تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806655881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه‌نويي: نمي‌خواستم قداست تيم ملي و علي دايي از بين برود نگـرش بـازيكنـان استقلال مشكل دارد امروز همه چيز داشتيم به جز شانس


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: قلعه‌نويي: نمي‌خواستم قداست تيم ملي و علي دايي از بين برود نگـرش بـازيكنـان استقلال مشكل دارد امروز همه چيز داشتيم به جز شانس


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: امروز مقابل برق شيراز همه چيز داشتيم به جز شانس.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌امير قلعه‌نويي پس از تساوي يك بر يك استقلال مقابل برق شيراز در جمع خبرنگاران گفت: بازي بسيار خوبي بود و از بازيكنان تيم بسيار راضي هستم و به تمامي آنها خسته نباشيد مي‌گويم. معتقدم استقلال امروز تنها چيزي كه نداشت شانس بود، بازيكنان ما بسيار خوب و تاكتيكي كار كردند و موقعيت‌هاي زيادي نيز به دست آوردند اما باز هم در زدن ضربات آخر كم‌دقت بوديم. معتقدم امروز استقلال يكي از زيباترين بازي‌هايش در اين چند سال را انجام داد. تمامي بازيكنان فرامين تاكتيكي را به خوبي انجام دادند و ما تنها بدشانس بوديم.

قلعه‌نويي درباره نمايش ضعيف تيم برق شيراز نيز گفت: اين تيم برق نبود كه ضعيف بازي كرد بلكه استقلال بسيار قدرتمند بود و ما قدرت خود را از نظر تاكتيكي به حريف ديكته كرديم، از بازيكنان خواسته بوديم تا تيم برق را تحت فشار بگذارند و از يك سوم دفاعي بازيكنان اين تيم را مهار كنند تا برق اجازه پيدا نكند خود را به دروازه‌ استقلال برساند.

قلعه‌نويي درباره وقت تلف كردن بازيكنان تيم برق نيز گفت: دراين باره صحبت نمي‌كنم چرا كه محمد عباسي را دوست خود مي‌دانم.

امير قلعه‌نويي درباره ديدار امروز خود با علي دايي و آشتي كردن با سرمربي تيم ملي نيز گفت: من با علي دايي قهر نبودم كه بخواهم آشتي كنم، دايي افتخار فوتبال ايران است و دعا مي‌كنم او و تيم ملي ايران به جام جهاني صعود كنند. اما با توجه به اينكه علي دايي در يكي دو مصاحبه عنوان كرد كه من او را به تيم ملي دعوت نكردم براي روشن شدن ذهن دايي بايد توضيح دهم زماني كه هدايت تيم ملي را بر عهده گرفتم به برادر علي دايي زنگ زدم و گفتم كه مي‌خواهم با دايي صحبت كنم چرا كه من و علي دايي سه دوره در تيم ملي با يكديگر بوديم و نمي‌خواستم قداست تيم ملي و نيز علي دايي از بين برود كه برادر علي دايي به من گفت كه او در آمريكا به سر مي‌برد.

وي افزود: پس از گذشت 10 الي 15 روز بار ديگر شماره دايي را از افشين پيرواني گرفتم و با توجه به اينكه مي‌خواستيم اسامي تيم ملي را اعلام كنيم به برادر دايي زنگ زدم و به او گفتم ما مي‌خواهيم دو سه روز ديگر اسامي تيم ملي را اعلام كنيم و علي دايي تاكنون با ما تماس نگرفته است، قصد ما اين بود تا نشستي را با علي دايي برگزار كنيم تا قداست اين بازيكن از بين نرود اما برادر علي دايي گفت شما هر كاري مي‌خواهيد انجام دهيد و كاري هم به اين مسائل نداشته باشيد.

قلعه‌نويي افزود: درهر صورت براي علي دايي آرزوي موفقيت مي‌كنم و در جريان بازي هم زماني كه فهميدم دايي به ورزشگاه آمده است بلافاصله به تماشاگران پيغام دادم كه احترام علي دايي را حفظ كنند چرا كه به فكر تيم ملي ايران هستم و همچنين معتقدم بايد احترام پرافتخارترين فوتباليست ايراني را حفظ كنيم.

سرمربي استقلال در ادامه از خبرنگاران خواست كه سوال فني بپرسند.

قلعه‌نويي درباره سوال خبرنگاري درباره موثر بودن تعويض‌هايش نيز گفت: زماني كه فرهاد مجيدي به زمين مي‌آيد و براي تيم پنالتي مي‌گيرد ديگر چگونه مي‌توان گفت كه تعويض‌ها موثر نبوده است. ما تعويض كرديم تا فشار بر روي دروازه حريف را افزايش دهيم و به همين دليل با چهار مهاجم به دروازه برق شيراز حمله كرديم.

قلعه‌نويي سپس درباره اين سوال كه چرا پنالتي توسط يدالله اكبري زده شد و فرصت به بازيكن تازه واردي چون فرهاد مجيدي داده نشد نيز گفت: اگر پنالتي را به مجيدي مي‌دادم آن وقت مي‌گفتيد كه چرا به ديگر بازيكنان فرصت ندادم. پنالتي‌زن‌هاي تيم از قبل مشخص هستند و يدالله اكبري نيز روز بسيار خوبي داشت و هم در بازي خوب كار كرد و هم بهترين كاشته زن تيم بود. طبيعي بود كه پنالتي را او بزند البته پنالتي‌زن شماره يك تيم ما آرش برهاني و پنالتي‌زن شماره دو يدالله اكبري است، ما بر روي اين موضوع در تمرينات كار كرديم و طبيعي است به عنوان فردي كه در كنار بازيكنان هستم تشخيص دهم كه كدام بازيكن ضربه پنالتي را بزند.

قلعه‌نويي درباره تعويض يدالله اكبري نيز گفت: اكبري را تعويض كرديم تا پژمان منتظري به خط مياني برود و تعداد مهاجمان را افزايش دهيم. در هر صورت مهدي مهدوكيا در جام ملت‌هاي آسيا يك پنالتي را گل نكرد و خودش گفت كه اين تنها پنالتي بود كه در عمر فوتبالش گل نكرده است بنابراين نمي‌توان اين موضوع را كه چرا اكبري پنالتي‌اش را گل نكرده است تا اين اندازه بزرگ كرد.

وي خاطر نشان كرد: طي اين هفته با نمايش فيلم بازي‌هاي راه‌آهن و مقاومت شهيد سپاسي به بازيكنان گوشزد كرديم كه در ابتداي بازي چندان فشار نمي‌آورند اما در بازي امروز كاملابرعكس بود و ما شروع خوبي داشتيم. در هرصورت من معتقدم مشكل تيم ما بحث پنالتي زدن و نزدن يك بازيكن نيست بلكه تيم ما هنوز از نظر نگرش بازيكنان مشكل دارد چرا كه هنوز نگرش ‌آنها نگرش بازي در استقلال نيست.

قلعه‌نويي تصريح كرد: من بعد از بازي مقابل پرسپوليس از عملكرد بازيكنانم ناراضي بودم اما اكنون از آن‌ها رضايت كامل دارم و از تك تك بازيكنان استقلال قدرداني مي‌كنم.

سرمربي تيم استقلال تهران درباره عملكرد آرش برهاني نيز گفت:‌ در هر صورت ما در تمرينات به نوعي مهندسي تمرين داريم و در هر تمرين بالاي هزار ضربه به دروازه زده مي‌شود، حتي در پايان تمرينات مهاجمان زير نظر صمد مرفاوي كار اختصاصي انجام مي‌دهند و دقيقا همين موقعيتي كه امروز برهاني از دست داد را در تمرينات روز چهارشنبه به او گوشزد كرديم. با اين حال فوتبال يك ثانيه است و اتفاقات در ثانيه‌ها مي‌افتد. اما برهاني بازيكني است كه سابقه حضور در جام جهاني را دارد و ما انتظارات‌مان از او بيشتر است.

انتهاي پيام
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن