تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816488891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در كنفرانس خبري افشين قطبي:با 70 امتياز قهرمان ليگ مي شويم// كار با ستاره هاي كهكشاني پرسپوليس را بلدم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در كنفرانس خبري افشين قطبي:با 70 امتياز قهرمان ليگ مي شويم// كار با ستاره هاي كهكشاني پرسپوليس را بلدم


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: با پتانسيلي كه تيم پرسپولس دارد مطمئنم كه با كسب 70 امتياز قهرمان ليگ خواهيم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز"، قطبي درنخستين نشست مطبوعاتي باشگاه پرسپوليس در خصوص تزلزل خط دفاعي گفت: با توجه به تغييرات خط دفاعي ما در اين فصل با وجود عدم صادر شدن به موقع آي تي سي آتسو ، محروميت زارعي و پيوستن شيري به تيم چند هفته اي لازم داريم تا اين بازيكنان در كنار يكديگر بازي كنند تا به هماهنگي لازم برسند.
وي تصريح كرد: تيم هاي ايراني در دفاع كردن بسيار سنتي عمل مي كنند و طبق عادت همه بازيكنان براي كار دفاعي در محوطه جريمه تجمع مي كنند وليكن من براي اجراء يك دفاع مدرن در پرسپوليس فرصت مي خواهم .
وي ادامه داد: اگر منتقدان به خط دفاعي پرسپوليس به تيم ما فرصت كافي بدهند به مروربازيكنان ما طوري فوتبال بازي خواهند كرد كه ديگر پشت هافبك ها براي استفاده مهاجمان حريف خالي نخواهد بود.
قطبي در خصوص انتقادات از خط دفاعي پس از شكست مقابل ابومسلم گفت: عكس العمل هايي كه به خط دفاعي ما بعد از بازي با ابومسلم نشان داده شد اصلا درست نبود .
وي با اشاره به عدم گلزني مهاجمان خود گفت: قهرماني فصل قبل ما به خاطر كيفيت بازي خيليلي در زدن ضربات نهايي و گل زدن بود و اين در حالي است كه اين فصل مهاجمان ما 6 موقعيت صددرصد لازم دارند تا يكي را تبديل به گل كنند.
وي ادامه داد : گل نزدن مهاجمان ما براي بازيكنان حريف ويتاميني است كه مي توانند با اعتماد به نفس بالاتر روي چند فرصت خود دروازه ما را تهديد كنند.
سرمربي تيم پرسپوليس با اشاره به توره و دي كارمو اذعان كرد: توره بازيكن سرعتي و فرصت طلبي است كه به اعتماد به نفس بالاتري براي گلزني نياز دارد و مطمئنم كه تا پايان فصل 10 گل براي پرسپوليس مي زند.
وي اضافه كرد: درست است كه دي كارمو هم در دو بازي گذشته با پيدا كردن فرصت بازي نتوانسته انتظارات را بر آورده كند وليكن اگر رونالدو هم از خانواده اش دور شود و به ايران بيايد بايد فرصت لازنم را به وي داد تا قابليت هاي خود را نشان دهد.
وي گفت: اميدوارم كه با اضافه شدن خليلي در نيم فصل دوم خط حمله ما روند بهتري را در گلزني پي بگيرد.
قطبي در پاسخ به اين سئوال كه چرا ادبيات شما نسبت به فصل قبل متفاوت تر شده است بيان كرد: من هيچ تفوتي نسبت به فصل گذشته نكرده ام و فقط در بازي با ذوب اهن بود كه به خاطر اينكه احساس دين به فوتبال ايران و پرسپوليس داشتم مجبور به گفتن برخي حرف ها شدم تا اينكه شوكي به بازيكنانم وارد كنم.
وي ادامه داد : در حالي كه تا كنون داوران 5 پنالتي بهراي تيم ما نگرفته اند هميشه به داوران زحمت كش و پر تلاش ليگ احترام گذاشته ام و خواهم گذاشت .
قطبي در خصوص بزرگترين هدف خود، ايجاد يك چارچوب در باشگاه پرسپوليس گفت: آخرين هدف من در باشگاه پرسپوليس ايجاد چارچوبي حساب شده است تا اينكه پس از جدايي ام از اين تيم هميشه نام من ماندگار باشد چرا كه پرسپوليس را يكي از اعضاي خانواده خود مي دانم.
وي تصريح كرد: مطمئنم كه كمك هاي علي آبادي و مديريت مصطفوي براي ساختن يك چار چوب براي تيم پرسپوليس الزامي است.
وي در خصوص وضعيت ماركو گفت: با توجه به 2 سال همكاري ام با ماركو در تيم سامسونگ و تيم ملي كره جنوبي به توانايي هاي ماركو اعتقاد خاصي دارم و به هيمن منظور هنگام عقد قرارداد با باشگاه پرسپوليس خواستم تا وي هم به تيم اضافه شود.
قطبي ادامه داد : ماركو هم اكنون به دليل بيماري پدرش در برزيل است و قرار است فردا 5 صبح به تهران بيايد.
وي در خصوص صحبت هاي جذب رحمان رضايي تصريح كرد: رضايي بازيكنا ن با تجربه و بين المللي اي است كه در خصوص جذب وي در آينده با منطق بيشتري تصميم گيري خواهيم كرد.
سرمربي تيم پرسپوليس با اشاره به اينكه كار با ستاره هاي كهكشاني پرسپوليس را به خوبي بلد است گفت: من در گذشته هم با بازيكنان ستاره بزرگي كار كردهام و به خوبي كار كردن با ستاره هاي كهكشاني پرسپوليس را آموخته ام.
وي در پاسخ به اين سئوال كه چرا در تعطيلات تيم بلافاصله به دوبي سفر مي كند خاطرنشان ساخت: براي پيدا كردن آرامش به دوبي مي روم تا اينكه بدون هيچ حاشيه اي به تيم فكر كنم.
قطبي در خصوص بازي تيم ملي مقابل كره شمالي گفت: از بازي تيم ملي مقابل كره بسيار لذت بردم و واز مهدي مهدوي كيا را به خاطر بازگشت موفقيت اميزش به تيم ملي تحسين مي كنم كه بازي قابل قبولي را به عنوان كاپيتان تيم ملي ارائه داد.
وي اضافه كرد: البته به دايي هم به خاطر كسب اين برد تبريك مي گويم وفوتبال ملي ما مستحق اين پيروزي بود.
قطبي در پاسخ به اين سئوال كه آيا با كريمي در خصوص بازگشت به تيم ملي صحبت كرده ايد گفت: كريمي و دايي هر دو از بزرگان فوتبال ايران هستند و اين موضوع مسئله اي بين ان ها مي باشد وليكن به شخصه به عنوان سرمربي پرسپوليس دوست دارم علي كريمي را در بازي تيم ملي ببينم.
وي در خصوص بازي با فولاد خوزستان بيان كرد: با بازيكنان و مربي خوبي كه تيم فولاد در اختيار دارد به طور حتم بازي سخت و مشكلي را پيش رو خواهيم داشت وبا وجودي كه فولادي ها از حمايت هواداران خود در خانه سود مي برند اميدوارم كه بتوانيم سه امتياز را كسب كنيم.
وي تاكيد كرد: البته هميشه هر تيم كه مقابل پرسپوليس فوتبال بازي مي كند قدرتش با توجه به پخش تلويزيوني مسابقه دو چندان مي ود ولي بازيكنان ما شايستگي برد را دارند./158/120
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن