تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815667235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون آموزشي واحد علوم پزشكي تهران در گفت و گوحضوري با ايسكانيوز: دانشگاه آزاد اسلامي در زمينه نوآوري و توليد علم داراي پتانسيل بالايي است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: معاون آموزشي واحد علوم پزشكي تهران در گفت و گوحضوري با ايسكانيوز: دانشگاه آزاد اسلامي در زمينه نوآوري و توليد علم داراي پتانسيل بالايي است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: معاون آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم پزشكي تهران گفت: دانشگاه آزاد اسلامي در زمينه نوآوري و توليد علم داراي پتانسيل بالايي است.

دكتر فرهاد ادهمي در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"،گفت: آموزش ركن اصلي هر دانشگاه است و دانشگاه آزاد اسلامي در زمينه نوآوري و توليد علم پتانسيل هاي بالايي دارد به ويژه در واحد پزشكي كه آموزش به علت وجود رده بينابيني مستقيما از استاد به دانشجو است كه اين مساله خود باعث تحول در كيفيت آموزشي مي شود.
وي افزود: همان طور كه رياست دانشگاه دهه سوم فعاليت دانشگاه آزاد اسلامي را دهه ارتقاي كيفيت نام نهاده، واحد پزشكي به سهم خود درجهت پيشبرد اين هدف تلاش كرده و مي كند كه دليل آن ارتقاي نتايج امتحانات جامع علوم پايه و پيش كار روزي است به طوريكه درصد قبولي در امتحان جامع علوم پايه از 80 درصد در اسفند ماه 86 به 90 درصد در شهريورسال 87ارتقا كرده در صد قبولي در امتحان پيش كارورزي هميشه بالاي 90 درصد بوده و به 94 درصد در شهريور87 ارتقا پيدا كرده است و ديگر آمار قبولي در رشته هاي تخصصي و تحصيلات تكميلي از واحد پزشكي كه تا كنون 765 نفر بوده است .
دكتر ادهمي خاطر نشان كرد: انتخاب اعضاي هيات علمي در واحد پزشكي مشابه ساير دانشگاه هاي علوم پزشكي با توجه به آيين نامه هاي سازمان مركزي و وزارت بهداشت و درمان صورت مي گيرد به طوريكه جهت استخدام استاديار پزشك داراي بورد تخصصي يا فوق تخصصي و يا PHD در يكي از رشته ها بعد از طي مراحل گزينش و مصاحبه انتخاب و به صورت پيماني شروع به كار مي كند.
وي افزود: در حال حاضر در دانشكده پرستاري مامايي واحد پزشكي، آموزش در مقطع كارشناسي ارشد انجام مي شود و در برخي رشته هاي ديگر نيز در سطح كارشناسي ارشد مكاتبات لازم با وزارتخانه و سازمان مركزي صورت گرفته است.
معاون آموزشي واحد پزشكي تهران به خبرنگار ايسكانيوز گفت: براي راه اندازي سرويس دستياري داخلي در واحد پزشكي تهران طي نشست هاي متعددي كه با مسوولين وزارت بهداشت و درمان داشته ايم و بازديدهايي كه توسط هيات ارزيابي وزاتخانه از بيمارستان هاي تابعه ما صورت گرفته بعد از آخرين بازديد كه ظرف يكي، دو ماه آينده انجام مي گيرد در صورت تاييد نهايي ان شاء الله در آزمون اسفندماه 87 كه توسط وزارت بهداشت و درمان برگزار مي شود در جهت پذيرش دستيار داخلي به واحد پزشكي تهران سهميه اختصاص مي يابد.
وي افزود: در مهرماه امسال دستياري دندانپزشكي در واحد دندان پزشكي تهران و خوراسگان آغاز شده كه در رشته جراحي فك و صورت از امكانات بيمارستان بوعلي جهت آموزشي دستياري استفاده مي شود وهمچنين همكاري اساتيد با معاونت ها در حد مطلوب است و سازمان مركزي نيز در حد توان در رفع مشكلات واحد تلاش مي كند.
دكتر ادهمي اظهار داشت: دانشگاه آزاد يكي از مراكز علمي بزرگ كشور تلقي مي شود و با اعمال مديريت صحيح و تدابير اصولي بسياري از جوانان مشتاق به تحصيل را جذب آموزشي عالي كرده و در طول 25 سال فعاليت خود مانع از خروج ميلياردها دلار ارز از كشور شده و از ايجاد تنش هاي روحي ، رواني و مشكلات متعدد اجتماعي جلوگيري كرده است.
وي خاطر نشان كرد: در واحد پزشكي تهران حوزه معاونت ها، كه بودجه مستقل نداشته و در صورت نياز به هر گونه امكانات از طريق رياست واحد ومعاونت اداري و مالي اقدام لازم صورت مي گيرد ،همچنين مركز تحقيقات علوم پزشكي كه در پوشش خود معاونت پژوهش است و جديدا راه اندازي شده از طريق معاونت پژوهش سازمان مركزي بودجه اي براي آن ها اختصاص يافته است.
دكتر ادهمي اذعان داشت: دانشجويان بايد دانشگاه را منزل دوم خود بدانند و در تلاش جهت ارتقاي علم، دانش، اخلاق و فرهنگ خودشان كوشا باشند و مسوولان و مجموعه دانشگاه نيز آموزش را ركن اصلي بدانند.
وي در پايان گفت و گو با ايسكانيوز خاطر نشان كرد: علي رغم اينكه واحد پزشكي تهران و دانشكده هاي پزشكي دانشگاه آزاد در ساير شهرها علاوه بر آموزش دانشجويان قسمتي از بار درماني و بهداشتي را به دوش مي كشند و ويزيت و درمان اعم از طبي و جراحي بيماران توسط اساتيد كه داراي مدرك تخصصي هستند انجام مي شود و فاقد هر گونه بودجه دولتي است و فقط با شهريه دانشجويان كه حتي از برخي مدارس غير انتفاعي تهران كمتر است اداره مي شود.
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن