تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820921834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين جشنواره بزرگ قرآني خانواده كاركنان ناجا برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: اولين جشنواره بزرگ قرآني خانواده كاركنان ناجا برگزار شد
گروه سياسي: اولين جشنواره بزرگ قرآني خانواده كاركنان ناجا شب گذشته 25 مهرماه در سالن دوازده هزار نفري ورزشگاه آزادي برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) اين مراسم، كه با حضور حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامي رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا و نيز سردار احمدرضا رادان، جانشين فرمانده نيروي انتظامي كل كشور و با حضور جمعي از خانواده‌هاي قرآني نيروي انتظامي برگزار مي‌شد، با اقامه نماز مغرب و عشا در همان مكان، به صورت رسمي كار خود را آغاز كرد.

در ابتداي اين مراسم و پس از پخش سرود جمهوري اسلامي، يكي از فرزندان خانواده‌هاي نيروي انتظامي، آياتي چند از كلام‌الله مجيد را قرائت كرد و سپس، گروه تواشيح ذكر به قرائت تواشيح پرداخت.

در ادامه اين مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمين ابوتراب بهرامي، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا به اداي سخنراني و خيرمقدم به حضار پرداخت و اظهار كرد: سازمان عقيدتي سياسي ناجا فعاليت‌هاي قرآني را جزء عملكردهاي محوري خود قرار داده به نحوي كه كساني كه مي‌خواهند وارد جمع نيروي انتظامي شوند، بايد ابتدا آزمون قرآن را طي كرده و توانمندي خود را در اين عرصه نشان دهند.

وي افزود: آشنايي با قرآن و آموزش آن و ارتباط با مفاهيم آن امري جامع و همگاني در مجموعه نيروي انتظامي است؛ به نحوي كه روحانيون بزرگوار ما كه مسئولين عقيدتي سياسي يگان‌ها هستند، سالي يك يا دو بار امتحان تفسير قرآن مي‌دهند.

همچنين در اين مراسم، سردار احمدرضا رادان، جانشين فرمانده نيروي انتظامي ضمن تشكر از همه دست‌اندركاران اين مراسم بيان داشت: اين جمع خانواده قرآني نيروي انتظامي، قابليت‌هاي نيروي انتظامي را در زمينه آشنايي با قرآن در سطح كشور به نمايش گذاشته است.

وي ادامه داد: اگر هنوز باب شهادت و جهاد و حماسه به روي پرسنل نيروي انتظامي باز است، به دليل انس و الفتي است كه اين نيرو با قرآن و اهل بيت عصمت و طهارت دارد.

در ادامه اين مراسم گروه مارش رزم‌نوازان دانشگاه علوم انتظامي به اجراي قطعه‌اي حماسي پرداختند و سپس مهدي دباغ، حافظ كل قرآن، آياتي چند از قرآن كريم به سبك قرائ برجسته مصري از جمله شحاط انور، عبدالباسط، غلوش و ... قرائت كرد.

در ادامه مراسم اهداي جوايز به فعالان و خادمان قرآني در اولين جشنواره قرآني خانواده‌هاي كاركنان ناجا برگزار شد كه طي آن، از سرتيپ دوم پاسدار عليرضا دليري جانشين هماهنگ‌كننده ناجا، امير سرتيپ دوم خلبان محمد زارعي فرمانده دارالقرآن ناجا، محمدرضا پورمعين، مسئول فرهنگسراي قرآن، حسين نصيري رئيس هسته گزينش ناجا، حجت‌الاسلام سيدموسي حسيني‌پور رئيس عقيدتي سياسي ناجا، مرتضي رضايي‌نژاد رئيس عقيدتي سياسي دانشگاه علوم انتظامي تقدير شد.

در خاتمه اين مراسم، ضمن اهداي جوايز برگزيدگان مسابقات قرآني خانواده كاركنان ناجا، از اين خانواده‌ها تقدير به عمل آمد و دعاي ختم قرآن به صورت دسته‌جمعي و از لسان خانواده‌هاي قرآني كاركنان ناجا در ورزشگاه آزادي طنين‌انداز شد.
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن