شخصي و به منظور ايجاد نظم ترافيكي هر چه بيشتر و همچنين رفاه حال شهروندان، سازمان مديريتي و نظارت برتاكسيراني شهر تهران با همكاري شهرداري منطقه 8 اقدام به راه اندازي و افتتاح پايانه تاكسيراني شهيد حسن خلجي نمود. اين پايانه شامل 6 خط به شرح زير مي باشد:
1- ميدان رسالت - ميدان امام حسين(ع) - 2- ميدان رسالت - خيابان گلستان - 3- ميدان رسالت - چهار راه پارك وي - 4-ميدان رسالت - ميدان بسيج - 5- ميدان رسالت - ترمينال جنوب - 6- ميدان رسالت - ميدان بهارستان

اجراي طرح جهادي پاكسازي كوهستان
در تمامي فصول

مشاور شهردار تهران در امور محيط زيست گفت: طرح جهادي پاكسازي كوهستان به طور مداوم و در هر فصل در دامنه و ارتفاعات مناطق مشرف به كوهستان اجرا مي شود.
به گزارش مهر، مهندس محمدهادي حيدرزاده ديروز در مراسم اختتاميه پاكسازي كوهستان كه در دامنه هاي پارك جمشيديه برگزار شد، گفت: اين طرح با تاكيد شهردار تهران مبني بر پاكسازي اتفاعات دامنه هاي جنوبي البرز توسط شهرداري منطقه يك و ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري با هدف حفاظت از اكوسيستم كوهستان كه فرصت مناسبي در كنار تهران است و به عنوان منشا حركت آبهاي زير زميني است، اجرا شد.
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن