تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820389154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي مقاومت بسيج: ماموريت تخصصي نيروي مقاومت بسيج مقابله با تهديدات نرم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرمانده نيروي مقاومت بسيج: ماموريت تخصصي نيروي مقاومت بسيج مقابله با تهديدات نرم است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

فرمانده نيروي مقاومت بسيج با اشاره به نوع تهديدات دشمن عليه نظام اسلامي گفت: نيروي زميني سپاه با تهديدات سخت مقابله دارد كه امروز اين تهديد را نداريم اما نيروي مقاومت با تهديدات نرم بايد مقابله كند و ما و شما بايد آمادگي اين را داشته باشيم.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) حجت‌الاسلام والمسلمين حسين طائب در ديدار با كاركنان سپاه حضرت ولي عصر(عج) خوزستان افزود: ما خود را خدمتگزار انقلاب و مدافع آن مي‌دانيم، پس در ابتدا بايد بدانيم چه رسالتي داريم؛ رسالتي كه ادامه‌دهنده‌ راه انبيا باشد، چيزي جز عدل نيست و اين رسالت ماست، پس بايد با وحدت كلي كه هم‌اكنون پس از ادغام ساختار تحول در سپاه اتفاق افتاد در حفظ انقلاب بكوشيم.

وي با اشاره به تهديدات دشمن افزود: انقلاب ما سالها با دو اردوگاه مبارزه كرد، يكي اردوگاه غرب و ديگري اردوگاه شرق كه به همت اين ملت و استقامت اين انقلاب نتوانستند كاري از پيش برند، در ضمن اردوگاه غرب برآورد كرده بود كه در ابتداي قرن بيست‌ويكم دهكده جهاني را تشكيل خواهد داد كه در رأس آن آمريكا باشد ولي به قوه‌ الهي آن‌ها نتوانستند به اين هدف پليد خود برسند.

در اين مراسم هم‌چنين سردار كاظميني فرمانده سپاه حضرت ولي عصر(عج) گفت: 100 روز از ساختار تحول در سپاه مي‌گذرد كه اين تحول را به فال نيك مي‌گيريم و به پيشرفت قابل توجه اين ادغام اميدواريم.

انتهاي پيام
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن