تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819180593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ياسپرت هم رفت؛ ليتبارسكي استعفا مي‌دهد علي دايي در نشست با بازيكنان سايپا: بايد از صفر كار را شروع كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: "ياسپرت" هم رفت؛ ليتبارسكي استعفا مي‌دهد علي دايي در نشست با بازيكنان سايپا: بايد از صفر كار را شروع كنيد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

جلسه هيات مديره باشگاه سايپا پنج‌شنبه با حضور كادر فني، بازيكنان و ساير اعضاي تيم فوتبال سايپا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين نشست سه ساعته حميدسجادي، علي دايي، اصغر ملكيان، حسين شهرياري و حسين رضازاده پنج عضو هيات مديره باشگاه سايپا حضور داشتند.

در ابتداي اين جلسه سجادي مديرعامل و عضو هيات مديره باشگاه سايپا خطاب به بازيكنان و مربيان جديد تيم فوتبال سايپا، اظهار كرد: خوشحالم كه اتحاد و انسجام تيمي و حلقه همبستگي شما بازيكنان و مربيان، موجب تقويت روحي و رواني تك‌تك اعضاي هيات مديره شده و همين انسجام مي‌تواند تيم فوتبال سايپا را به قله‌هاي رفيع افتخار رهنمون سازد.

وي تاكيد كرد: بدون شك با توكل بر خدا و ايماني كه هيات مديره باشگاه سايپا به تك تك بازيكنان و مربيان دارد و با پشت‌كاري كه به خرج مي‌دهد، اميدواريم تيم سايپا بتواند پس از هفته‌ها ناكامي، بار ديگر با كسب امتيازات شيرين، به جايگاه حقيقي خود در رقابت‌هاي ليگ برتر دست يابد.

سجادي همچنين گفت: معتقدم تيم سايپا شايستگي اين را دارد كه در رده‌هاي بالايي جدول ليگ برتر باشد و يقينا شما بازيكنان هم لياقت و استحقاق اين را داريد كه با انسجام و وحدت تيمي، بتوانيد آينده خوبي در ادامه مسابقات داشته باشيد.

به گزارش ايسنا، در ادامه اين نشست علي دايي نايب رييس و عضو هيات مديره باشگاه سايپا خطاب به بازيكنان و كادر فني تيم فوتبال سايپا، گفت: ما بايد از اين پس فكر كنيم كه 15 امتياز از تيم سايپا كسر شده است و شما بايد از صفر كارها را شروع كنيد. با شناختي كه من از شما دارم، بدون شك مي‌توانيد در بازي اين هفته مقابل تيم سپاهان پيروز ميدان باشيد و با كسب اين موفقيت، حركت جهشي خوبي را در راه پيشرفت داشته باشيد.

وي افزود: لازمه رسيدن به موفقيت‌هاي بزرگ اين است كه گذشته را فراموش كنيد و از گذشته پلي به سوي آينده‌اي بهتر بزنيد. برخي از شماها در تيم ملي جزو بهترين‌ بازيكنان بوديد و بايد نشان دهيد كه در تيم سايپا هم لياقت بهترين شدن را داريد.

دايي ادامه داد: معتقدم اگر خوب تلاش كنيد و به حرف‌هاي كادر فني گوش فرا دهيد، با وحدت و همبستگي‌تان، مي‌توانيد تيم سايپا را از اين هفته به يك تيم جديد و ارايه دهنده يك فوتبال زيبا در ميان تيم‌هاي ليگ برتر معرفي كنيد. اميدوارم پيروزي در بازي اين هفته مقابل سپاهان، شروع خوبي براي اين حركت باشد و با شناختي كه از شماها دارم، مطمئن هستم اين تيم مي‌تواند تا رده پنجم ليگ برتر نيز صعود كند.

دايي همچنين خطاب به اعضاي هيات مديره سايپا گفت: من از هيات مديره باشگاه تشكر مي‌كنم كه در بهترين زمان، ايده‌آل‌ترين تصميم را گرفتند و اجازه ندادند كه براي انتخاب كادر فني جديد تيم سايپا، وقت تلف شود و به مربيان فعلي فرصت كار داده و اعتماد كردند. همچنين كادر فني و تك‌تك بازيكنان بايد به اين اعتماد هيات مديره لبيك گفته و با بازي‌هاي زيبا و كسب نتايج خوب، پاسخ مناسبي به اين تصميم هيات مديره بدهند.

"مددي" مدير روابط عمومي باشگاه سايپا همچنين درباره آخرين وضعيت "پير ليتبارسكي" و دستيارانش در تيم فوتبال سايپا به ايسنا گفت: "ليتبارسكي" از ايران رفته است و اعلام كرده كه ديگر براي مربيگري تيم سايپا به تهران نخواهد آمد؛ او گفته است كه در آينده نزديك از سمت خود در تيم سايپا استعفا خواهد داد. همچنين "ياسپرت" دستيار وي نيز از ايران رفت و ديگر در كنار تيم سايپا نخواهد بود.

انتهاي پيام
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن